REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užsieniečiai tolimųjų reisų vairuotojai skundžiasi, kad Migracijos departamentas be perspėjimo anuliuoja jų išankstines registracijas pateikti dokumentus, kad pavyktų gauti laikiną leidimą gyventi Lietuvoje. Tačiau pasirodo, kad departamentas taip kovoja su ne pirmą kartą sukčiaujančiais tarpininkais.

Užsieniečiai tolimųjų reisų vairuotojai skundžiasi, kad Migracijos departamentas be perspėjimo anuliuoja jų išankstines registracijas pateikti dokumentus, kad pavyktų gauti laikiną leidimą gyventi Lietuvoje. Tačiau pasirodo, kad departamentas taip kovoja su ne pirmą kartą sukčiaujančiais tarpininkais.

REKLAMA

Vairuotojai, iš anksto užsiregistravę sistemoje, praranda savo registracijos vietą, o naujos gauti nebegali, nes laisvų vietų nėra. Vairuotojai atvyksta į Lietuvą susitvarkyti įdarbinimo dokumentus ir dirbti Lietuvoje. Apie šią situaciją Migracijos departamente portalą tv3.lt informavo skaitytojas.

„Migracijos departamentas kontaktuoti su įmonių atstovais nesiteikia, paaiškinti taip pat nesiteikia. Varo iš įstaigos patalpų ir teigia, jog interesantai aptarnaujami nebus. Vairuotojai iš Ukrainos bei Baltarusijos yra pasimetę, nežinioje, nes niekas nieko nepaaiškina. Nesuteikia informacijos dėl savo tokių veiksmų teisėtumo ir pagrindo. Užsieniečiai atsiduria keblioje situacijoje“, – laiške tv3.lt rašė skaitytojas.

REKLAMA
REKLAMA

Nemaloni situacija departamente tęsiasi ne vieną dieną. Trečiadienį su analogiška problema susidūrę vairuotojai į Migracijos departamentą iškvietė policiją.

REKLAMA

Kuria naują sistemą

Tačiau Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė paaiškino, kad taip Migracijos departamentas kovoja su kurį laiką besitęsiančiu tarpininkų sukčiavimu.

„Tai yra trijų žmonių susivienijimas, kurie tiesiog turi verslą, tarpininkauja užsieniečiams gaunant leidimus gyventi. Ir jie sugalvojo tokiu nesąžiningu būdu pasidaryti sau laisvų rezervacijų, kad galėtų prireikus atsivesti savo klientą. Aišku, fiktyvios rezervacijos ne visos išnaudojamos, tokiu atveju kenčia tikri klientai, tikri užsieniečiai, kuriems reikia tų rezervacijų“, – tv3.lt kalbėjo E. Gudzinskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, departamento darbuotojai su tarpininkai pirmiausiai bendravo gražiuoju, siūlė fiktyvias rezervacijas išsitrinti patiems.

„Įspėjome, kad, jeigu neišsitrins, jos bus ištrinamos. Jie ignoravo mūsų įspėjimus, perspėjimus, tai mūsų darbuotojai pradėjo trinti tas fiktyvias rezervacijas ir jas atiduoti tiems, kam jų reikia“, – teigė Migracijos departamento direktorė. 

Kad tokie incidentai nebepasikartotų, institucija nusprendė nuo spalio 14 dienos keisti registravimo sistemą.

„Bus praktiškai neįmanoma sukurti fiktyvios rezervacijos, nes iš pradžių reikės užpildyti visą prašymą internetu, suvesti realius užsieniečio duomenis, sukelti realių dokumentų kopijas ir tik tuomet galima rezervuoti laiką“, – sakė E. Gudzinskaitė.

Portalas tv3.lt neseniai rašė apie tolimųjų reisų įmonę, kuri savo darbuotojams nemokėjo atlyginimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų