REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį penktadienį vaistinėje mirė 1940 metų gimimo moteris. Nelaimė įvyko vaistinėje „Camelia“ Gedvydžių g. 17, Vilniuje. Po mirties praėjo jau savaitė, tačiau mirusios moters anūkas, vilnietis Ignas Urbanovičius, ieško atsakymų dėl močiutės netekties. 

Praėjusį penktadienį vaistinėje mirė 1940 metų gimimo moteris. Nelaimė įvyko vaistinėje „Camelia“ Gedvydžių g. 17, Vilniuje. Po mirties praėjo jau savaitė, tačiau mirusios moters anūkas, vilnietis Ignas Urbanovičius, ieško atsakymų dėl močiutės netekties. 

REKLAMA

Penktadienio pavakarę tv3.lt jis pasakojo šiuo metu aktyviai ieškantis liudininkų, kurie galėtų papasakoti, ar buvo močiutei suteikta pirmoji pagalba vaistinėje, ar ne. Jo teigimu, vaistininkai toliau dirbo savo darbą, prekiavo vaistais, tačiau nesuskubo teikti pirmosios pagalbos.

Neleido peržiūrėti įrašo 

Savo ruožtu iškart po nelaimės vaistinių tinklo atstovai tv3.lt sakė, kad vidinio patikrinimo metu pažeidimų nenustatyta.

Kaip mirusios moters anūkas sakė, moteris prastai pasijuto tik užėjusi į vaistinę: „Įvykio vietoj vaistinės darbuotojai pasakojo, kad močiutė užėjo į vaistinę, įsirėmė į stalą, atsiduso ir nukrito.

REKLAMA
REKLAMA

Iškart nebuvo pulso, bet vėliau viename naujienų portale pasirodė liudininkų informacija apie tai, kad pirmoji pagalba net nebuvo suteikta“, – pasakoja vyras.

REKLAMA

Vilniečio teigimu, su juo arba močiutės šeima niekas nebandė net susisiekti, o vėliau, paprašius peržiūrėti vaizdo medžiagą, net neleido to padaryti.

„Su mumis niekas net nesusisiekė ir niekas su nieko nekalbėjo. Vakar aš nuvykau į tą pačią vaistinę ir kontaktavau su atsakingu asmeniu, kad leistu peržiurėti vaizdo įrašą, bet, deja, to padaryti negalime, nes pradėtas policijoje tyrimas“, – guodėsi vyras.

Kreipėsi į vilniečius

Ignas viešai kreipiasi į visus vilniečius, kurie tuo metu galėjo būti vaistinėje ir galėtų papasakoti apie tai, kas įvyko.

REKLAMA
REKLAMA

„Manome, kad vaistinės darbuotojai neatliko visų galimų veiksmus, kad būtų išgelbėta gyvybė. Ir nesvarbu, ar jai buvo 79 ar būtų 29, pirmąją pagalbą suteikti turėjo, o ne prekiauti vaistais, nes tuo metu vyko vadinamosios laimės valandos“, – pykčio neslėpė vilnietis.

Jo teigimu, dar tą pačią dieną močiutė puikiai jautėsi, apie 13 valandą kalbėjosi su teta, laiptinėje bendravo su kaimyne, tačiau 13.50 ji jau buvo mirusi.

Atliktas vidinis patikrinimas

Vaistinių tinklo atstovai tv3.lt po nelaimės yra sakę, kad ilgametė klientė susmuko aptarnavimo salėje, tuomet vaistininkės pradėjo teikti pagalbą, konsultavosi su Bendruoju pagalbos centru.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Greitosios pagalbos medikai patarė moterį paversti ant šono ir laukti medikų, greitoji atvyko po 8 min., bet padėti jau nebegalėjo", – sakė jie.

Pasak pašnekovo, peržiūrėjus vaizdo įrašus ir perskaičius darbuotojų pasiaiškinimus, rašytus dėl įvykusios nelaimės, įmonė atlikdama vidinį patikrinimą nustatė, kad pažeidimų nebuvo padaryta, o vaistininkės elgėsi taip, kaip numatyta vidinėse įmonės instrukcijose.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų