Kartą ir visiems laikams: ar sveika rinktis avižų košę?

Kodėl pusryčiams rinktis avižų košę? Avižų košė yra labai sveikas maistas – tai turbūt patys maistingiausi įmanomi pusryčiai. Štai kodėl.

Avižų košė  (nuotr. Shutterstock.com)

Avižos yra natūralus maistas, tai – 100% pilno grūdo produktas, kuriame paprastai nebūna jokių sintetinių priedų.

Išimtį sudaro kai kurios tirpios avižų košės maišeliuose, kurios yra labiau apdorotos ir kartais turi dirbtinių aromatų bei saldiklių. Nors tokie maišeliai puikiai tinka greitiems pusryčiams, jie yra mažiau maistingi už natūralias avižas, rašoma newworld.co.nz.

Avižose yra angliavandenių ir skaidulų, o taip pat daugiau baltymų ir riebalų, nei kituose grūduose. Vos pusėje puodelio sausų avižų jau yra magnio, vario, geležies, cinko, foliatų, vitaminų B1 ir B5. Todėl avižų košė yra vienas maistingiausių ir mažiausiai kaloringų pasirinkimų pusryčiams.

Natūralios avižos taip pat turi daug antioksidantų, kurie padeda mažinti kraujospūdį, cholesterolį ir net pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis. Tai – puikus tirpiųjų skaidulų šaltinis, kuriame gausu sveikųjų žarnyno bakterijų, kurios padeda virškinimui ir bendrai organizmo sveikatai.

Patarimas: Dubenėlis avižų košės ilgesniam laikui suteikia sotumo jausmą, todėl mažiau tikėtina, kad likusią dienos dalį norėsite užkandžiauti ar persivalgyti.

 


Rašyti komentarą...
V
Vilnius
2020-10-20 10:48:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
pinigų 13-ai pensijai yra, tik dar neaišku iš kur...

Varnelis su savo frazėmis galėtų tapti pretendentu į "Auksinius svogūnus"
Atsakyti
-2

B
Birutė
2020-10-21 05:11:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
Avižų kruopos,parduodamos Maximoj,net nepanašios į kruopas,bet rašo "ekologiškos"!
Atsakyti
0

V
Vita
2020-11-13 20:39:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
Reikia is vakaro uzpilti vandeniu ir tada virti neilgai,vos kelias minutes.Tada iśliks visos. naudingos medziagos.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų