Prireikė daugiau nei paros: SEB stabilizavo veiklą papildyta 12 val.

SEB bankas praneša, kad šį rytą interneto banko veikla iš dalies atstatyta, tačiau daliai klientų sistema tebeveikia su trikdžiais arba lėčiau nei įprastai. Per naktį nepavyko visiškai pašalinti SEB interneto banko veiklos sutrikimų, rašoma pranešime.

SEB bankas (Fotobankas)

„Šiuo metu interneto bankas iš dalies veikia – daliai klientų pavyksta prie jos prisijungti ir atlikti pervedimus, nors ji veikia lėčiau ir su įvairiais trikdžiais. Visą parą jau sprendžiame technines interneto banko veiklos problemas, tam sutelkėme IT specialistus iš SEB bankų Baltijos šalyse ir Švedijoje. Esame susitelkę, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti ir atsiprašome klientų dėl nepatogumų“, – sakė SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Pasak jos, gedimo priežastys pasirodė sudėtingesnės ir labiau kompleksinės, tačiau atmesta kibernetinės atakos versija. „Vis dar sunku prognozuoti, kada tiksliai interneto bankas visiems vartotojams veiks normalia tvarka“, – sakė S. Gutauskaitė-Bubnelienė.

Kaip buvo skelbta vakar, banko klientų aptarnavimo skyriai šiandien atsidarė viena valanda anksčiau arba anksčiausiai 7.30 valandą. Juose visą banko darbo dieną klientai galės nemokamai pateikti mokėjimo nurodymus ir atlikti lėšų pervedimus.

„Atsižvelgdami į situaciją, ėmėmės papildomų priemonių užtikrinti, kad šiandien, esant poreikiui, klientai skubiai pervestų lėšas: skyriuose mokėjimai atliekami be sutrikimų, ten dirba papildomų darbuotojų, kad suspėtume aptarnauti padidėjusį klientų srautą“, – sakė S. Gutauskaitė-Bubnelienė.

Bankas primena, kad lėšas klientai gali taip pat pervesti naudodamiesi banko mobiliąja programėle. Atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis veikia kaip įprastai, be sutrikimų. Kitos banko paslaugos ir bankomatų veikla nėra sutrikusi.

REKLAMA

Papildyta 12.00 val.: stabilizuota SEB interneto banko veikla

„Šiuo metu interneto banko sistema veikia stabiliai, klientai gali prisijungti ir atlikti mokėjimus. Kadangi daliniai sistemos sutrikimai truko kurį laiką, pastebime reikšmingai išaugusį klientų srautą, tačiau sistema veikia stabiliai“, – sako SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Techninėms interneto banko veiklos problemoms spręsti sutelkta Baltijos šalių ir Švedijos IT profesionalų komanda, kuri tęsia darbus tam, kad interneto banko veikla veiktų nepriekaištingai.

Trumpai: interneto bankas veikia nuo maždaug 11:30 val.; atsiskaitymai kortelėmis veikia be sutrikimų; mobilioji programėlė veikia kaip įprastai, joje galima pervesti lėšas; banko skyriai šiandien atsidarė viena valanda anksčiau (arba anksčiausiai 7:30 val.); pervesti lėšas banko skyriuose galima nemokamai; bankomatų veikla nesutrikusi – galima įnešti grynuosius ir pasiimti grynųjų.


Rašyti komentarą...
x
xxL
2019-10-29 08:51:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
Pati geriausia reklama bankams kurie atsisakė grynųjų pinigų operacijų, SEB, Luminor. Pinigų lyg ir turi, bet neturi :) Virtualus bankas už nieką neatsako, tik pasiima komisinius.
Atsakyti
-3

Z
Zigmas
2019-10-29 08:57:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
Būtų gražu, jei bankas viseims klientas pervestų nors ir nedidele pinigų sumą už nepatogumus arba bent atsisakytų mėnesinio mokesčio už aptarnavimą.
Atsakyti
0

P
Paprašykit
2019-10-29 09:01:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
kalinių. Tie gabesni už jūsų programuotojas. Jei sugeba į bankų sistemas įsilaužti... Ten sėdi labai gabūs "programuotojai"...
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (8)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų