REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gera žinia turintiems klausimų Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) ir „Sodrai“ – skambinti du kartus į šias atskirtas įstaigas nereikės.

Gera žinia turintiems klausimų Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) ir „Sodrai“ – skambinti du kartus į šias atskirtas įstaigas nereikės.

REKLAMA

Pristatoma nauja paslauga, nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės, turintys papildomų klausimų dėl „Sodros“ administruojamų įmokų bus tiesiogiai sujungiami su „Sodros“ konsultantais, o dėl VMI administruojamų mokesčių į „Sodrą“ telefonu 1883 besikreipiančių gyventojų skambučiai galės būti tiesiogiai nukreipiami VMI specialistams, rašoma pranešime spaudai.

„Įmokos „Sodrai“ yra susijusios su pajamų deklaravimu, tad gana dažnai gyventojams, besidomintiems „Sodros“ įmokomis, kyla klausimų ir dėl pajamų deklaravimo ar mokesčių VMI“, – sako „Sodros“ klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo 2019 m. pradžios, mokesčių informacijos centro telefonu jau yra suteikta beveik 300 tūkst. konsultacijų, apytiksliai dešimtadalis iš jų buvo susijusios su „Sodros" administruojamais mokesčiais. „Sodros“ informacinis centras nuo metų pradžios taip pat suteikė apie 160 tūkst. konsultacijų įmokų tema.

Mokesčių informacijos centro telefonu suteiktos konsultacijos prilygsta rašytinėms konsultacijoms, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų