Vestuvės Tunise (nuotr. asm. archyvo)

Vasara – vestuvių metas. Daugelis porų planuoja tuoktis būtent šiltuoju metų laiku, kad galėtų pasimėgauti gražiu oru, sužaliavusia gamta ir vienas kitu.

Jei ir jūs planuojate tuoktis, neabejojame, kad jums tikrai pravers jau susituokusių lietuvių patarimai ir įžvalgos apie vestuvių planavimą, pasiruošimą bei tai, ką reikėtų žinoti būsimiems jaunavedžiams.

Pristatome jums sveikatingumo instruktorę, pokyčių konsultantę Liną Vibrytę, kuri sutiko papasakoti apie savo vestuvių šventę su išrinktuoju Andriumi.

„Vestuvių šventė vyko taip, kaip norėjome mes. Nepaisėme niekieno kito nuomonės, todėl atšventėme su artimiausiais ten, kur norėjome patys - Tunise“, - pokalbį pradeda Lina.

Po šventinės vakarienės - skrydis lėktuvu

Šešerius metus iki vestuvių draugavę, Lina ir Andrius tiksliai žinojo, ko nori per vestuves. „Tai mūsų gražiausia diena.

Norėjome mėgautis ir džiaugtis savo švente. Atsidavėme tikriems savo norams ir sukūrėme netradicines, bet labai linksmas ir įdomias vestuves“, - pasakojo Lina.

Ne mažiau už pačią šventę sutuoktiniams buvo svarbu medaus mėnuo. Jie pasirinko šiltą ir pigią kryptį – Tunisą.

„Mums smagu, kad visi artimieji ir draugai žinojo, ko mes norite ir nė kiek neprieštaravome. Mums reikėjo ne šventės dėl kitų žmonių, o tokio vakaro ir kelionės, apie kurią galėjome pasvajoti.

Taigi, Klaipėdos miesto civilinės metrikacijos skyriuje įregistravome santuoką su liudininkais ir geriausiais draugais.

Turėjome fotosesiją Palangoje ir jaukią vakarienę Klaipėdoje.

Kitą dieną su 18 žmonių išskridome į Tunisą.

Kelionių agentūra mums suorganizavo viską taip, kad lėktuve visi sėdėtume šalia. Taip pat parinko viešbutį, kuriame buvo viskas įskaičiuota. Mums priklausė vandens pramogos, mėgavomės restoranų, barų maistu.

Tunisas mus labai nustebino. Viešbučio darbuotojai mums suorganizavo net šventę – pravedė renginį, kuris paliko mus be žado“, - į prisiminimus nugrimzdo Lina.

Aplankė nematytas vietas

Kitos dienos Tunise prabėgo vienos akies mirktelėjimu. „Vandens parkas, baseinas, aktyvios pramogos jūroje. Keliavome į ekskursijas, aplankėme kitus miestus, mečetes, vietinius paplūdimius.

Nuvykome į berberų bendruomenės kaimelį, įsikūrusį kalnuotoje, sausringoje pietinėje Tuniso dalyje, Sacharos dykumos pašonėje. Nakvojome Sacharoje, maudėmės sieros baseinuose, jojome kupranugariais į dykumą.

Atsidūrėme tokioje Sacharoje, kokia ji regima atvirutėse: auksinio geltonumo smėlis ir beribė dangaus žydrynė, horizonte susiliejanti su dykumos kontūru ir begalinė ramybė. Toliau džipais vykome į dykumų oazę.

Tai palmių giraitės, kriokliai ir ežeriukai tiesiog nualintoje plynaukštėje. Pakeliui aplankėme ir bananų plantaciją, o saulę sutikome ant druskingo nuostabaus grožio ežero.

Dar dvi dienos buvo skirtos individualiems norams. Mes su vyru likome viešbutyje ramiam pasibūvimui, o mūsų kompanija išsinuomavo autobusiuką ir leidosi į savarankišką kelionę.

Visi buvo labai patenkinti, laimingi, pilni įspūdžių“, - prisiminė Lina.

Išlaidos – keliančios juoką

Moteris atvira – kalbos apie judviejų vestuves netilo daugiau nei metus, o prisiminimai šeimą lydi kasdien.

Pasiteiravus, kiek gi kainuoja tokios vestuvės, kuriose nereikia sukti galvos nei apie maistą, nei apie pramogas, Lina neslėpė: „Mums vestuvės nieko nekainavo.

Siuvėja siuvo dvi baltas sukneles, už kurias tėvai sumokėjo 100 eurų. Plaukus išsitiesinau kirpykloje už 10 eurų, o makiažą dariausi pati.

Senovinę mašiną dovanojo brolis, o fotosesiją darė liudininkai su mano fotoaparatu. Vakarienė kainavo apie 200 eurų, o kelionė žmogui – 370 eurų. Už mane sumokėjo mano tėvai. Giminės, kurie buvo kviesti į kelionę, susimokėjo patys. Tėvai sumokėjo papildomai už ekskursijas Tunise.

Atšventėme, pasibuvome, pakeliavome po šalį ir džiaugiamės, nes šventė paliko neišdildomų prisiminimų“, - juokėsi Lina.

Jūsų vestuvės buvo ypatingos, norite pasidalinti patirtimi? Tuomet rašykite mums jau dabar: [email protected]