REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien, penktadienį, 13-ą mėnesio dieną klientų aptarnavimo skyriai vėl laukia magijos, mėnulio fazių ar tiesiog skaičių sutapimo paveiktų žmonių antplūdžio. Šiemet nelaiminga laikoma kombinacija, kai 13 mėnesio diena sutampa su penktadieniu bus tik vieną kartą, tačiau manoma, kad tai paskatins jautresnių žmonių fantazijas, kurias teks atremti kantriems klientų aptarnavimo specialistams, praneša „Lietuvos draudimas“.

REKLAMA
REKLAMA

„Laba diena, mane praėjusią naktį pagrobė ateiviai, įtariu, kad jie pakeitė mano smegenis, dabar nebeesu toks, koks anksčiau, prašome užregistruoti šį įvykį ir išmokėti man priklausančią kompensaciją“, - tokio neįprasto kreipimosi yra sulaukę ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ klientų aptarnavimo specialistai. Pasižiūrėję į kalendorių draudikai nesunkiai suprato „negalavimo“ priežastį – buvo pilnatis ir dar penktadienis, 13 diena. Pilietis už ateivių intervenciją iš draudimo bendrovės reikalavo 100 tūkstančių litų.

REKLAMA

„Nesame prietaringi, tačiau su penktadieniu sutampanti 13-a diena, o jei dar ir pilnatis, savotiškai veikia žmones. Ateivių pagrobto piliečio skundą užregistravome, paprašėme gydytojų pažymos, patvirtinančios negalavimą, tačiau suprantama, pilietis daugiau į mus nebesikreipė“, - sakė „Lietuvos draudimo“ Žalų centro skyriaus vadovas Gintaras Dambrauskas.

Kantriai išklausyti ir atremti dažnai nepagrįstus ir sunkiai protu suvokiamus skundus draudikai pasirengę ir šiandien – vienintelę dieną šiais metais, kai prietaringiems geriau iš namų kojos nekelti, geriau ramiai pailsėti išjungus telefonus. Klientų aptarnavimo centre dirbantys specialistai sako, kad dažnu atveju išspręsti kliento „problemą“ padeda tik pokalbio įrašas, nes dažnas besikreipiantis su keistais prašymais jau rytojaus dieną nieko nebeatsimena.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ praktika, „penktadienis 13 d.“ ar pilnatis klientus skatina dažniau kalbėti apie politikus, apie tai, kaip Lietuvoje blogai gyventi, smarkiai išauga norinčių tuoj pat pakalbėti su bendrovės vadovais skaičius. Neretai pasitaiko, kad klientų aptarnavimo centre dirbantiems specialistams tenka žmogui įrodinėti, kad jis draudėsi ir jau laikas mokėti įmoką, nes pats žmogus ginasi jokių draudimo sutarčių nėra sudaręs.

„Tokios dienos kai ši veikia jautresnius žmones, jie ima piktintis, kad mes nepažįstame jų iš balso, sako „čia aš, Marytė“, taip pat nustemba, kaip draudikai „nežino“, kad žmogus prieš pusmetį pardavė mašiną ir jos neperregistravo. „Kaip jūs nežinote, kad aš seniai nebeturiu savo baltos „Audi“?“, - klausė vienas, nors automobilis iki šiol registruotas jo vardu“, - pasakoja G. Dambrauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Draudikų tarpe įprasta prieš kiekvieną mėnulio pilnatį ar „penktadienį 13-tą“ palinkėti vienas kitam sėkmės ir kantrybės.

„Lietuvos draudimas“ aptarnauja apie pusę milijono klientų Lietuvoje, priklauso vienai didžiausių draudimo grupių RSA, teikiančiai draudimo paslaugas 130 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų