REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per garsiakalbius aidintis prašymas nedelsiant palikti patalpas, aplinkui kylanti lankytojų panika ir... darbuotojų prašymas nepabėgti iš kavinės, kol neapmokėjote sąskaitos – štai ką patyrė dalis penktadienį iš Vilniaus „Akropolio“ evakuotų lankytojų. Kieno pusėje teisybė – nuostolių besibaiminančių verslininkų ar gyvybes saugojančių klientų?

Per garsiakalbius aidintis prašymas nedelsiant palikti patalpas, aplinkui kylanti lankytojų panika ir... darbuotojų prašymas nepabėgti iš kavinės, kol neapmokėjote sąskaitos – štai ką patyrė dalis penktadienį iš Vilniaus „Akropolio“ evakuotų lankytojų. Kieno pusėje teisybė – nuostolių besibaiminančių verslininkų ar gyvybes saugojančių klientų?

REKLAMA

Penktadienio vakarą dėl kavinėje „Grill London“ kilusių dūmų suveikė priešgaisrinė signalizacija ir evakuoti šimtai Vilniaus „Akropolio“ lankytojų.

Į prašymą nereagavo

Įvykio sūkuryje atsidūręs verslininkas Andrius Šedžius TV3 pasakojo pats matęs, kaip maitinimo įstaigų darbuotojai neleido klientams palikti patalpų nesusimokėjus.

„Kai prasidėjo lengvas sąmyšis, aišku žmonės pakilo nuo stalų ir norėjo palikti ir maitinimo įstaigas kavines, bet kavinėse įvyko tokia situacija, kad barmenai neleido žmonėms išeiti, kol jie neatsiskaitė. Tai iš tikrųjų žmogaus gyvybė šioje visuomenėje nieko nebereiškia“, - TV3 sakė A. Šedžius.

REKLAMA
REKLAMA

Pats verslininkas sakė nereagavęs į prašymą susimokėti, nes manė susimokėsiąs kitą dieną.

„Čia tikrai dvi porcijos ledų ne tokie dideli pinigai, dėl kurių reikėtų rizikuoti vaikų gyvybėmis. Tuo labiau, kad mažoji dukra išsigando, nes jai pasidarė panika, kodėl čia visi žmonės bėga iš to prekybos centro“, - kalbėjo A. Šedžius.

REKLAMA

Auklės susimokėti vertusias kavines

„Akropolio“ atstovas spaudai Frederikas Jansonas patikino, kad prekybos centras aiškinsis, kurios kavinės galėjo prašyti lankytojų susimokėti prieš išeinant, ir joms taikys griežtas auklėjimo priemones.

Jo teigimu, „Akropolis“ apmoko visus savo nuomininkus, kaip elgtis nelaimės atveju, vyrauja politika, kad lankytojo sveikata svarbiausia.

„Yra mokymai pravedami tiek administracijos darbuotojams, tiek būna mokymai su valstybės institucijomis, priešgaisrinės apsaugos departamentu, su medikais, dideli rimti mokymai. Evakuacijos tvarka yra visiems žinoma ir jos privalu laikytis. Kitas klausimas, kaip nuomininkai iki konkrečių besikeičiančių darbuotojų tą žinią iki galo nuneša“, - tv3.lt kalbėjo F. Jansonas.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto evakuaciją jis vadina sklandžia, nes per dešimt minučių pavyko evakuoti apie tūkstantį žmonių ir išvengti panikos bei sužalojimų.

Vaizdo įrašu pasidalino Pavel Sinkevic.

Klientas svarbiau nei sąskaitos

Ne vieną restoraną vienijančio tinklo „Amber Food“ vadovas Gediminas Balnis pripažįsta, kad šioje vietoje teisūs klientai, paklusę prekybos centre aidėjusiam įspėjimui nedelsiant palikti patalpas, o ne juos susimokėti vertusios kavinės ar restoranai.

„Yra taisyklės, jas reikia vykdyti, privaloma visiems, kad evakuacija yra evakuacija“, - tv3.lt sakė G. Balnis.

Vis dėlto tokie nenumatyti atvejai, kaip evakuacija dėl gaisro ir dėl to neapmokėtos lankytojų sąskaitos tampa būtent kavinės nuostoliais, nes draudimas čia nepagelbės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nepadengs. Tai minimalios sumos, kurios nepatenka dažniausiai. Draudimas yra nuo didelių nuostolių skirtas. 500 eurų ne ta suma, dėl ko dengtų“, - teigė G. Balnis.

Po incidento kai kas gynė susimokėti prašiusius barmenus ir padavėjus, teigdami, kad maitinimo įstaigos vadovybė nuostolius greičiausiai padengtų iš jų algos. Anot G. Balnio – kiekvienas restoranas elgiasi skirtingai.

„Čia jau kiekvieno restorano politika. Bet šiuo atveju nemanau, kad yra aiškus paaiškinimas. Galima daugmaž susiskaičiuoti, kiek ten tokių žmonių, jeigu sistema neišsijungusi, tai tą galima užfiksuoti ir galima nurašyti sąnaudas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų