Česlovas Iškauskas
2010.02.10 10:09
M. Ambrazo / ELTA nuotr.

M. Ambrazo / ELTA nuotr.

Gestų kalbos specialistai pataria vengti nurodomųjų gestų. Pavyzdžiui, atkištas ar iškeltas rodomasis pirštas, jau nekalbant apie sugniaužtą kumštį, – tokie signalai suprantami kaip gąsdinimas, agresyvumas ir valdingumas. Psichologai mano, kad tokie gestai rodo ne tik negatyvų požiūrį į pašnekovą, bet ir sukelia susierzinimą: juk žmogui susidaro įspūdis, kad jam nurodinėja ir net grasina.

Tokių praktinių patarimų radau australų gestų, komunikacijos ir motyvacinės psichologijos specialisto, šiaip jau kompozitoriaus Allano Pease knygoje „Kūno kalba“. Šį ir lietuvių kalba 2003 m. išleistą leidinį susiradau todėl, kad akyse tebestovi susitikime su žurnalistais Lietuvos Prezidentės Dalios Grybauskaitės reikšmingai iškeltas pirštas. Ką jis reiškia mūsų užsienio politikoje? Kaip į jį reaguoja kaimyninės šalys? Pagaliau ko Lietuvai reikia labiau: naujo ministro ar naujos užsienio politikos? Klausimai nelengvi dar ir todėl, kad taip rizikuojama nuklysti į kai kurių asmeninių ypatybių vertinimą.

REKLAMA

Gali būti, kad tik laikas atsakys, ar pragmatiškesnė ir racionalesnė mūsų užsienio politika pasiteisins bei duos geresnių rezultatų, negu santūri, inteligentiška ir net pasyvi jos formuotojų pozicija. Bet viena aišku: patekę į krizės akivarą, mūsų rinkėjai tikisi griežtesnės rankos visoje Lietuvoje, neišskiriant nei vidaus, nei užsienio reikalų. Jie tebemano, kad anksčiau skambėjęs šūkis „Tvarka – bus“, kuris ir teliko lozungu, dabar aktualus kaip niekad. Vadinasi, padaryti tvarką reikia ne tik šalies ūkyje, bet ir visose jos užsienio politikos pozicijose – tiek į Rytus, tiek į Vakarus.

Apžvalgininkai pastebėjo, kad šalies vadovė rinkosi pragmatišką ir subalansuotą šios politikos kryptį. Vieni prisimena jos TV laidoje išsakytą mintį, kad Prezidentė savyje norėtų suderinti W.Churchillio pragmatizmą ir M.Gandhi idealizmą, kiti gi jos veiksmuose įžvelgia autoritarizmo, „putinizmo“ ženklų. Jeigu vertintume pagal žinomą posakį, kad „viskas suvokiama lyginant“, tai D.Grybauskaitės ir V.Adamkaus užsienio politikos stilius aiškiai skiriasi pirmosios šalies damos naudai. Kitaip sakant, bet kokia politinė veikla turi atitikti to meto dvasią, ir D.Grybauskaitė tai puikiai atspindi.

Bet reiktų pritarti tiems, kurie mano, jog visur būtinas saikas ir blaivi galva. Užsienio politikos įgyvendinimo sėkmę daugiausiai lemia tai, kaip kitos valstybės ar tarptautinės organizacijos atidžiai seka visus mūsų vadovų judesius, nors daug kas teigia, kad tokiai Rusijai Lietuvos elgesys – kaip skruzdės ropojimas atogrąžų miške. Bet negalima savęs ir nuvertinti, ypač žinant, kokius interesus kaimyninės šalys puoselėja Baltijos valstybėse, visame regione, taip pat ir Lietuvoje, kad ir tai, kaip čia veikia jų specialiosios tarnybos.

REKLAMA

Antai, Rusijos žiniasklaida ypač reagavo į Prezidentės ir užsienio reikalų ministro Vygaudo Ušacko priešpriešą, pasibaigusią, žinoma, pastarojo pasitraukimu. Naujienų agentūra „REGNUM Novosti“ suskaičiavo ne tik visus ministro išsišokimus (reikia suprasti, tai dėl jų V.Ušackas buvo atstatydintas), bet ir išnarstė pretendento į šį postą Audroniaus Ažubalio įdomesnius pasisakymus ir biografiją. Ir vienas, ir kitas Maskvai – ne saldžios uogos. Kaip įvykių seką dėsto „REGNUM“, Prezidentė į Nepriklausomybės atkūrimo 20-metį pakvietė Rusijos ir Baltarusijos vadovus, o ministras Minskui įteikė notą, kad šis neišduoda Sausio 13-osios įvykių kaltininko V.Uschopčiko. Baltarusija atsakė neigiamai. Paskui ir Lietuvos prokuratūros parengtose išvadose teigiama, kad "Lietuva neturi teisinio pagrindo pagal galiojančią dvišalę sutartį reikalauti pono Uschopčiko kaip Baltarusijos piliečio ekstradicijos". "Jeigu sutartis nenumato tokios galimybės, tai ką darė prokuratūra 20 metų - imitavo darbą, kad siuntinėja prašymus, žinodama, kad pilietis pagal šią sutartį nebus išduotas?", - interviu Lietuvos radijui ir televizijai pareiškė D.Grybauskaitė. Šis priekaištas, pasakytas iškelto piršto tonu, buvo taikomas ir diplomatinės tarnybos vadovui, kuris, kalbant žargonu, neva „išdūrė“ valstybės vadovę.  Šito ji neatleidžia.

Suprantama, Maskvai ir Minskui tokie ministrai ne prie širdies. Atrodo, dar labiau kaimynai nemėgsta A.Ažubalio. „REGNUM“ interneto svetainė priminė jo pasakymus per Lietuvos įstojimo į NATO penktąsias metines pernai kovą, kai jis akcentavo būtinumą išlaikyti principingumą santykiuose su Maskva. Pasak jos, derybose dėl bevizio susisiekimo su Kaliningrado sritimi pretendentas esą demonstruoja nemotyvuotą atsargumą. Skandale dėl slapto CŽV kalėjimo Lietuvoje jau abiejų politikų nuomonės skyrėsi nuo Prezidentės. Svetainė primena ir A.Ažubalio nusivylimą Vašingtonu, kuris pernai rugsėjį pareiškė atsisakąs Rytų Europoje dislokuoti priešraketinio skydo elementus. Nepatinka Maskvai ir tai, kad 52 metų kandidatas į ministrus 2008 m. rugpjūtį vykusį Rusijos karą Gruzijoje pavadino „agresijos aktu“, apkaltino Maskvą karinės galios didinimu konfliktų rajonuose ir kritikavo Rusijos pasiūlytą Europos saugumo sistemos pertvarkymo projektą.

REKLAMA

Žodžiu, kaimynų netenkina kritiškas diplomatinis tonas jų adresu, ir šitą nepasitenkinimą jie bando pavaizduoti kaip politikų susidūrimą su naujosios Lietuvos vadovės pozicija. Štai tuomet labai svarbu, kaip iš šios konfrontacijos išeina mūsų diplomatinis elitas. 84 – asis Lietuvos Konstitucijos straipsnis, kad šalies Prezidentas „sprendžia pagrindinius užsienio politikos klausimus ir kartu su Vyriausybe vykdo užsienio politiką“, dar nenurodo, kaip jis vykdomas. Vienaip, globėjiško susirūpinimo ir idealistinių tikslų skatinamas jį vykdė V.Adamkus, kitaip savo viršenybę užsienio politikos srityje realizuoja energingoji D.Grybauskaitė.

Galime sakyti, kad mums tas pats, kaip tai vertina kaimyninėse šalyse. Betgi ne: dabar pasaulyje viskas susiję. Netgi pagalba nukentėjusiam Haičiui, misija Afganistane, galimos JAV investicijos Lietuvoje – tai mūsų užsienio politikos sudėtinės dalys. Juo labiau santykiai su Rusija ar Baltarusija, parama demokratijos plėtrai Ukrainoje, Gruzijoje ar Moldovoje, žydų ir lenkų būsena Lietuvoje yra prioritetinės jos sritys. Galima manipuliuoti ministrais, keisti šios politikos akcentus, būdus jai įgyvendinti, tačiau nereikia duoti dingsties menkinti Lietuvos diplomatiją vien todėl, kad yra kai kurių neprincipinių nesutarimų.

Mes jau apibrėžėme, ką bendravime reiškia iškeltas parodomasis pirštas. Atrodo, suvokiame, kad dar geriau - į priekį atgręžti delnai, nes šis gestas rodo mūsų atvirumą, geranoriškumą, o kartu ir stiprybę. Užsienio politikoje, kaip apskritai diplomatijoje, patartina negestikuliuoti, nes tuomet iš šalies atrodo, jog Lietuva – amžinas triukšmadarių ir rietenų kraštas.

Vilius
2010-02-10 10:28:49
Jo, pastabus straipsnis... Ko galima tikėtis iš Gryb. susitikimo su Putinu? Abu labu tokiu...
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
Klausimas apie algoritmus 2010-02-14 00:00:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Tikrai, kaip čia yra? Nedangstant į vatą. Tikėjome, galėjome galvas dėti už idealistą Vytautą Landsbergį, NES jis išreiškė mūsų laisvos Lietuvos idealus. Laurinkus ėmėsi JE R.Pakso apkaltos nes jis atsisakė kategoriškai nelegalių CŽV kalėjimų neteisėtai sulaikytiems įtariamiems terorizmu. JAV tam tikros tarnybos tarėsi, kaip žinoma, su buvusios sistemos atstovais kaip labiausiai susikompromitavusiais asmenimis, nes su tokiais lengviausia susitarti, o pastarieji šią valstybinę paslaptį dėl kurios dabar tenka spaviedotis vadina partneryste, nes ... nes ... panašu kad dėl šio 'patriotizmo" dar ir dolerių nubyrėjo.. Kankinimo menas visdėlto geriausiai ištobulintas tų.. na tų ... enkvėdistų-emgebistų-kagėbistų-rezervistų... Taigi ponas Paulauska tampa laikinuoju Prezidentu, VSD vadu
tampa ponas Pocius, Prezidentu tampa ponio Iškausko požiūriu idealistas
ponas Adamkus Tai kokie čia tokios dramatišos-melodramatiškos-idealistinės-runkoidealistinės-rezervistinės lietuviškosios muilo operos algoritmai?   ATSAKYTI
Na, ir aš leptelsiu: 2010-02-13 23:33:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
tai gal čia gaunasi kad Pocius kaip Lietuvos VSD vadas, buvo didžiausias patriotas, o jo gailėjosi, vertino ir nuo nenaudėlių saugojo ir gynė tikrasis Lietuvos idealistas ponas V.Adamkus? Ar tad patriotizmas ir idealizmas atvedė Lietuvą į tokią korupciją, pone Iškauskai?   ATSAKYTI
Chmm... idealistas? 2010-02-13 23:20:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
"...globėjiško susirūpinimo ir idealistinių tikslų skatinamas jį vykdė V.Adamkus"...   ATSAKYTI
M.MURZA ir Co - 2010-02-13 16:32:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0

tai šiuo metu intensyviai kuriamos demoniškos RASIZMO ir nesveiko NACIONALIZMO tvirtovės visuomenės narių protuose, vadovai. PATS Murzos pseudonimas GERVALDAS - tai demono, kuris valdo šį nelaimėlį - vardas.
Ateityje šie žmonės gali tapti rimta problema, nes ramybė šalyje tebelieka apgaulinga.    ATSAKYTI
Miszkiniu BIBIOTEKA 2010-02-13 16:12:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Chodžaly tragedija - viena iš nutylėtų istorijos detalių2
2010.02.13 14:18
Straipsnis...Kur tokie žaidimai. Musiški ... Baiges truputi kitaip...Netgi jau po rugpiučio pučio. Kai jau tapo kad Lietuva bus tikrai laisva.
   ATSAKYTI
Kas spindi ir kas, blin, skursta? 2010-02-12 22:59:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gintaras VISOCKAS $$$

Mielas kolega ir bendraminti Iskauskai,2008-ųjų metų antroje pusėje nusprendžiau susitikti su Mindaugu Murza – Gervaldu iš VLNDS bei jo šalininkais. Pagrindinis susitikimo tikslas – parengti išsamų videointerviu tiek apie Vieningąjį lietuvių nacionaldarbininkų sąjūdį. Nors nuo šito žingsnio kai kas atkalbinėjo(pavyzdžiui, ragino susimąstyti, kaip atrodysiu padorių žmonių akyse), sumanymo neatsisakiau. Savo kritikams atkirsdavau: nesiruošiu liaupsinti nei M.Murzos, nei jo pasekėjų, tiesiog man norisi susidaryti asmeninę nuomonę apie “murzininkus”. Savo kritikams taip pat atšaudavau: o kas čia blogo, jei vieną kartą per keletą metų į savo studiją pasikviesiu “murzininkus” ir su jais pasiginčysiu? Juk iki šiol apie M.Murzą sprendžiau tik iš pranešimų spaudoje, kurie galbūt ne visuomet objektyvūs.

Be to, mano teigimu, vertę turi tik tos diskusijos, kuriose nėra vienos nuomonės, kur pašnekovai ginčijasi, barasi, atkakliai įrodinėja savo tiesas. Kaip sektiną pavyzdį savo oponentams pateikdavau per RTVi kanalą demonstruojamą probleminę laidą “Osoboje mnenije”, kur vedančiojo žurnalisto pozicija dažnai skiriasi nuo laidos svečio nuomonės. Bet juk dėl to laidos vertė nė kiek nesumažėja. Atvirkščiai – ji tampa įdomesnė, konkretesnė, jeigu norite, sensacingesnė. Būtent tik tokiose laidose į problemą pažvelgiama iš įvairių pusių, ir būtent tik po įvairiapusio žvilgsnio žiūrovai pajėgūs susidaryti bent kiek išsamesnį vaizdą, kas teisus, o kas – meluoja. Ir, kas svarbiausia, į tas “Osoboje mnenije” laidas oponentai veržte veržiasi, nors ir supranta, kad saldu nebus – laukia arši kritika “nuo skambučio iki skambučio”. Tačiau jie į tą laidą vis tiek noriai eina, nes puikiai supranta, kad jiems tuo pačiu bus sudaryta galimybė ir atsikirsti…
Primityviesiems patriotams(idiotams, anot filosofo Arvydo Šliogerio), fanatiškiems konservatorių gerbėjams, pasipūtusiems neskaitlingų, nereikšmingų visuomeninių organizacijų vadukams iki šiol tebetvirtinu: nemėgstu, kai ant torto dar papildomai beriama cukraus. Tikra bėda, kad daug kas iš mūsų matome tik juodą arba baltą spalvas. Mes jau nepastebime niunasų, atspalvių. Jei kas nors iš mūsų nukrypstame nuo “ale patriotų” generalinės linijos, vadinasi, esame Lietuvos neprieteliai? Niekaip nesuprantu, kodėl per pastaruosius keliolika metų tapome tokie nepakantūs net menkiausiai pastabai?
Kad į diskusiją, kuri buvo filmuojama nuo pradžios iki pabaigos, pasikviečiau nevienareišmiškai vertinamą kaip ir mane patį- M.Murzą ir kelis jo bendraminčius. Ir nesigailiu. Pirma, turėjau puikią progą susidaryti asmeninę nuomonę apie VLNDS(juk diskusija truko daugiau nei valandą, be to, diskusijų būta iš viso dviejų, tik pirmoji dėl techninių priežasčių nepaskelbta internete). Antra, tas videointerviu buvo labai populiarus tarp žiūrovų. Videointerviu “Akis į akį su Mindaugu Murza” sulaukė per 60000 peržiūrų. O į www.youtube.com įdėtas kelių minučių anonsas iki šiol susilaukia daugybės komentarų, ir savaime aišku- labai teigiamų. Žodžiu, man atrodė, kad vienu metu nušoviau net keturis zuikius. Ir susidariau asmeninę nuomonę apie “murzininkus”, ir sugebėjau parengti skaitytojų dėmesio sulaukusį videointerviu. Galų galų tikėjausi, kad už tą videointerviu M.Murza – Gervaldas man bus bent jau dėkingas. O gal dar ir sumokės honorarą, bet…
Man regis, per pastaruosius kelerius metus videostudija “SLAPTAI” vienintelė paskelbė išsamų videointerviu su M.Murza. Jei kokia nors žymesnė lietuviška TV ar įtakingesnis lietuviškas internetinis portalas leido “murzininkų” vadui išguldyti savąją viziją, sugėdinkite mane). Bet VLNDS vadas M.Murza – vis tiek nepatenkintas! Tik nemanykite, kad man skaudu dėl M.Murzos priekaištų ar trūksta jo elementarios padėkos už suteiktą tribūną. Šiuo atveju man įdomus tik pats reiškinys, kurį esu įvardijęs kaip paranojišką nepakantumą kito nuomonei. Pasirodo, M.Murza turi teisę turėti savąją nuomonę, o aš - ne?
Beje, tai tik vienas paranojiško nepakantumo kitai nuomonei pavyzdys. Ilgainiui žadu šią temą tęsti. Juk tokių kaip M.Murza lietuviškoje erdvėje – kaip niekad daug.: “Pikasai”,” Eglės”, “Jz” ir t.t. Kuo žmogus primityvesnis, tuo jam, matyt, dažniau atrodo, kad jis viską išmano. Beje, į juodąjį mano sąrašą patekę ne tik “murzininkai”. Panašiai aikštingai kaip M.Murza yra pasielgęs ir “Vilnijos” draugijos pirmininkas Kazimieras Garšva, ir Seimo narys Audronius Ažubalis, ir Šaulių sąjungos vadovas Juozas Širvinskas. Pavyzdžiui, susitinku parlamentarą A.Ažubalį gatvėje, o jis, kaip mažas vaikas, neatsako į pasisveikinimą, apsimeta nepastebėjęs, nes kažkada jį kritikavau, o ne juo žavėjausi(tuo tarpu vienas iš “Lietuvos ryto” savininkų pats Rimvydas Valatka, kuriam esu dažniau priekaištavęs nei konservatoriui A.Ažubaliui, sutiktas gatvėje visuomet maloniai sveikinasi). Apie kai kuriuos labiau įsiminusius atvejus kada nors tikrai papasakosiu. O kolkas reikia kurti naujus šedevrus….





marginalu spindesys ir skurdas 2010.01.06 19:59


Mindaugas MURZA(VLNDS)

Priminsiu gerb. Skaitytojams, jog praėjusių metų rugpjūčio 28 d., ketvirtadienį, Vilniuje nacionaldarbininkai susitiko su internetinės svetainės ,"Slaptai“ vadovu Gintaru Visocku. Žadėjęs visapusišką objektyvumą, žurnalistas nesugebėjo išlaikyti savo pažado.Ar galima išverstakūriais pasitikėti ateityje? Ar tokie “pseudopatriotai” kaip šis prisipakėlis prie mūsų gretų išvis turi moralinę teisę darbuotis žiniasklaidoje?Ar ne gėda, neva, solidaus LRT tinklapio Vy redaktoriui talpinti demaskuoto purvasklaidininko ir šmeižiko rašliavą?

Susitikimo pradžioje Vieningojo Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai žurnalistui Gintarui Visockui iškėlė sąlygą, kad interviu duos tik gavę pažadą pateikti objektyvią informaciją. G. Visockas pažadėjo būti objektyvus, nes pasak jo, www.slaptai.lt vadovaujasi principu ,"Jūsų požiūrio čia niekas neiškreips“.

Deja, savo pažado dėl mums nežinomų aplinkybių G. Visockui išlaikyti nepavyko.
G. Visocko svetainėje apie VLNDS pasirodė net du straipsniai ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai?“ bei ,,Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“, kuriuose straipsnių autorius apie VLNDS bei jo vadovą Mindaugą Gervaldą parašė daug savo asmeninių samprotavimų ir labai mažai objektyvios informacijos iš pačių nacionaldarbininkų lūpų.

Jau savo pirmame straipsnyje ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai“ G. Visockas Mindaugo Gervaldo trumpą gyvenimo aprašymą pradeda nuo neteisybės, rašydamas, kad Mindaugas Murza trumpai tarnavo Lietuvos savanorių pajėgose. Iš to galima susidaryti nuomonę, kad Jo tarnyba Savanorių pajėgose tęsėsi tik kokią savaitę ar mėnesį, nors iš tiesų Mindaugas Gervaldas Lietuvos Savanorių pajėgose tarnavo daugiau nei šešerius metus(iš jų 3 metus etatiniu krašto apsaugos sistemos darbuotoju, kuopininko pareigose).

Straipsnyje nerašoma, kad kartu su Mindaugu Gervaldu interviu davęs VLNDS iniciatyvinės grupės narys Darius Komka yra Lietuvos kariuomenės atsargos karininkas, baigęs Lietuvos karo mokyklos 1-ąją laidą. Beje, straipsnyje taip pat nerašoma, kad ne vienas VLNDS iniciatyvinės grupės narys yra buvęs Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos-Atkuriamojo Seimo gynėju, šauliu, savanoriu, politiniu kaliniu ar tremtiniu. Turbūt toks objektyvumas straipsnio autoriui ar už jo nugaros stovintiems nėra naudingas.

Straipsnyje rašoma netiesa ir apie įvykius Ariogaloje, užsimenant, kad konfliktą sukėlė patys nacionaldarbininkai, nors iš tiesų tradiciškai ir drausmingai Ariogaloje vykstančiuose sąskrydžiuose dalyvaujantys nacionaldarbininkai patys buvo užpulti konservatorių, kuriuos tai padaryti viešai ragino pats europarlamentaras V. Landsbergis.

Antrame savo straipsnyje ,"Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“ G. Visockas, tyčia ar ne, rašo apie nieko bendro su VLNDS neturinčia čečėnų interneto svetaine kavkaz.org, Rusijos šovinistus, apie kažkokį užsienio jėgų vykdomą slaptą VLNDS finansavimą.

Žurnalistui užkliūna, kad VLNDS turi savo požiūrį žydų klausimu, kad VLNDS internetinėje svetainėje yra paminėtos Benito Musolini ir Adolf Hitler biografijos, kad VLNDS simbolika primena ,"kažką“.

"Apskritai, jei Lietuva vadinama demokratine ir teisine valstybe, mes, nacionaldarbininkai, neprivalome įrodinėti, kad turime teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Tai turi būti garantuota.

Ir kodėl mes, valdžios ir žurnalistų nuomone, privalome mylėti kitas tautas, kai Lietuvą valdanti antilietuviška valdžia nemyli pačių Lietuvių, Lietuvos piliečių, kurie verčiami bėgti iš Lietuvos.

VLNDS yra nekartą viešai pareiškusi, kad nacionaldarbininkai myli tik Lietuvių Naciją, o kitas tautas gali gerbti, jei jos tokios pagarbos nusipelno. Ir iš viso, kas gali mus priversti mylėti ar daryti tai, ko mes nenorime. O gal mes ko nežinome ir Lietuvoje jau įvesta totalinė diktatūra?

Kyla natūralus klausimas, kam naudinga nuosekliai Lietuvių nacionalinius interesus ginantį Vieningąjį Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdį ir jo vadovą Mindaugą Gervaldą paversti Lietuvos priešais? Atsakymas peršasi pats savaime: tiems, kurie ir toliau nebaudžiami nori išnaudoti Lietuvių Tautą, tiems, kurie pusvelčiui nori galutinai ,,prichvatizuoti“ dar ,"neprichvatizuotus“ strateginius valstybės objektus, tiems, kuriems VLNDS trukdo greitai ir viešai atlikti ,"judo“ darbą.

Po šio susitikimo su žurnalistu G. Visocku ir buvusiu VSD pareigūnu Imantu Melianu nekyla jokių abejonių, kad nacionaldarbininkus, kaip ir kitus, norima paversti tik kišenine opozicija, su kuria bet kada galima daryti ką nori ir kaip nori. Bet nacionaldarbininkai - tai ne kiti, nacionaldarbininkų jėga yra ne piniguose, o nacionaldarbininkiškoje idėjoje, kurios nugalėti niekam ir niekada nepavyks, nes nacionaldarbizmas remiasi tiesa, meile ir darbu savo Nacijai, o nacionaldarbininkų idealizmas yra nenugalima jėga, todėl galutinė pergalė neišvengiamai priklausys nacionaldarbininkams“
VLNDS Vadas Mindaugas Gervaldas.





Joncia > marginalui G.Visockui 2010.01.06 19:37


durneli, kas ta tavo sudrasti skaito? Nebent toks antras debilas, kaip tavo braliukas Vicka..Esi tikras prisiplakelis prie tautos patriotu, tipiskas media biznio pacukas. Fu, kokia bjaurybe...





juodulis 2010.01.05 17:25


is ko ir kas cia gali atsigauti kur fabrikai kuriuose dirbtu 4-5 tukst darbuotoju kur proftechnines mokyklos kurios ruostu darbininkus,kur detis kaimo zmonems kai neliko bendroviu visi tik perka prekybos centruose kitur pagaminta isauginta svetur bet daznai ir lietuvio ranka ten buna prideta gal ispanijoj gal anglijoj o cia juk nieko nereikia visi tik esam valdzios galvos skausmas kad pasikartume greiciau ismirume tai prisiveztu kinu vietnamieciu ir kt kurie tik dirbtu kaip vergai ir svajotu apie savo sali o jiems ta lietuva ir dar laisva butu kaip suniui 5koja...liudna





Pelėkautas 2009.12.30 15:11


Ar jūs gal visi parašę čia komentarus priklausote kokiam nors pesimistų klubui?Žinoma,Lietuvos ekonomika atsigaus,ar prie šio premjero ar prie kito,bet tikrai atsigaus.Geriau vertėtų panagrinėti priežastis,kodėl Lietuvos ekonomika taip nusmuko.Ar nieko nesate girdėję apie pasaulinę krizę?Ar nežinote,kad Lietuvos ekonomika augo po 10 ir daugiau procentų?O kodėl lietuviai nedirbo savo valstybės naudai,o pasiskubino emigruoti?Pagaliau prisiminkite tragišką Lietuvos istoriją,gal įgysite proto ir nerašinėsite kvailų komentarų.





Senelis.Z 2009.12.21 20:08


Gerbiama vyriausybė,tai imkite visus pensininkus numarimkite ir ekonomika atsigaus. Nereikės mokėti kompensacijų .Pensininkai per du metus išmirs.Naujiems pensininkams mokėkite tiek ,kad greiciau numirtų.Pensijų mažinimas,tai butai parduoti iš varžytinių,atsiskaitimams už komunalines paslauugas.Nauji kapinynų plotai! Argi neblogai.Valio!!!





marginalai > i komentara Vytautui 2009.12.18 09:50


Esi bendramintis, nors ir biski trenktas, kaip mes su braliuku Vycka, iškritę iš medžių raudonšikniai papuasai! Priimame į tikrų tautos pat…varijotų gretas! Sugebejai pasiekti MANO PROTINIŲ GABUMŲ lygį!!! Greičiau rašyk pareiškimą į tinklapį "SLAPTAI" mano vardu.
pagarbiai GINTARELIS MIUNCHAUZEN- VISOCKIS
Kovotojų Sankrušos prieš Bolševizmą, KGB-izmą-rezervizmą, vojarizmą ir zoofiliją Maršalkos (Vyt. Visockis) exercise asistentas $$$ KBSS( Kaimo Bildukį Sajuzo Sanbezdžio) jefreitorius





Zemaitis 2009.12.13 12:03


Lietuvos ekonomika kila tiek ,kiek Vyriausybe nureze pensininkam pensijos.Tai lengviausias budas,ka gali si vyriausybe padaryti.





Į komentarą Vytautui. 2009.12.09 09:02


Iš kur tu atsiradai,kai tavo vieta beprotnamyje.Gydykis,neleisk ligai įsisenėti.





iš kaimo 2009.12.08 00:14


BVP yra toks dydis,kuris nieko nepasako šalies gyventojui, o yra naudojamas tam,kad užsienio valstybės neturėtų jokios informacijos apie tikrąją padėtį šalyje.:D BVP yra tik politikų instrumentas.Jei Kubilius pasakė,kad krizė,tai BVP pagalba jis tai nesunkiai gali įrodyti.Mokslas ir politika neturi nieko bendro,nors politikams naudinga remtis įvairiais pseudoskaičiavimais.Pasitikėti BVP SKAIČIAIS,tai reiškia grįžti į viduramžių laikus,kai raganos buvo įgijusios didelį žmonių pasitikėjimą ir net inkvizicija stojo į teisingą kovą prieš raganas.BVP SKAIČIUOTOJAI YRA DVIDEŠIMT PIRMO AMŽIAUS ŽMONIJOS ,YPAČ MOKSLO ŽMONIŲ DIDELĖ GĖDA.P.S.Tiesa,šalies BVP būtinai krenta bet kokiu atveju keliasdešimt tūkstančių litų per metus,jei jos gyventojas emigruoja ,nieko nevartoja Lietuvoje.Bet,vėl politikai gali įrodyti,kad, atremontavo tarkim kelių, už daug milijardų litų ir BVP vėl stipriai įšauga.





Vytautui 2009.11.30 15:27


Iš kur toks gudrus ir tiek daug žinai?Aš tavo komentaro visai nesupratau,tai kažkokių paslaptingų minčių raizgalynė,kažkokia turgiška kalba.Straipsnio tema reikalauja kalbėti apie ekonomiką,o ne apie neaiškius asmeninius dalykus.





Kas 2009.11.27 10:30


atsigauna? Su kubilo vyriausybe didelis klausimas kada Lietuva atsigaus





taip atsigauna 2009.11.22 09:21


tai tik kubbbb galvoje , laboranto mastymas....





Kęstas 2009.11.22 05:57


Lietuvoje vėl iš naujo perskirstomas turtas
Pasireiškia nemaža grupė žmonių, vadovaujama Kubiliaus, kuri nesidrovi pasakyti didžiausiai gyvenančiai lietuvių kartai, gimusiai iškart po karo ir priartėjusiai prie pensijinio amžiaus bei daugeliui jų pensininkų tėvų, kad pensija neva tai nėra uždirbtas dalykas. Jų nuomone, geriau ligoniais ir pagyvenusiais žmonėmis pasirūpintų jų vaikai. Todėl Sodros egzistavimas tampa laikinas. Sodros finansai grobstomi. Privatūs pensijiniai fondai naikinami taip pat.

Kartu kubiliniai nerealiai didina mokesčius. Mūsų pajamos mažos, lyginant su Vakarais. Kainos Lietuvoje aukštesnės negu Vakaruose. Todėl tie mokesčiai pasiekia nepakeliamą lygį. Visi, kas ką nors sugeba, stumiami į emigraciją.

Abu šie veiksmai žymiai padidina pajamų gavimą vokeliuose. Jei Sodra išardoma ir greitai likviduojama, tai tik kvailiai moka visus mokesčius. Mokesčių surinkimas krenta. Neribotas skolinimasis valstybės vardu priverčia mokėti dideles palūkanas, dar labiau susiaurindamas Lietuvos biudžeto galimybes. Kariūno, policininko, mediko, mokytojo ar dėstytojo, pensininko, būsimo pensininko ar bedarbio požiūriu tai yra grėsmingi pokyčiai, ardantys Lietuvos valstybę.

Ardymas vyksta labai plačiu frontu. Universitetų bei kolegijų privatizavimas jau žymiai pasistūmėjo. Pavyko sunaikinti valstybės paramą lietuviškų knygų leidybai. Ligoninės dalinai virsta į nesugebančius kovoti su epidemijomis prievartautojų ir abejingų vaikų gyvybei medikų dvokiančius lizdus. Teismai ir prokuratūra iš dalies tampa biauriais gašlių pedofilų klubais. Kai kurie saugumiečiai akiplėšiškai prekiauja slaptai ir naudojantis valstybės resursais surinkta informacija.

Kubilinių nedeklaruojami norai aiškėja iš jų veiksmų. Jų neskelbiamu požiūriu valstybės ardymas yra sveikintinas. Visos jos funkcijos turi būti privatizuotos. Privačios kontoros būtų neva tai žymiai efektyvesnės. Tuo labiau, kad Rusijos valdymo laikais valstybės vaidmuo buvo pernelyg didelis, o kubiliniai laikosi prie valdžios antirusiškos retorikos pagalba. Jų viltyse Lietuva turėtų tapti mažyčiu rojumi kubiliniams, kur viskas privatizuota ir viskas yra jų kontroliuojamų monopolijų rankose.

Kartu viso turto, išsilavinimo bei medicininio aptarnavimo prieinamumo sutelkimas nedidelio skaičiaus žmonių rankose priverstų palikti Lietuvą visus būsimus konkurentus tai saujelei, kuri užgrobė Rusijos paliktus turtus. Tikroji rinkos konkurencija ir demokratija Lietuvoje taip ir nepasirodytų. Kraštas pavirstų į korumpuotų monopolijų ir joms parsidavusių biurokratų votį Europos kūne.

Ką daryti? Organizuotis, dirbti visiems. Kartu panaudoti Europos Sąjungos resursus kovai su monopolijomis bei kitais organizuotais nusikaltėliais. Labai praverstų Tėvynei neabejingi lietuviai, turintys darbo su tokiais resursais patyrimo.

Mums reikalinga rinka, bet su tikra, sąžininga, konkurencija. Kartu mums reikalinga ir stipri valstybė. Padėkime jai visi, kas galime. Be jos - nėra ir Lietuvos.





Vytautas. 2009.11.13 09:04


Nežinau ar atsigauna Lietuvos ekonomika,tačiau jaučiu,kad Prezidentė stprina pedikų luomą teisėsaugoje.Generalinis prokuroras A.Valantinas,už pedofiliją nušautas teisėjas J.Furmanavičius ir pagaliau Prezidentės proteže Aukščiausiojo Teismo pirmininkas G.Kryževičius daug ką paaiškina,-jie visi mokėsi vienoje grupėje V.Kapsuko universiteto Teisės fakultete.Ar kitaip A.Valantinas-ALGIMANTAS galėjo aiškinti savo sex draugo Jono Furmančiko bėdas.Pasižiūrėkime į pagalbą A.Valantinui Prezidentė atsiunčia,o debylų Seimas patvirtina Furmančiko ir Al;gimanto draugelį Gintarą Kryževičių mokantį puikiai rašyti falsifikuotus teismo sprendimus ir nutartis.

Pranešti apie neleistiną turinį






[1 - 20] [21 - 21]
Nuo naujausio Nuo seniausio


Jūsų atsiliepimas


* Jūsų vardas:

* Jūsų komentaras:





* Suveskite šį patvirtinimo kodą:

   ATSAKYTI
Kas spindi ir kas, blin, skursta? 2010-02-12 22:58:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gintaras VISOCKAS $$$

Mielas kolega ir bendraminti Iskauskai,2008-ųjų metų antroje pusėje nusprendžiau susitikti su Mindaugu Murza – Gervaldu iš VLNDS bei jo šalininkais. Pagrindinis susitikimo tikslas – parengti išsamų videointerviu tiek apiejamą Vieningąjį lietuvių nacionaldarbininkų sąjūdį. Nors nuo šito žingsnio kai kas atkalbinėjo(pavyzdžiui, ragino susimąstyti, kaip atrodysiu padorių žmonių akyse), sumanymo neatsisakiau. Savo kritikams atkirsdavau: nesiruošiu liaupsinti nei M.Murzos, nei jo pasekėjų, tiesiog man norisi susidaryti asmeninę nuomonę apie “murzininkus”. Savo kritikams taip pat atšaudavau: o kas čia blogo, jei vieną kartą per keletą metų į savo studiją pasikviesiu “murzininkus” ir su jais pasiginčysiu? Juk iki šiol apie M.Murzą sprendžiau tik iš pranešimų spaudoje, kurie galbūt ne visuomet objektyvūs.

Be to, mano teigimu, vertę turi tik tos diskusijos, kuriose nėra vienos nuomonės, kur pašnekovai ginčijasi, barasi, atkakliai įrodinėja savo tiesas. Kaip sektiną pavyzdį savo oponentams pateikdavau per RTVi kanalą demonstruojamą probleminę laidą “Osoboje mnenije”, kur vedančiojo žurnalisto pozicija dažnai skiriasi nuo laidos svečio nuomonės. Bet juk dėl to laidos vertė nė kiek nesumažėja. Atvirkščiai – ji tampa įdomesnė, konkretesnė, jeigu norite, sensacingesnė. Būtent tik tokiose laidose į problemą pažvelgiama iš įvairių pusių, ir būtent tik po įvairiapusio žvilgsnio žiūrovai pajėgūs susidaryti bent kiek išsamesnį vaizdą, kas teisus, o kas – meluoja. Ir, kas svarbiausia, į tas “Osoboje mnenije” laidas oponentai veržte veržiasi, nors ir supranta, kad saldu nebus – laukia arši kritika “nuo skambučio iki skambučio”. Tačiau jie į tą laidą vis tiek noriai eina, nes puikiai supranta, kad jiems tuo pačiu bus sudaryta galimybė ir atsikirsti…
Primityviesiems patriotams(idiotams, anot filosofo Arvydo Šliogerio), fanatiškiems konservatorių gerbėjams, pasipūtusiems neskaitlingų, nereikšmingų visuomeninių organizacijų vadukams iki šiol tebetvirtinu: nemėgstu, kai ant torto dar papildomai beriama cukraus. Tikra bėda, kad daug kas iš mūsų matome tik juodą arba baltą spalvas. Mes jau nepastebime niunasų, atspalvių. Jei kas nors iš mūsų nukrypstame nuo “ale patriotų” generalinės linijos, vadinasi, esame Lietuvos neprieteliai? Niekaip nesuprantu, kodėl per pastaruosius keliolika metų tapome tokie nepakantūs net menkiausiai pastabai?
Kad į diskusiją, kuri buvo filmuojama nuo pradžios iki pabaigos, pasikviečiau nevienareišmiškai vertinamą kaip ir mane patį- M.Murzą ir kelis jo bendraminčius. Ir nesigailiu. Pirma, turėjau puikią progą susidaryti asmeninę nuomonę apie VLNDS(juk diskusija truko daugiau nei valandą, be to, diskusijų būta iš viso dviejų, tik pirmoji dėl techninių priežasčių nepaskelbta internete). Antra, tas videointerviu buvo labai populiarus tarp žiūrovų. Videointerviu “Akis į akį su Mindaugu Murza” sulaukė per 60000 peržiūrų. O į www.youtube.com įdėtas kelių minučių anonsas iki šiol susilaukia daugybės komentarų, ir savaime aišku- labai teigiamų. Žodžiu, man atrodė, kad vienu metu nušoviau net keturis zuikius. Ir susidariau asmeninę nuomonę apie “murzininkus”, ir sugebėjau parengti skaitytojų dėmesio sulaukusį videointerviu. Galų galų tikėjausi, kad už tą videointerviu M.Murza – Gervaldas man bus bent jau dėkingas. O gal dar ir sumokės honorarą, bet…
Man regis, per pastaruosius kelerius metus videostudija “SLAPTAI” vienintelė paskelbė išsamų videointerviu su M.Murza. Jei kokia nors žymesnė lietuviška TV ar įtakingesnis lietuviškas internetinis portalas leido “murzininkų” vadui išguldyti savąją viziją, sugėdinkite mane). Bet VLNDS vadas M.Murza – vis tiek nepatenkintas! Tik nemanykite, kad man skaudu dėl M.Murzos priekaištų ar trūksta jo elementarios padėkos už suteiktą tribūną. Šiuo atveju man įdomus tik pats reiškinys, kurį esu įvardijęs kaip paranojišką nepakantumą kito nuomonei. Pasirodo, M.Murza turi teisę turėti savąją nuomonę, o aš - ne?
Beje, tai tik vienas paranojiško nepakantumo kitai nuomonei pavyzdys. Ilgainiui žadu šią temą tęsti. Juk tokių kaip M.Murza lietuviškoje erdvėje – kaip niekad daug.: “Pikasai”,” Eglės”, “Jz” ir t.t. Kuo žmogus primityvesnis, tuo jam, matyt, dažniau atrodo, kad jis viską išmano. Beje, į juodąjį mano sąrašą patekę ne tik “murzininkai”. Panašiai aikštingai kaip M.Murza yra pasielgęs ir “Vilnijos” draugijos pirmininkas Kazimieras Garšva, ir Seimo narys Audronius Ažubalis, ir Šaulių sąjungos vadovas Juozas Širvinskas. Pavyzdžiui, susitinku parlamentarą A.Ažubalį gatvėje, o jis, kaip mažas vaikas, neatsako į pasisveikinimą, apsimeta nepastebėjęs, nes kažkada jį kritikavau, o ne juo žavėjausi(tuo tarpu vienas iš “Lietuvos ryto” savininkų pats Rimvydas Valatka, kuriam esu dažniau priekaištavęs nei konservatoriui A.Ažubaliui, sutiktas gatvėje visuomet maloniai sveikinasi). Apie kai kuriuos labiau įsiminusius atvejus kada nors tikrai papasakosiu. O kolkas reikia kurti naujus šedevrus….





marginalu spindesys ir skurdas 2010.01.06 19:59


Mindaugas MURZA(VLNDS)

Priminsiu gerb. Skaitytojams, jog praėjusių metų rugpjūčio 28 d., ketvirtadienį, Vilniuje nacionaldarbininkai susitiko su internetinės svetainės ,"Slaptai“ vadovu Gintaru Visocku. Žadėjęs visapusišką objektyvumą, žurnalistas nesugebėjo išlaikyti savo pažado.Ar galima išverstakūriais pasitikėti ateityje? Ar tokie “pseudopatriotai” kaip šis prisipakėlis prie mūsų gretų išvis turi moralinę teisę darbuotis žiniasklaidoje?Ar ne gėda, neva, solidaus LRT tinklapio Vy redaktoriui talpinti demaskuoto purvasklaidininko ir šmeižiko rašliavą?

Susitikimo pradžioje Vieningojo Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai žurnalistui Gintarui Visockui iškėlė sąlygą, kad interviu duos tik gavę pažadą pateikti objektyvią informaciją. G. Visockas pažadėjo būti objektyvus, nes pasak jo, www.slaptai.lt vadovaujasi principu ,"Jūsų požiūrio čia niekas neiškreips“.

Deja, savo pažado dėl mums nežinomų aplinkybių G. Visockui išlaikyti nepavyko.
G. Visocko svetainėje apie VLNDS pasirodė net du straipsniai ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai?“ bei ,,Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“, kuriuose straipsnių autorius apie VLNDS bei jo vadovą Mindaugą Gervaldą parašė daug savo asmeninių samprotavimų ir labai mažai objektyvios informacijos iš pačių nacionaldarbininkų lūpų.

Jau savo pirmame    ATSAKYTI
Kas spindi ir kas, blin, skursta? 2010-02-12 22:58:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gintaras VISOCKAS $$$

Mielas kolega ir bendraminti Iskauskai,2008-ųjų metų antroje pusėje nusprendžiau susitikti su Mindaugu Murza – Gervaldu iš VLNDS bei jo šalininkais. patį M.Murzą, tiek apie jo vadovauPagrindinis susitikimo tikslas – parengti išsamų videointerviu tiek apiejamą Vieningąjį lietuvių nacionaldarbininkų sąjūdį. Nors nuo šito žingsnio kai kas atkalbinėjo(pavyzdžiui, ragino susimąstyti, kaip atrodysiu padorių žmonių akyse), sumanymo neatsisakiau. Savo kritikams atkirsdavau: nesiruošiu liaupsinti nei M.Murzos, nei jo pasekėjų, tiesiog man norisi susidaryti asmeninę nuomonę apie “murzininkus”. Savo kritikams taip pat atšaudavau: o kas čia blogo, jei vieną kartą per keletą metų į savo studiją pasikviesiu “murzininkus” ir su jais pasiginčysiu? Juk iki šiol apie M.Murzą sprendžiau tik iš pranešimų spaudoje, kurie galbūt ne visuomet objektyvūs.

Be to, mano teigimu, vertę turi tik tos diskusijos, kuriose nėra vienos nuomonės, kur pašnekovai ginčijasi, barasi, atkakliai įrodinėja savo tiesas. Kaip sektiną pavyzdį savo oponentams pateikdavau per RTVi kanalą demonstruojamą probleminę laidą “Osoboje mnenije”, kur vedančiojo žurnalisto pozicija dažnai skiriasi nuo laidos svečio nuomonės. Bet juk dėl to laidos vertė nė kiek nesumažėja. Atvirkščiai – ji tampa įdomesnė, konkretesnė, jeigu norite, sensacingesnė. Būtent tik tokiose laidose į problemą pažvelgiama iš įvairių pusių, ir būtent tik po įvairiapusio žvilgsnio žiūrovai pajėgūs susidaryti bent kiek išsamesnį vaizdą, kas teisus, o kas – meluoja. Ir, kas svarbiausia, į tas “Osoboje mnenije” laidas oponentai veržte veržiasi, nors ir supranta, kad saldu nebus – laukia arši kritika “nuo skambučio iki skambučio”. Tačiau jie į tą laidą vis tiek noriai eina, nes puikiai supranta, kad jiems tuo pačiu bus sudaryta galimybė ir atsikirsti…
Primityviesiems patriotams(idiotams, anot filosofo Arvydo Šliogerio), fanatiškiems konservatorių gerbėjams, pasipūtusiems neskaitlingų, nereikšmingų visuomeninių organizacijų vadukams iki šiol tebetvirtinu: nemėgstu, kai ant torto dar papildomai beriama cukraus. Tikra bėda, kad daug kas iš mūsų matome tik juodą arba baltą spalvas. Mes jau nepastebime niunasų, atspalvių. Jei kas nors iš mūsų nukrypstame nuo “ale patriotų” generalinės linijos, vadinasi, esame Lietuvos neprieteliai? Niekaip nesuprantu, kodėl per pastaruosius keliolika metų tapome tokie nepakantūs net menkiausiai pastabai?
Kad į diskusiją, kuri buvo filmuojama nuo pradžios iki pabaigos, pasikviečiau nevienareišmiškai vertinamą kaip ir mane patį- M.Murzą ir kelis jo bendraminčius. Ir nesigailiu. Pirma, turėjau puikią progą susidaryti asmeninę nuomonę apie VLNDS(juk diskusija truko daugiau nei valandą, be to, diskusijų būta iš viso dviejų, tik pirmoji dėl techninių priežasčių nepaskelbta internete). Antra, tas videointerviu buvo labai populiarus tarp žiūrovų. Videointerviu “Akis į akį su Mindaugu Murza” sulaukė per 60000 peržiūrų. O į www.youtube.com įdėtas kelių minučių anonsas iki šiol susilaukia daugybės komentarų, ir savaime aišku- labai teigiamų. Žodžiu, man atrodė, kad vienu metu nušoviau net keturis zuikius. Ir susidariau asmeninę nuomonę apie “murzininkus”, ir sugebėjau parengti skaitytojų dėmesio sulaukusį videointerviu. Galų galų tikėjausi, kad už tą videointerviu M.Murza – Gervaldas man bus bent jau dėkingas. O gal dar ir sumokės honorarą, bet…
Man regis, per pastaruosius kelerius metus videostudija “SLAPTAI” vienintelė paskelbė išsamų videointerviu su M.Murza. Jei kokia nors žymesnė lietuviška TV ar įtakingesnis lietuviškas internetinis portalas leido “murzininkų” vadui išguldyti savąją viziją, sugėdinkite mane). Bet VLNDS vadas M.Murza – vis tiek nepatenkintas! Tik nemanykite, kad man skaudu dėl M.Murzos priekaištų ar trūksta jo elementarios padėkos už suteiktą tribūną. Šiuo atveju man įdomus tik pats reiškinys, kurį esu įvardijęs kaip paranojišką nepakantumą kito nuomonei. Pasirodo, M.Murza turi teisę turėti savąją nuomonę, o aš - ne?
Beje, tai tik vienas paranojiško nepakantumo kitai nuomonei pavyzdys. Ilgainiui žadu šią temą tęsti. Juk tokių kaip M.Murza lietuviškoje erdvėje – kaip niekad daug.: “Pikasai”,” Eglės”, “Jz” ir t.t. Kuo žmogus primityvesnis, tuo jam, matyt, dažniau atrodo, kad jis viską išmano. Beje, į juodąjį mano sąrašą patekę ne tik “murzininkai”. Panašiai aikštingai kaip M.Murza yra pasielgęs ir “Vilnijos” draugijos pirmininkas Kazimieras Garšva, ir Seimo narys Audronius Ažubalis, ir Šaulių sąjungos vadovas Juozas Širvinskas. Pavyzdžiui, susitinku parlamentarą A.Ažubalį gatvėje, o jis, kaip mažas vaikas, neatsako į pasisveikinimą, apsimeta nepastebėjęs, nes kažkada jį kritikavau, o ne juo žavėjausi(tuo tarpu vienas iš “Lietuvos ryto” savininkų pats Rimvydas Valatka, kuriam esu dažniau priekaištavęs nei konservatoriui A.Ažubaliui, sutiktas gatvėje visuomet maloniai sveikinasi). Apie kai kuriuos labiau įsiminusius atvejus kada nors tikrai papasakosiu. O kolkas reikia kurti naujus šedevrus….





marginalu spindesys ir skurdas 2010.01.06 19:59


Mindaugas MURZA(VLNDS)

Priminsiu gerb. Skaitytojams, jog praėjusių metų rugpjūčio 28 d., ketvirtadienį, Vilniuje nacionaldarbininkai susitiko su internetinės svetainės ,"Slaptai“ vadovu Gintaru Visocku. Žadėjęs visapusišką objektyvumą, žurnalistas nesugebėjo išlaikyti savo pažado.Ar galima išverstakūriais pasitikėti ateityje? Ar tokie “pseudopatriotai” kaip šis prisipakėlis prie mūsų gretų išvis turi moralinę teisę darbuotis žiniasklaidoje?Ar ne gėda, neva, solidaus LRT tinklapio Vy redaktoriui talpinti demaskuoto purvasklaidininko ir šmeižiko rašliavą?

Susitikimo pradžioje Vieningojo Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai žurnalistui Gintarui Visockui iškėlė sąlygą, kad interviu duos tik gavę pažadą pateikti objektyvią informaciją. G. Visockas pažadėjo būti objektyvus, nes pasak jo, www.slaptai.lt vadovaujasi principu ,"Jūsų požiūrio čia niekas neiškreips“.

Deja, savo pažado dėl mums nežinomų aplinkybių G. Visockui išlaikyti nepavyko.
G. Visocko svetainėje apie VLNDS pasirodė net du straipsniai ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai?“ bei ,,Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“, kuriuose straipsnių autorius apie VLNDS bei jo vadovą Mindaugą Gervaldą parašė daug savo asmeninių samprotavimų ir labai mažai objektyvios informacijos iš pačių nacionaldarbininkų lūpų.

Jau savo pirmame straipsnyje ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai“ G. Visockas Mindaugo Gervaldo trumpą gyvenimo aprašymą pradeda nuo neteisybės, rašydamas, kad Mindaugas Murza trumpai tarnavo Lietuvos savanorių pajėgose. Iš to galima susidaryti nuomonę, kad Jo tarnyba Savanorių pajėgose tęsėsi tik kokią savaitę ar mėnesį, nors iš tiesų Mindaugas Gervaldas Lietuvos Savanorių pajėgose tarnavo daugiau nei šešerius metus(iš jų 3 metus etatiniu krašto apsaugos sistemos darbuotoju, kuopininko pareigose).

Straipsnyje nerašoma, kad kartu su Mindaugu Gervaldu interviu davęs VLNDS iniciatyvinės grupės narys Darius Komka yra Lietuvos kariuomenės atsargos karininkas, baigęs Lietuvos karo mokyklos 1-ąją laidą. Beje, straipsnyje taip pat nerašoma, kad ne vienas VLNDS iniciatyvinės grupės narys yra buvęs Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos-Atkuriamojo Seimo gynėju, šauliu, savanoriu, politiniu kaliniu ar tremtiniu. Turbūt toks objektyvumas straipsnio autoriui ar už jo nugaros stovintiems nėra naudingas.

Straipsnyje rašoma netiesa ir apie įvykius Ariogaloje, užsimenant, kad konfliktą sukėlė patys nacionaldarbininkai, nors iš tiesų tradiciškai ir drausmingai Ariogaloje vykstančiuose sąskrydžiuose dalyvaujantys nacionaldarbininkai patys buvo užpulti konservatorių, kuriuos tai padaryti viešai ragino pats europarlamentaras V. Landsbergis.

Antrame savo straipsnyje ,"Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“ G. Visockas, tyčia ar ne, rašo apie nieko bendro su VLNDS neturinčia čečėnų interneto svetaine kavkaz.org, Rusijos šovinistus, apie kažkokį užsienio jėgų vykdomą slaptą VLNDS finansavimą.

Žurnalistui užkliūna, kad VLNDS turi savo požiūrį žydų klausimu, kad VLNDS internetinėje svetainėje yra paminėtos Benito Musolini ir Adolf Hitler biografijos, kad VLNDS simbolika primena ,"kažką“.

"Apskritai, jei Lietuva vadinama demokratine ir teisine valstybe, mes, nacionaldarbininkai, neprivalome įrodinėti, kad turime teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Tai turi būti garantuota.

Ir kodėl mes, valdžios ir žurnalistų nuomone, privalome mylėti kitas tautas, kai Lietuvą valdanti antilietuviška valdžia nemyli pačių Lietuvių, Lietuvos piliečių, kurie verčiami bėgti iš Lietuvos.

VLNDS yra nekartą viešai pareiškusi, kad nacionaldarbininkai myli tik Lietuvių Naciją, o kitas tautas gali gerbti, jei jos tokios pagarbos nusipelno. Ir iš viso, kas gali mus priversti mylėti ar daryti tai, ko mes nenorime. O gal mes ko nežinome ir Lietuvoje jau įvesta totalinė diktatūra?

Kyla natūralus klausimas, kam naudinga nuosekliai Lietuvių nacionalinius interesus ginantį Vieningąjį Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdį ir jo vadovą Mindaugą Gervaldą paversti Lietuvos priešais? Atsakymas peršasi pats savaime: tiems, kurie ir toliau nebaudžiami nori išnaudoti Lietuvių Tautą, tiems, kurie pusvelčiui nori galutinai ,,prichvatizuoti“ dar ,"neprichvatizuotus“ strateginius valstybės objektus, tiems, kuriems VLNDS trukdo greitai ir viešai atlikti ,"judo“ darbą.

Po šio susitikimo su žurnalistu G. Visocku ir buvusiu VSD pareigūnu Imantu Melianu nekyla jokių abejonių, kad nacionaldarbininkus, kaip ir kitus, norima paversti tik kišenine opozicija, su kuria bet kada galima daryti ką nori ir kaip nori. Bet nacionaldarbininkai - tai ne kiti, nacionaldarbininkų jėga yra ne piniguose, o nacionaldarbininkiškoje idėjoje, kurios nugalėti niekam ir niekada nepavyks, nes nacionaldarbizmas remiasi tiesa, meile ir darbu savo Nacijai, o nacionaldarbininkų idealizmas yra nenugalima jėga, todėl galutinė pergalė neišvengiamai priklausys nacionaldarbininkams“
VLNDS Vadas Mindaugas Gervaldas.





Joncia > marginalui G.Visockui 2010.01.06 19:37


durneli, kas ta tavo sudrasti skaito? Nebent toks antras debilas, kaip tavo braliukas Vicka..Esi tikras prisiplakelis prie tautos patriotu, tipiskas media biznio pacukas. Fu, kokia bjaurybe...





juodulis 2010.01.05 17:25


is ko ir kas cia gali atsigauti kur fabrikai kuriuose dirbtu 4-5 tukst darbuotoju kur proftechnines mokyklos kurios ruostu darbininkus,kur detis kaimo zmonems kai neliko bendroviu visi tik perka prekybos centruose kitur pagaminta isauginta svetur bet daznai ir lietuvio ranka ten buna prideta gal ispanijoj gal anglijoj o cia juk nieko nereikia visi tik esam valdzios galvos skausmas kad pasikartume greiciau ismirume tai prisiveztu kinu vietnamieciu ir kt kurie tik dirbtu kaip vergai ir svajotu apie savo sali o jiems ta lietuva ir dar laisva butu kaip suniui 5koja...liudna





Pelėkautas 2009.12.30 15:11


Ar jūs gal visi parašę čia komentarus priklausote kokiam nors pesimistų klubui?Žinoma,Lietuvos ekonomika atsigaus,ar prie šio premjero ar prie kito,bet tikrai atsigaus.Geriau vertėtų panagrinėti priežastis,kodėl Lietuvos ekonomika taip nusmuko.Ar nieko nesate girdėję apie pasaulinę krizę?Ar nežinote,kad Lietuvos ekonomika augo po 10 ir daugiau procentų?O kodėl lietuviai nedirbo savo valstybės naudai,o pasiskubino emigruoti?Pagaliau prisiminkite tragišką Lietuvos istoriją,gal įgysite proto ir nerašinėsite kvailų komentarų.





Senelis.Z 2009.12.21 20:08


Gerbiama vyriausybė,tai imkite visus pensininkus numarimkite ir ekonomika atsigaus. Nereikės mokėti kompensacijų .Pensininkai per du metus išmirs.Naujiems pensininkams mokėkite tiek ,kad greiciau numirtų.Pensijų mažinimas,tai butai parduoti iš varžytinių,atsiskaitimams už komunalines paslauugas.Nauji kapinynų plotai! Argi neblogai.Valio!!!





marginalai > i komentara Vytautui 2009.12.18 09:50


Esi bendramintis, nors ir biski trenktas, kaip mes su braliuku Vycka, iškritę iš medžių raudonšikniai papuasai! Priimame į tikrų tautos pat…varijotų gretas! Sugebejai pasiekti MANO PROTINIŲ GABUMŲ lygį!!! Greičiau rašyk pareiškimą į tinklapį "SLAPTAI" mano vardu.
pagarbiai GINTARELIS MIUNCHAUZEN- VISOCKIS
Kovotojų Sankrušos prieš Bolševizmą, KGB-izmą-rezervizmą, vojarizmą ir zoofiliją Maršalkos (Vyt. Visockis) exercise asistentas $$$ KBSS( Kaimo Bildukį Sajuzo Sanbezdžio) jefreitorius





Zemaitis 2009.12.13 12:03


Lietuvos ekonomika kila tiek ,kiek Vyriausybe nureze pensininkam pensijos.Tai lengviausias budas,ka gali si vyriausybe padaryti.





Į komentarą Vytautui. 2009.12.09 09:02


Iš kur tu atsiradai,kai tavo vieta beprotnamyje.Gydykis,neleisk ligai įsisenėti.





iš kaimo 2009.12.08 00:14


BVP yra toks dydis,kuris nieko nepasako šalies gyventojui, o yra naudojamas tam,kad užsienio valstybės neturėtų jokios informacijos apie tikrąją padėtį šalyje.:D BVP yra tik politikų instrumentas.Jei Kubilius pasakė,kad krizė,tai BVP pagalba jis tai nesunkiai gali įrodyti.Mokslas ir politika neturi nieko bendro,nors politikams naudinga remtis įvairiais pseudoskaičiavimais.Pasitikėti BVP SKAIČIAIS,tai reiškia grįžti į viduramžių laikus,kai raganos buvo įgijusios didelį žmonių pasitikėjimą ir net inkvizicija stojo į teisingą kovą prieš raganas.BVP SKAIČIUOTOJAI YRA DVIDEŠIMT PIRMO AMŽIAUS ŽMONIJOS ,YPAČ MOKSLO ŽMONIŲ DIDELĖ GĖDA.P.S.Tiesa,šalies BVP būtinai krenta bet kokiu atveju keliasdešimt tūkstančių litų per metus,jei jos gyventojas emigruoja ,nieko nevartoja Lietuvoje.Bet,vėl politikai gali įrodyti,kad, atremontavo tarkim kelių, už daug milijardų litų ir BVP vėl stipriai įšauga.





Vytautui 2009.11.30 15:27


Iš kur toks gudrus ir tiek daug žinai?Aš tavo komentaro visai nesupratau,tai kažkokių paslaptingų minčių raizgalynė,kažkokia turgiška kalba.Straipsnio tema reikalauja kalbėti apie ekonomiką,o ne apie neaiškius asmeninius dalykus.





Kas 2009.11.27 10:30


atsigauna? Su kubilo vyriausybe didelis klausimas kada Lietuv   ATSAKYTI
Marginalu spindesys ir skurdas 2010-02-12 22:19:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Mindaugas MURZA(VLNDS)

Priminsiu gerb.Iskauckiui ir Skaitytojams, jog užpraėjusių metų rugpjūčio 28 d., ketvirtadienį, Vilniuje nacionaldarbininkai susitiko su internetinės svetainės ,"Slaptai“ vadovu Gintaru Visocku. Žadėjęs visapusišką objektyvumą, žurnalistas nesugebėjo išlaikyti savo pažado.Ar galima išverstakūriais pasitikėti ateityje? Ar tokie “pseudopatriotai” kaip šis prisipakėlis prie mūsų gretų išvis turi moralinę teisę darbuotis žiniasklaidoje?Ar ne gėda, neva, solidaus LRT tinklapio Vyr redaktoriui talpinti demaskuoto purvasklaidininko ir šmeižiko rašliavą?

Susitikimo pradžioje Vieningojo Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai žurnalistui Gintarui Visockui iškėlė sąlygą, kad interviu duos tik gavę pažadą pateikti objektyvią informaciją. G. Visockas pažadėjo būti objektyvus, nes pasak jo, www.slaptai.lt vadovaujasi principu ,"Jūsų požiūrio čia niekas neiškreips“.

Deja, savo pažado dėl mums nežinomų aplinkybių G. Visockui išlaikyti nepavyko.
G. Visocko svetainėje apie VLNDS pasirodė net du straipsniai ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai?“ bei ,,Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“, kuriuose straipsnių autorius apie VLNDS bei jo vadovą Mindaugą Gervaldą parašė daug savo asmeninių samprotavimų ir labai mažai objektyvios informacijos iš pačių nacionaldarbininkų lūpų.

Jau savo pirmame straipsnyje ,"Kam tarnauja Mindaugas Murza ir jo šalininkai“ G. Visockas Mindaugo Gervaldo trumpą gyvenimo aprašymą pradeda nuo neteisybės, rašydamas, kad Mindaugas Murza trumpai tarnavo Lietuvos savanorių pajėgose. Iš to galima susidaryti nuomonę, kad Jo tarnyba Savanorių pajėgose tęsėsi tik kokią savaitę ar mėnesį, nors iš tiesų Mindaugas Gervaldas Lietuvos Savanorių pajėgose tarnavo daugiau nei šešerius metus(iš jų 3 metus etatiniu krašto apsaugos sistemos darbuotoju, kuopininko pareigose).

Straipsnyje nerašoma, kad kartu su Mindaugu Gervaldu interviu davęs VLNDS iniciatyvinės grupės narys Darius Komka yra Lietuvos kariuomenės atsargos karininkas, baigęs Lietuvos karo mokyklos 1-ąją laidą. Beje, straipsnyje taip pat nerašoma, kad ne vienas VLNDS iniciatyvinės grupės narys yra buvęs Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos-Atkuriamojo Seimo gynėju, šauliu, savanoriu, politiniu kaliniu ar tremtiniu. Turbūt toks objektyvumas straipsnio autoriui ar už jo nugaros stovintiems nėra naudingas.

Straipsnyje rašoma netiesa ir apie įvykius Ariogaloje, užsimenant, kad konfliktą sukėlė patys nacionaldarbininkai, nors iš tiesų tradiciškai ir drausmingai Ariogaloje vykstančiuose sąskrydžiuose dalyvaujantys nacionaldarbininkai patys buvo užpulti konservatorių, kuriuos tai padaryti viešai ragino pats europarlamentaras V. Landsbergis.

Antrame savo straipsnyje ,"Nacionalizmas nelygu nacionalizmui“ G. Visockas, tyčia ar ne, rašo apie nieko bendro su VLNDS neturinčia čečėnų interneto svetaine kavkaz.org, Rusijos šovinistus, apie kažkokį užsienio jėgų vykdomą slaptą VLNDS finansavimą.

Žurnalistui užkliūna, kad VLNDS turi savo požiūrį žydų klausimu, kad VLNDS internetinėje svetainėje yra paminėtos Benito Musolini ir Adolf Hitler biografijos, kad VLNDS simbolika primena ,"kažką“.

"Apskritai, jei Lietuva vadinama demokratine ir teisine valstybe, mes, nacionaldarbininkai, neprivalome įrodinėti, kad turime teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Tai turi būti garantuota.

Ir kodėl mes, valdžios ir žurnalistų nuomone, privalome mylėti kitas tautas, kai Lietuvą valdanti antilietuviška valdžia nemyli pačių Lietuvių, Lietuvos piliečių, kurie verčiami bėgti iš Lietuvos.

VLNDS yra nekartą viešai pareiškusi, kad nacionaldarbininkai myli tik Lietuvių Naciją, o kitas tautas gali gerbti, jei jos tokios pagarbos nusipelno. Ir iš viso, kas gali mus priversti mylėti ar daryti tai, ko mes nenorime. O gal mes ko nežinome ir Lietuvoje jau įvesta totalinė diktatūra?

Kyla natūralus klausimas, kam naudinga nuosekliai Lietuvių nacionalinius interesus ginantį Vieningąjį Lietuvių Nacionaldarbininkų Sąjūdį ir jo vadovą Mindaugą Gervaldą paversti Lietuvos priešais? Atsakymas peršasi pats savaime: tiems, kurie ir toliau nebaudžiami nori išnaudoti Lietuvių Tautą, tiems, kurie pusvelčiui nori galutinai ,,prichvatizuoti“ dar ,"neprichvatizuotus“ strateginius valstybės objektus, tiems, kuriems VLNDS trukdo greitai ir viešai atlikti ,"judo“ darbą.

Po šio susitikimo su žurnalistu G. Visocku ir buvusiu VSD pareigūnu Imantu Melianu nekyla jokių abejonių, kad nacionaldarbininkus, kaip ir kitus, norima paversti tik kišenine opozicija, su kuria bet kada galima daryti ką nori ir kaip nori. Bet nacionaldarbininkai - tai ne kiti, nacionaldarbininkų jėga yra ne piniguose, o nacionaldarbininkiškoje idėjoje, kurios nugalėti niekam ir niekada nepavyks, nes nacionaldarbizmas remiasi tiesa, meile ir darbu savo Nacijai, o nacionaldarbininkų idealizmas yra nenugalima jėga, todėl galutinė pergalė neišvengiamai priklausys nacionaldarbininkams“
VLNDS Vadas Mindaugas Gervaldas.
   ATSAKYTI
Vincas zanavykui 2010-02-12 16:24:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
jo, pritariu tau ir autoriui. Putinas sėdėjo išsižergęs, kaip imperatorius, trūko tik skeptro vienoj rankoj, o Gryb. kalbėjo rusiškai. Dar: rusai nori [pirkti "mažeikių naftą". Tai mus supjudys su lenkais.... Kuo mes ne Rusijos vasalai?   ATSAKYTI
zanavykas 2010-02-12 15:20:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
pritariu autoriuj.
As atkreipiau demesi iPUTINO sedejimo poza per susitikima su LIETUVOS PREZIDENTU, t.y.D.Grybauskaite.
PUTINO SEDEIJIMO MANIERA SU DAMA, MAN PRIMINE ,,PACHANO'' KUNO KALBA: A JA CHLEN LOZIL....   ATSAKYTI
Adis 2010-02-11 20:14:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Iškauskas akivaizgžiai pasiklydo savo temos užkulisiuose.Be to dar užmiršo,kad Prezidentė visdėlto dirba savo darbą poste,į kurį Ją išrinko tauta,dirba kietai,kai kam per skaudžiai.Be to juk demokratija-tai ne išglebimas.Amerikiečių posakis teisingas - gėris turi būti toks stiprus,kad blogis neimtų viršaus.   ATSAKYTI
>'Tuštybei 2010-02-11 08:28:15 2010-02-11 14:27:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Laikykites vienodų standartų visiems žmonėms jei autorius žeminasi tai jam tik bandoma padėti tai suvokti.   ATSAKYTI
Tuštybei 2010-02-11 08:28:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
o visgi neperieikime į asmeniškumus. Tai žema ir tik parodo komentatorių menkumą ar kompleksiukus. Svyravome visi: kaip sakoma, mes akmenį, jei esi nenusidėjęs... Bet kiek prisimenu (esu vyresnes kartos žmogus) Č.I. buvo dešinių pažiūrų apžvalgininkas, su VL daug bendravo, gerus komentarus Panoramoj skaitė (tuo laiku, kai to reikėjo Atgimimui). Taigi, Tuštybe ir Co, nepavirskite Delfio "juodaisiais elementais"...   ATSAKYTI
Pastabos 2010-02-10 17:25:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pease knyga - ne vienintelė, nebūtinai pretenduoja į absoliučią tiesą. Pirštas gali reikšti ir tam tikrą dvasios būseną - susikaupimą, susitelkimą darbams, tarsi musulmonas maldai iškeltų abi rankas delnais į viršų. Gestai nėra universalūs. Prezidentės mimika, kai buvo rodomas pirštas, nebuvo valdinga, priešingai - gerai nusiteikusi, susikaupusi. Komentatoriui "Kūnas" - Prezidentė nėra imtynininkė (nors tikriausia moka imtynių pagrindus), ji - karate juodo diržo savininkė.    ATSAKYTI
>Tuštybė 2010-02-10 17:05:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Geras sarkazmas autoriaus adresu, sutinku su vertinimu - t.p. pamenu Č.I. nuo Gorbačiovo laikų zigzagus ir sviravimus ...   ATSAKYTI
karlysteirlt 2010-02-10 17:00:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Regnum dirba: ten lietuvos diena nušviečiama jei yra nors vienas reikšmingesnis pranešimas, bendroje sumoje apžvalgose informacija pateikiama giliau ir išsamiau nei Lietuvos pagr infoportalose. Kolerovui dirba ir dirba gerai kaž KAS? visoje posovietinėje, kiek prasčiau soclagerinėje erdvėse. Matyt pastorojojje mažiau šios karalystės lotynišku skirtingai nei rugraikiška ir kitokios tradicija pavadinimu. Reikia vis gi pripažinti jog ir pačios Rusijos nuodemės neslėpiamos. Pašaipų neišvengia nei V.P. Bet pirmas A.A. kaip URM-o šefą paminėjimas buvo neutralus ir santurus ... Grįžtant prie kūno kalbos užsienio politikoje pirščiuką vaizdžiai ir grafiškai vakar-užvakar kilnojo bei atkišinėjo ir eu URK komisarė, baronesė - gal dabar tai jau geras, elegant ženklas???   ATSAKYTI
apie 2010-02-10 15:10:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ušacko ryšius su rusais rašė pats Balsas, pavadinęs jį Fantomu    ATSAKYTI
Netiesa 2010-02-10 15:10:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Učackas Maskvai buvo labai mielas ir nupirktas, dėl jo dabar tiek daug ašarų liejama, o Iškauskas tik bando sumaišyti kortas.   ATSAKYTI
Kūnas 2010-02-10 14:31:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Dievaži, kūno kalba daug ką lemia užsienio politikoje ir vadovų įvaizdyje. Prisimename Jelciną. Matome Putiną. Grybauskaitės tas Chi chi cha cha irgi kai ką sako apie panelę. Man atrodo, Putinas Helsinkyje sui ja kalbasi taip kaip pernai dėl dujų bendravo su Tymošenko...(juk abu imtynininkai).   ATSAKYTI

Top Video

Kosinčia keleive pasiskundęs autobuso vairuotojas po savaitės mirė nuo koronaviruso
DABAR RODOMA
Kosinčia keleive pasiskundęs autobuso vairuotojas po savaitės mirė nuo koronaviruso
DABAR RODOMA
Farai. Tokio veikėjo „Farai“ jau seniai nefiksavo: epizodas virto tikra tragikomedija
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Profesorius Kasiulevičius įvardijo Lietuvos ir pasaulio galimus scenarijus dėl koronaviruso
DABAR RODOMA
Nepaprasta prieglaudoje gyvenančio keturkojo istorija: visus pasitinka su šypsena
DABAR RODOMA
Sunku patikėti: išsitraukė kamerą pamačius, kaip moteris pilasi kurą
DABAR RODOMA
Farai. „Farų“ operatorius tapo neblaivaus taksisto įniršio taikiniu: tokio protrūkio nesitikėjo
DABAR RODOMA
Moterys parduotuvėje susimušė dėl tualetinio popieriaus: pamatykite vaizdo įrašą
DABAR RODOMA
Užfiksuotas smurto protrūkis vienoje Lietuvos mokykloje
DABAR RODOMA
Farai. Pamatę, kas po avarijos liko iš BMW, pareigūnai liko priblokšti: išgirdo fantastinę istoriją
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Vaikų teisės su tarnybomis laužėsi į butą: mama ir dukra laukė susigūžusios
REKLAMA
Borisas Johnsonas (nuotr. SCANPIX)
Jungtinės Karalystės premjeras Borisas Johnsonas ketvirtadienį buvo perkeltas į įprastą palatą iš ligoninės intensyviosios priežiūros skyriaus, kur buvo gydomas dėl ...
Specialistai aiškina: kaip ir kodėl nusprendžiama, kad žmogus mirė nuo koronaviruso (nuotr. stop kadras)
Koronaviruso aukų Lietuvoje daugėjant, vis dažniau diskutuojama, ar teisinga teigti, kad garbaus amžiaus ar sunkių ligonių mirties priežastimi reikia įvardyti būtent COVID-19. ...
Koronavirusas plinta (nuotr. SCANPIX)
Estijos vyriausybė ketvirtadienį nusprendė atlikti šalyje masinius tyrimus dėl naujojo koronaviruso – visų pirma Saremos saloje, o paskui ir likusioje šalies teritorijoje. ...
Koronavirusas plinta (nuotr. Scanpix)
Pasaulyje mirčių nuo koronaviruso atvejų skaičius ketvirtadienį viršijo 90 000, rodo naujienų agentūros AFP iš oficialių šaltinių renkami duomenys. Daugiau kaip pusė šių ...
Koronavirusas (nuotr. Fotodiena/Justinas Auškelis)
Dar viena COVID-19 nusinešta gyvybė – anapilin iškeliavo 98 metų amžiaus gamtos mokslų daktarė. Tačiau net pusdienį institucijos nesusitarė tarpusavyje, kokia tikroji garbaus ...
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų