REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija ketvirtadienį pradėjo tikrinti didžiuosius maisto, namų apyvokos, elektronikos ir kitų prekių prekybos centrus bei vaistinių tinklus – siekiama nustatyti, ar tinkamai tvarkomi asmens duomenys lojalumo programų ir tiesioginės rinkodaros tikslais, pranešė Teisingumo ministerija.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija ketvirtadienį pradėjo tikrinti didžiuosius maisto, namų apyvokos, elektronikos ir kitų prekių prekybos centrus bei vaistinių tinklus – siekiama nustatyti, ar tinkamai tvarkomi asmens duomenys lojalumo programų ir tiesioginės rinkodaros tikslais, pranešė Teisingumo ministerija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tiek Teisingumo ministerija, tiek Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija sulaukia žmonių kreipimųsi ir paklausimų, ar prekybos tinklai, kviesdami pirkėjus įsigyti lojalumo korteles, tinkamai tvarko pirkėjų duomenis, taip pat, ar nerenka jų per daug.

REKLAMA

Deja, pasitaiko atvejų, kai įmonės prašo perteklinių duomenų, pavyzdžiui, asmens kodo, tačiau prašyti tokių duomenų prekybos tinklai paprastai negali,“ – pranešime spaudai sako teisingumo viceministrė Irma Gudžiūnaitė.

Anot viceministrės, pirkėjai neturėtų atskleisti perteklinių asmens duomenų, o prekybininkai negali jų reikalauti. Taip pat primenama, kad pirkėjai gali bet kada atsisakyti reklaminių laiškų ar SMS žinučių, o prekybininkai turi sudaryti sąlygas šia teise lengvai pasinaudoti.

REKLAMA
REKLAMA

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija išsiuntė klausimus 12 didžiųjų prekybos tinklų. Jų atstovai turės atsakyti, kokie asmens duomenys renkami, ar tiesioginės rinkodaros pasiūlymai teikiami elektroninio ryšio priemonėmis, ar klientai gali jų atsisakyti.

Patikrinimo rezultatus inspekcija planuoja paskelbti rugsėjį, vėliau planuojama skelbti rekomendacijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų