Plaukai  (nuotr. 123rf.com)

Plaukai (nuotr. 123rf.com)

Grožio srityje dirbančios specialistės piktinasi socialiniuose tinkluose. Pasirodo, klientės, bet kokia kaina siekiančios užsirašyti grožio procedūroms, galiausiai neatvyksta apie tai nė nepranešusios. Specialistės, norėdamos pamokyti neatsakingas klientes, dalinasi jų vardais ar telefono numeriais, įspėdamos ir kitas meistres.

Naujienų portalo tv3.lt kalbintos grožio industrijos atstovės patvirtino, kad neatvykę klientai yra jų darbo dalis. Tačiau nuomonės apie imamą avansą iš klientų išsiskyrė.

Dėl klientės keitė šeštadienio planus

Socialiniame tinkle „Facebook“ galima rasti daugybę grupių, kuriose grožio industrijos specialistės praneša apie neatvykusias klientes ir dalijasi jų duomenimis. Tokiu būdu specialistės iš įvairių Lietuvos miestų siekia įspėti viena kitą apie klientes, kurios užsirašo grožio procedūroms, tačiau į jas neatvyksta ir dažnai nė nepraneša, kad neatvyks.

REKLAMA

Apie pradingusią klientę galėtų paliudyti nagų priauginimo meistrė iš Kauno. Moteris kitoms meistrėms skundėsi, kad specialiai dėl vienos klientės keitė šeštadienio planus, išsinuomavo kabinetą ir… pralaukusi valandą jos nesulaukė. Pasipiktinusi meistrė parašė neatvykusiai klientei, kad buvo „malonu“ jos laukti, keisti šeštadienio planus ir papildomai sumokėti nuomą už darbui skirtą kabinetą.

Pamiršo, nes išvažiavo atostogauti

Meistrės dalijasi pačiais netikėčiausiais klienčių pasiteisinimais. Pavyzdžiui, blakstienas priauginanti meistrė iš Kauno, paklausiusi klientės, ar atvyks, gavo tokią žinutę – „Atsiprašau, kad neįspėjau, ne. Nusiėmiau blakstienas, nes nieko man nelaiko, ir su dukryte namie, neužsikūriau mašinos.“ Po įrašu pakomentavusios meistrės stebėjosi tokiu klientės pasiteisinimu ir teigė, kad atsakinga klientė tą pačią akimirką įspėtų, jog neatvyks.

Kita kaunietė, depiliacijos meistrė, klientės prašymu keitė vizito laiką kelis kartus ir parašiusi klientei, kad po kelių valandų jos lauks, sulaukė netikėto atsakymo. „Nebūsiu, išvykau atostogauti“, – tokią žinutę su šypsenėle gale parašė klientė.

Meistrės piktinosi klientės neatsakingumu, tačiau viena moteris, dirbanti grožio srityje, pasiguodė, kad panašiai su ja pasielgė depiliacijos meistrė. „Pasitikslinau, ar laikas tas pats, bet parašė, kad mane visai pamiršo ir ekspromtu išvažiavo atostogauti,“ – skundėsi meistrės pamiršta klientė.

REKLAMA

Klientai neatvyksta kelis kartus per savaitę

Grožio industrijoje dirbančios vyriškų kirpimų meistrė-barzdaskutė Donata Gramaitė ir depiliacijos meistrė The Beautyholic sako, kad neatsakingi klientai yra jų darbo kasdienybė. Trejus metus grožio industrijoje besisukanti Donata, šiuo metu dirbanti vienoje sostinės barzdaskutykloje, sako, kad klientai neatvyksta bent kartą per savaitę.

„Skaičiuojant tarp visų barzdaskutyklos darbuotojų – maždaug kas kelios dienos. Mūsų salonas yra užsitarnavęs gerą vardą, o paslaugų kainos nemažos. Pas mus lankosi klientai, kurie planuoja savo laiką ir gali sau leisti tokią kainą,“ – priduria Donata.

Kita pašnekovė, po The Beautyholic vardu besislepianti depiliacijos meistrė iš Vilniaus, grožio srityje dirba daugiau nei penkerius metus. „Jei reikėtų pasakyti vidurkį, sakyčiau, kad kokie 3-5 per savaitę atšaukia procedūras. Tiesa, vidutiniškai turiu 8-12 klientų per dieną“ , – sako The Beautyholic.

Nori procedūros? Mokėk avansą

„Paimkite pusę sumos kaip rezervacijos mokestį, nes visada visoms labai reikia, bet nesugeba atvykti“; „Imkit užstatą iš naujų klienčių!“; „Avansas yra labai gera auklėjimo priemonė“ – tokiais patarimais dalijasi meistrės socialinėje erdvėje. O ką pašnekovės mano apie klientų drausminimą?

REKLAMA

Depiliacijos meistrė The Beautyholic pritaria tokiai idėjai. „Nei priminimo žinutės, nei telefonų „alarm’ai“ (liet. priminimai, signalai) nepadeda, jei žmogus išties neplanuoja ateiti, dažnai tai tebūna pasiteisinimas, jog pamiršo“, – sako meistrė.

Vyriškų kirpimų meistrė-barzdaskutė Donata nemano, kad klientams taikomos baudos privers pranešti apie neatvykimą. „Geriausiu atveju galime kalbėtis, pasakyti klientui, kad mums, kirpėjams, yra svarbi mūsų dienotvarkė, todėl pageidaujame, kad klientas praneštų apie neatvykimą. Leidžiame vėluoti iki 15 minučių. Nepriimame atvykusio tik tuo atveju, jei klientas vėlavo ilgiau.

Kitas atvejis – klientas paskambino ir pranešė, kad gali vėluoti. Jei neilgai – padėkojame, kad pranešė ir laukiame atvykstant.

Jei ilgiau – pasakome, kad negalime tiek laukti ir siūlome užsirašyti kirpimui kitam kartui. Nebent dienotvarkė nėra užimta ir po vėluojančio kliento nėra kitų užrašymų – tuomet jo vizitą perkeliame vėliau,“ – apie tai, ką daro su vėluojančiais klientais, pasakoja Donata.

Nesv.
2019-03-26 14:25:50
Kokią skylę, nei viena kirpėja nemoka kirpti taip kaip paprašai. Tik stilistas Robertas. Bet ten jau kainos...kanda. O pranešti apie neatvykimą būtina!
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
[email protected]

Naujienų portalo tv3.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB All Media Lithuania sutikimo draudžiama.

Džiugintas... 2019-03-25 20:14:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Anos Kalės ir kalytės. Su kokia medžiaga dirbate tą ir turite. Pačios sulindot į SKYLĘ JOMS. Sveikinu. Ko skundžiatės vėplos?   ATSAKYTI
Nesv. 2019-03-26 14:25:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kokią skylę, nei viena kirpėja nemoka kirpti taip kaip paprašai. Tik stilistas Robertas. Bet ten jau kainos...kanda. O pranešti apie neatvykimą būtina!   
GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI

Top Video

Šimtmečių radybos Vilniuje – paaiškėjo ir pikantiškos detalės
DABAR RODOMA
Šimtmečių radybos Vilniuje – paaiškėjo ir pikantiškos detalės
DABAR RODOMA
Valdas Adamkus žmonėms siunčia svarbią žinią
DABAR RODOMA
Naujausi kandidatų į prezidentus reitingai: užvirė žūtbūtinė kova
DABAR RODOMA
LFF burtų traukimas virto sensacija: aistras kurstė pusnuogė mergina
DABAR RODOMA
Šiurpus momentas: Lekavičius aikštę paliko kraujuojančiu veidu
DABAR RODOMA
Kaimynai ir pareigūnai prabilo apie „Iki" užpuoliką
DABAR RODOMA
Greitas ir lengvas velykinis desertas: pavyks kiekvienam
DABAR RODOMA
Viskas, ką reikia žinoti apie velykines gėlių kompozicijas
DABAR RODOMA
Sausas ir šaltas oras trukdo pradėti sėją
DABAR RODOMA
Šaro techninė Stambule. Ar „Žalgirio“ strategas pasikarščiavo be reikalo?
REKLAMA
Tušas - ne tik blakstienoms (nuotr. 123rf.com)
Tikrai nebūtina kiekvieną kartą pirkti brangias kosmetikos priemones. Verčiau pataupykite pinigus ir stenkitės dažnai neišlaidauti. Apost.com siūlo kelis triukus, padėsiančius ...
Triukas, padėsiantis atsikratyti pajuodavusių paakių (nuotr. 123rf.com)
Juodi paakiai erzina. Jie tikrai nepuošia ir netgi priešingai, siunčia aplinkiniams signalą, kad neišsimiegojote ar pervargote. Apost.com siūlo paprastą sprendimą, kaip ...
Ilgi plaukai (nuotr. 123rf.com)
Moteriai ilgi plaukai asocijuojasi su moteriškumu. Todėl dažna moteris nori ilgų ir storų plaukų, kurie puikiai atrodytų. Aišku, pirmiausia reikia užsiauginti ilgus ir storus ...
Baltic Domini odinės rankinės
Kokybiški odos gaminiai kaip rankinės, krepšiai, portfeliai, piniginės, kosmetinės bei kiti, jau daugelį metų neapleidžia populiarumo pozicijų internetinėje prekyboje. ...
Moteris (nuotr. 123rf.com)
Galite nustebti, kad jūsų virtuvėje pilna netikėtų produktų, skirtų grožiui, apie kuriuos net nepagalvojate. Kai kurie net geresni nei produktai kosmetikos parduotuvėse, rašoma ...
REKLAMA

TELEVIZIJA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų