REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
8
„Lietuvos pašte“ išpainiota sukčiavimo schema (nuotr. stop kadras)

Jei pašte bandytumėte nufotografuoti savo siunčiamą siuntą, kaip įrodymą, kad ją tikrai išsiuntėte, paštas labai teisėtai uždraustų jums tai padaryti. Būtent su tokia gana kurioziška situacija neseniai susidūrė vienas lietuvis.

8

Jei pašte bandytumėte nufotografuoti savo siunčiamą siuntą, kaip įrodymą, kad ją tikrai išsiuntėte, paštas labai teisėtai uždraustų jums tai padaryti. Būtent su tokia gana kurioziška situacija neseniai susidūrė vienas lietuvis.

REKLAMA

Populiariame interneto forume „Reddit“ vienas lietuvis iškėlė aktualų klausimą – kodėl Lietuvos paštas draudžia savo klientams fotografuoti užantspauduotas siuntas.

Neleido fotografuoti siuntos

„Šiandien Lietuvos pašto poskyryje darbuotoja neleido man nusifotografuoti išsiunčiamos siuntos. Siunčiau atgal „eBay“ prekę, kurios pardavėjas sutiko priimti prekę atgal ir grąžinti man pinigus, jei jam atsiųsiu grąžinamos prekės siuntos nuotrauką ir sekimo numerį“, – forume rašė lietuvis.

Jo teigimu, paštininkė neleido jam fotografuoti siuntos, nes ant jos jau buvo uždėti pašto spaudai.

„Atseit, reikėjo nusifotografuoti prieš darbuotojai uždedant tuos spaudus. Bet kaip tada pardavėjas, kuriam grąžinu prekę, žinos, kad aš faktiškai išsiunčiau siuntą? Kliausis tik siuntos sekimo numeriu? Ar čia ta pašto darbuotoja pati iš neturėjimo ką veikti taip sugalvojo, ar yra kažkoks realus teisinis reglamentavimas tokio draudimo?“ – teiravosi lietuvis.

REKLAMA
REKLAMA

Čia pat lietuvis pasidalino ir pažįstamos pašto darbuotojos paaiškinimu, kad tokią tvarką išsigalvojo ne pašto skyriaus darbuotoja, o siuntų fotografavimą apriboja Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas.

REKLAMA

Vis tik tautietis stebisi, ką tokiu atveju saugo įstatymas – jo paties siuntą ar pašto spaudus.

Duomenis saugo nuo paties kliento

Lietuvos pašo Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė pripažįsta, kad aprašyta situacija įvyko dėl Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) taikymo.

„Kai Lietuvos paštas uždeda štampą, siunta pereina Lietuvos pašto atsakomybei, o Lietuvos paštas yra atsakingas už BDAR reikalavimų įgyvendinimą. Kitaip sakant, šiuo atveju atsitiko taip, kad mes pagal reguliaciją privalome saugoti net kliento privačius duomenis nuo paties kliento“, – atsakyme tv3.lt rašė V. Budrienė.

REKLAMA
REKLAMA

Ji pažymi, kad daugiausiai problemų sukelia tai, jog BDAR yra visiškai naujas, todėl jis kol kas plačiai taikomas.

„Nėra sukurta daug teisinių precedentų, kurie leistų vienaip ar kitaip jo taikymą koreguoti. Šioje situacijoje esame su klientu. Todėl bandysime tartis su teisininkais, kaip galima būtų išvengti tokių situacijų, nepažeidžiant BDAR reglamento normų“, – teigė Lietuvos pašto atstovė.

Portalas tv3.lt primena, kad naujosios Europos Sąjungos duomenų apsaugos taisyklės – BDAR – įsigaliojo nuo 2018 metų gegužės 25 dienos.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų