REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per balandį įvykusį incidentą virš Marijampolės keli orlaiviai buvo per arti vienas nuo kito, todėl galėjo susidurti.

Per balandį įvykusį incidentą virš Marijampolės keli orlaiviai buvo per arti vienas nuo kito, todėl galėjo susidurti.

REKLAMA

Tačiau realus pavojus kilęs nebuvo, antradienį pranešė vidinį tyrimą atlikusi valstybės įmonė „Oro navigacija“.

„Pagal Europos Sąjungoje naudojamą aviacijos incidentų tyrimo metodiką, minėtas įvykis nėra priskirtinas nei prie avarijų, nei prie pavojingų incidentų“, – teigiama pranešime.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad balandžio 20 dieną Lietuvos oro erdvėje įvyko incidentas, kurio metu tarp dviejų orlaivių nebuvo išlaikytas būtinas atstumas.

Suveikus abiejų orlaivių susidūrimų ore vengimo sistemoms (ACAS), įgulos gavo jų patariamuosius sprendimus, kaip išvengti susidūrimo.

Vykdant patariamuosius nurodymus, viena iš įgulų gavo kitą sistemos pranešimą – susidūrimui su trečiu orlaiviu išvengti.

REKLAMA
REKLAMA

Anot „Oro navigacijos“, dėl sėkmingų sistemos ir žmonių sprendimų didesnių incidentų buvo išvengta.

Dar preliminaraus tyrimo metu buvo nustatyta, kad incidento metu horizontalus atstumas tarp orlaivių buvo ne mažesnis nei 5 kilometrai, vertikalus – ne mažiau kaip 200 metrų. Portalas 15min.lt anksčiau skelbė, kad jis įvyko galbūt dėl pervargusio skrydžių dispečerio.

REKLAMA

Įmonės duomenimis, pernai Lietuvoje buvo įvykę du panašūs tokio pobūdžio incidentai.

„Oro navigacija“ sako šiuo metu diegianti modernesnę sistemą, perspėjančią apie pavojingą orlaivių priartėjimą.

Apie incidentą buvo informuota Teisingumo ministerija, Europos aviacijos saugos agentūra bei Transporto kompetencijų agentūra.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų