REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniuose tinkluose imta kalbėti apie tai, kad Vilniuje greitu metu nebeliks troleibusų. Tokį nerimą internautams viešumoje ėmęs sklandyti Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ posėdžio protokolas. Savivaldybė ir jos įmonė kalbas neigia bei sako, kad protokolas buvo interpretuotas neteisingai – troleibusais, vis dėlto, važinėsimės dar kurį laiką.

Socialiniuose tinkluose imta kalbėti apie tai, kad Vilniuje greitu metu nebeliks troleibusų. Tokį nerimą internautams viešumoje ėmęs sklandyti Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ posėdžio protokolas. Savivaldybė ir jos įmonė kalbas neigia bei sako, kad protokolas buvo interpretuotas neteisingai – troleibusais, vis dėlto, važinėsimės dar kurį laiką.

REKLAMA

Socialiniuose tinkluose ėmė sklandyti Vilniaus savivaldybės ir savivaldybės įmonės (SĮ) „Susisiekimo paslaugos“ posėdžio protokolas. Posėdis vyko rugsėjo 2-ąją. Susirinkimas, protokolo duomenimis, buvo sušauktas dėl viešojo transporto Vilniuje atnaujinimo. Internete imta spekuliuoti, kad sostinėje greit nebeliks troleibusų.

Išties, tokia išvada galvoje formuojasi ne šiaip sau. Viename iš trijų protokole aprašytų nutarimų punktų kalbama apie troleibusų elektros laidų išmontavimą.

REKLAMA
REKLAMA

„2. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ iki š. m. rugsėjo 8 d. (turi – aut. past.) pateikti merui informaciją, kokiais etapais ir kokiuose rajonuose ir nuo kada būtų pradėti išmontuoti troleibusų elektros laidai (tinklai)“, – rašoma posėdžio protokole.

REKLAMA

Iškreipia informaciją

Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas sako, kad situacija internete buvo šiek tiek hiperbolizuota. Jo teigimu, kol kas troleibusų panaikinimas yra vienas iš galimų scenarijų, tačiau ne priotitetinis.

„Savivaldybėje yra svarstoma strategija, kuria savivaldybė vadovausis artimiausius dešimt metų atnaujindama Vilniaus viešąjį transportą. Yra svarstomos bent kelios alternatyvos. Protokolas, kurį pasičiupo protokolų ieškotojai, yra iš tarpinio susitikimo, kuriame buvo gryninamasi, kokius scenarijus strategijos rengėjai turi iki galo išgryninti“, – sako V. Mitalas.

REKLAMA
REKLAMA

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ taip pat sako, kad protokolo formuluotė ne visiškai tiksliai atspindi situaciją. Įmonės komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė naujienų portalui tv3.lt sako, kad kol kas yra tiesiog vertinama turima informacija.

„Šiuo metu Vilnius atlieka miesto viešojo transporto atnaujinimo iki 2030 metų galimybių studiją. Jos tikslas yra išanalizuoti duomenimis pagrįstus sprendimus, technologijas ir gerąsias kitų šalių praktikas dėl tolimesnio viešojo transporto parko atnaujinimo ir ekologizavimo. Taip pat įvertinti esamos infrastruktūros pertvarkymo ar naujos įrengimo poreikius, kad kelionių kokybė sostinėje ir toliau gerėtų, mažėtų transporto poveikis aplinkai“, – komentuoja M. Bielinytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Spręs, kaip elgtis artimiausią dešimtmetį

Vilniaus vicemeras V. Mitalas sako, kad protokolą reikėtų suprasti taip: šiuo metu yra sprendžiama, kaip keisis Vilniaus viešasis transportas artimiausią dešimtmetį.

„Yra keletas scenarijų, bent dešimčiai metų į priekį žiūrint, elektrinių transporto priemonių Vilniaus mieste tikrai daugės. Tikslas yra atsakyti, kaip atrodys konkretus pasiskirstymas tarp transporto priemonių. Vienas iš scenarijų yra toks, kad elektrinių troleibusų skaičius mažės ir juos pakeis elektriniai autobusai, kitame scenarijuje troleibusų skaičius išsilaikytų, tik jie būtų atnaujinami perkant naujo tipo troleibusus, kurie yra su akumuliatoriais, taip vadinami savaeigiai. Taip pat yra keli tarpiniai variantai, buvo svarstomos įvairios alternatyvos ir buvo prašoma pateikti visus skaičiavimus“, – naujienų portalui tv3.lt pasakoja V. Mitalas.

REKLAMA

Apie tai, kad troleibusai mieste bus visai panaikinti, Vilniaus vicemeras ragina kol kas negalvoti. Jo teigimu, troleibusų tinklas Vilniuje savo funkciją atlieka pakankamai gerai.

„Mano asmenine nuomone, Vilniaus miestas turi pakankamai išplėtotą kontaktinį tinklą. Jį atnaujinti atskirose dalyse kainuoja pakankamai pigiai, tai reiškia, kad svarstant alternatyvas, tai yra svarus argumentas, kodėl troleibusai gali egzistuoti Vilniuje. Šią strategiją mes rengiame iki 2030 m., tad, mano nuomone, troleibusai galėtų išlikti“, – komentuoja V. Mitalas.

Rezultatus turėtų paskelbti per mėnesį

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadovės M. Bielinytės teigimu,  studijos, pagal kurią bus sprendžiamas pokyčių poreikis, rezultatai turėtų būti paskelbti artimiausiu metu.

REKLAMA

„Remiantis šia studija, taip pat Vilniaus miesto darnaus judumo planu priimsime konkrečius sprendimus, kaip Vilniuje toliau bus atnaujinamas viešasis transportas. Studijos rezultatus planuojama paskelbti per artimiausią mėnesį“, – naujienų portalui tv3.lt pasakoja M. Bielinytė.

Vilniuje per darbo dieną važiuoja 188 troleibusai, o jie kursuoja 18 skirtingų maršrutų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų