SEB kliento patirtis apkarto: norėjo pervesti pinigus, tačiau bankas liepė susimokėti

Pervesti pinigus iš vienos SEB banko sąskaitos į kitą gali būti neįmanoma misija. Nepasitenkinimą dėl SEB Laisvalaikio kreditinės kortelės išreiškė šio banko klientas – vyras į nebegaliojančią kortelę vis tiek gauna pinigus, o vėliau, kai nori juos pervesti į kitą sąskaitą, bankas reikalauja sumokėti papildomą mokestį. 

SEB bankas (Fotobankas)

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytojas Aurimas (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinoma – aut. past.), kuriam iškilo keblumų dėl kurį laiką nebenaudojamos SEB Laisvalaikio kortelės.

Pasak vyro, nors anksčiau jis ilgą laiką ir naudojosi Laisvalaikio kreditine kortele, tačiau vėliau nusprendė jos galiojimo nepratęsti. Po kurio laiko į minėtos kortelės sąskaitos numerį kitas asmuo jam pervedė pinigus. 

SEB Laisvalaikio kreditinės kortelės turėtojas Aurimas, norėdamas susigrąžinti sukauptas lėšas į kitą galiojančią sąskaitą, tokios piniginės transakcijos atlikti negalėjo – banko atstovai vyrui paaiškino, kad už tokią paslaugą papildomai reikia susimokėti 5 eurus.

„Galbūt prieš dešimt metų ar daugiau banke nemokamai gavau SEB Laisvalaikio kreditinę kortelę su tuo metu visai nedideliu 1 tūkst. litų limitu. Kelis kartus pratęsiau jos galiojimą, bet pačią kortelę naudojau retai. Maždaug prieš pusmetį baigėsi jos galiojimas ir nieko su ja nedariau, tačiau kortelės duomenis man vis dar rodė tiek interneto banke, tiek banko programėlėje telefone.

REKLAMA

Kažkada, norėdamas patikrinti, kaip veikia momentiniai mokėjimai, paprašiau kolegės į tą sąskaitą pervesti 1 eurą. Po kurio laiko, ji, norėdama grąžinti 5 eurus už pietus, neklaususi pervedė pinigus vėl į Laisvalaikio kreditinės kortelės sąskaitą (matyt, sąskaitos duomenys buvo likę arba automatiškai banko sistema pasiūlė būtent ją). Kadangi SEB Laisvalaikio kreditine kortele nesinaudojau, pinigus pamėginau pervesti į kitą sąskaitą, tačiau bankas to padaryti neleido“, – istorija dalijasi skaitytojas Aurimas.

Dėl nesuteiktos galimybės pinigus pervesti į kitą sąskaitos numerį, SEB klientas Aurimas nedvejodamas parašė laišką banko atstovams, trumpai nupasakodamas esamą situaciją. Tiesa, gautas atsakymas vyrui sukėlė nuostabą.

„Vėliau parašiau laišką (SEB banko atstovams – aut. past.), paklausiau, kaip tuos pinigus pervesti į galiojančią sąskaitą. Po kurio laiko paskambino banko atstovė ir paaiškino, kad turiu rašyti dar vieną laišką, paprašyti negaliojančią sąskaitą uždaryti ir nurodyti, į kurią sąskaitą pervesti uždaromos sąskaitos likutį.

Galiausiai banko atstovai paaiškino, kad pats negaliu padaryti iš tos sąskaitos pervedimo, tai atliks bankas ir kainuos 5 eurus“, – kalba vyras.

Po SEB banko paaiškinimų vyriškis neslepia savo pasipiktinimo ir klausia, kodėl už tokią paslaugą reikia sumokėti atskirą mokestį?

„Kažkoks absurdas: kodėl bankas įskaito pinigus į nebegaliojančią sąskaitą, su kuria nieko negali padaryti? Ir kodėl turiu mokėti 5 eurus, kad pasiimčiau tuos paklydusius 5 eurus?

REKLAMA

Pikta, kad taip veikia sistema. Kiti bankų klientai turėtų būti atidūs: jeigu nenaudoja kokios nors sąskaitos, turėtų greičiau uždaryti, kad netyčia kas nors į ją nepervestų pinigų, kurių persikėlimas į kitą sąskaitą gali kainuoti“, – pasipiktinimą išreiškė Aurimas.

Banko atstovai problemos neįžvelgia

Pasiteiravus SEB banko atstovų, kodėl vyrui teko susidurti su tokia situacija, šie paaiškino, kad, nors kreditinės kortelės galiojimas ir baigėsi, tačiau banko sąskaita nėra uždaroma automatiškai.

„Kai kredito kortelė nustoja galioti ir klientas nepageidauja jos atnaujinti, su kortele susieta sąskaita nėra uždaroma automatiškai. Neturėdamas galiojančios kredito kortelės, klientas gali ir toliau gauti lėšas į jos sąskaitą, tačiau pats atlikti lėšų pervedimų iš sąskaitos nebegali. 

Tokie apribojimai yra taikomi dėl to, kad kredito kortelės yra įprastai išduodamos su kredito limitu – prieš uždarant sąskaitą klientas turi būti jį padengęs. Sąskaita bus uždaryta klientui pateikus bankui prašymą ją uždaryti. Prašymas laisva forma gali būti pateiktas interneto banke, telefonu ar atvykus į artimiausią banko skyrių. Mokestis už tokios sąskaitos naudojimą klientui nėra taikomas“, – paaiškino SEB banko komunikacijos projektų vadovė Jovita Bazevičiūtė.

Be to, pašnekovė priduria, kad 5 eurų mokestis visgi gali būti nuskaitomas tuo atveju, jeigu kreditinė kortelė nebegalioja, tačiau klientas nori pervesti iš jos likusius pinigus.

„Jei kortelė nebegalioja, klientas lėšas iš su ja susietos sąskaitos gali pervesti tik atvykęs į banko skyrių. Atliekant pinigų pervedimą banko skyriuje yra taikomas 5 eurų mokestis“, – priduria SEB banko atstovė.

REKLAMA

Tiesa, pats Aurimas tvirtino, kad jokio įsiskolinimo ar negrąžinto kredito likučio jis neturėjo, o banko konsultantai paaiškino, kad 5 eurai už banko pinigų pervedimą jam būtų nuskaityti ir nevykstant į skyrių.

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad spalio 13 d. SEB bankas keliems šimtams klientų per klaidą nuskaitė pinigus, tačiau vėliau juos grąžino. 


Rašyti komentarą...
Z
Zmogus
2019-11-03 15:16:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
Plėšikai Lt bankai be jokių perspėjimų nuskaiciuoja , neaiškius mokesčius.
Atsakyti
-1

M
McDakas
2019-11-03 17:18:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
Ne tavo ir ne banko reikalas kiek žmogus turi sąskaitų
Atsakyti
0

W
WC
2019-11-03 17:58:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tik nereikia verkslenti.Prisiminkite kas prezidentas ir bus dar blogiau.Taigi iseitis viena-kojine.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (9)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų