REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Arši diskusija užvirė po to, kai vienas garsus virtuvės šefas pareiškė, kad mažų vaikų restorane nepageidauja, o jo klientai viešai pasiskundė nekultūringu elgesiu, kai savo kūdikį atsinešė į maisto degustaciją. Specialistai aiškina, kad vaikai restoranuose gali būti nepageidaujami, bet restoranas apie turėtų informuoti net rezervacijos metu.

Arši diskusija užvirė po to, kai vienas garsus virtuvės šefas pareiškė, kad mažų vaikų restorane nepageidauja, o jo klientai viešai pasiskundė nekultūringu elgesiu, kai savo kūdikį atsinešė į maisto degustaciją. Specialistai aiškina, kad vaikai restoranuose gali būti nepageidaujami, bet restoranas apie turėtų informuoti net rezervacijos metu.

REKLAMA

Restorano „Gastronomika“ tinklalapyje skelbiama apie ypatingus maisto pojūčius, kulinarinę erdvę ir maisto kokybę. Tačiau pastarosiomis dienomis ji išgarsėjo dėl konflikto su klientu... dėl čia atsivesto vaiko.

Į restoraną atėjusi šeima skundžiasi, kad apie tokią taisyklę įspėta nebuvo, o atėjus su kūdikiu teko labai nemaloniai nustebti: „Restorano personalas pamatė, kad mes esame su vaiku, jų reakcija buvo neadekvati, jie išgando lyg būčiau už pavadėlio laukinį žvėrį atsivedęs. Po to kas kelias minutes prieidavo ir klausdavo, kaip tas mūsų vaikas, ar jis netriukšmaus.“

Restorano virtuvės šefas teigia tiesiog besirūpinantis vaikų gerove: „Mes gerbiame svečių ramybę, mes esame vieta, kur vakarienė trunka 3 valandas, prasideda 7, baigiasi 10-11 val. vakaro, tai 3-4 val. savaime surpantama, kad nė vienas vaikas negali išbūti tiek laiko, kam jį reikia kankinti.“

Daugiau žiūrėkite TV3 reportaže

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų