Žalieji kokteiliai – lieknėti padedantis energijos užtaisas

Žalieji kokteiliai – vitaminų ir energijos užtaisas, kuriuo save pasilepinti naudinga kiekvienam. Paprastai pagaminamas, ingredientų daug nereikalaujantis gėrimas padeda ne tik stiprinti jėgas, tačiau tai ir puikus būdas siekiantiems atsisakyti saldumynų, kitų nesveikų užkandžių ar norintiems sulieknėti.

Žalieji kokteiliai (nuotr. Shutterstock.com)

Žaliuosius kokteilius itin lengva pasigaminti, kadangi jiems tereikia bet kokių mėgstamų valgomųjų žolių ir daržovių arba vaisių. Vis dėlto, nors kokteiliams galima rinktis įvairiausius ingredientus, svarbu atsiminti, kad nerekomenduojama kartu tame pačiame kokteilyje maišyti vaisių ir daržovių.

REKLAMA

Kokteiliai – pilnavertis maistas

Žalieji kokteiliai yra itin lengvai virškinami. Kada valgomosios žolės, vaisiai ar daržovės yra gerai susmulkinami ar sumalami, organizmui lengviau pasisavinti naudingąsias medžiagas. Be to, kaip žinia, didžioji dalis lietuvių yra linkę per mažai valgyti daržovių, tad tokie kokteiliai – puiki išeitis, norint net nepastebint suvartoti didesnį kiekį žalumynų ar vaisių.

Taip pat žaliuosius kokteilius daugelis yra linkę lyginti su sultimis, tačiau skirtumai tarp šių dviejų gėrimų akivaizdūs. Kokteiliai yra pilnavertis maistas, turintis savyje ne tik daugybę vitaminų, mineralų, bet ir skaidulų, kurios padeda iš organizmo šalinti susikaupusius toksinus.

Žaliųjų kokteilių idėjos

Kokteilių gamyba ypač paprasta, pakanka turėti maišytuvą (blenderį), mėgstamų žalumynų, daržovių ar vaisių. Ruošianti šį skanumyną rekomenduojama laikytis 60:40 santykio, t.y. kokteilį turėtų sudaryti 60 proc. daržovių arba vaisių ir 40 proc. valgomųjų žolių. Žaliuosius kokteilius ypatingai patariama gerti ryte, kadangi tai garantuos žvalią ir jėgų kupiną dienos pradžią.

Pateikiame keletą žaliųjų kokteilių variantų, kuriuos verta išbandyti stiprinant savo organizmą.

Žvaliam rytui

Reikės: saujos špinatų, kelių salotų lapų, šiek tiek petražolių, 1 gerai prinokusio banano ir 1 obuolio, vienos stiklinės vandens.

Paruošimas: ingredientus kruopščiai nuplaukite, supjaustykite, sudėkite į maišytuvą ir viską gerai suplakite iki vientisos masės. Taigi, kokteilis paruoštas, galite gardžiuotis ir rytinę kavą iškeisti į sveikesnę alternatyvą.

REKLAMA

Gaivumas

Reikės: saujos mėgstamų valgomųjų žolių, 2 obuolių, saujos aviečių, žiupsnelio cinamono ir stiklinės vandens.

Paruošimas: visus ingredientus nuplaukite, iš obuolių išimkite sėklas, viską sudėkite į maišytuvą ir susmulkinkite iki vientisos masės. Tam, kad gėrimas būtų itin gardus, kokteilį rekomenduojama gerti atvėsintą ir pagardintą mėtos lapeliais.

Lengvai ir greitai

Reikės: saujos špinatų, saujos kitų mėgstamų valgomųjų žolių, 200 g. meliono, šaukštelio medaus ir stiklinės vandens.


Rašyti komentarą...
T
Tik ne spinatai
2020-08-15 13:52:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
Visur eskaluoja sponatus. Tai daugiausiai oksalato drusku turintis produktas. Sii drusku kristalai zaloja organizma. Ir is ju formuojasi inkstu akmenys. O visa kita kaip ir ok.
Atsakyti
-1

G
Gena
2020-08-15 18:36:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
nereikia bijot nei spinatu,nei rugstyniu ar rabarbaru tik geriau juos vartot zalius,nevirint
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų