REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Facebook“ socialinėje erdvėje plinta vilnietės Ilonos įrašas. Moteris yra itin pasipiktinusi ant lietuviško mineralinio „Vytautas“ buteliuko etiketės vaizduojama reklama. Pasak jos, tokia reklama yra ypač netinkama vaikams. Tuo metu „Vytautas“ atstovai komentuoja, kad naujųjų „Vytauto“ etikečių tikslas – ne tik priminti, bet ir edukuoti bei lengvai provokuoti.

„Facebook“ socialinėje erdvėje plinta vilnietės Ilonos įrašas. Moteris yra itin pasipiktinusi ant lietuviško mineralinio „Vytautas“ buteliuko etiketės vaizduojama reklama. Pasak jos, tokia reklama yra ypač netinkama vaikams. Tuo metu „Vytautas“ atstovai komentuoja, kad naujųjų „Vytauto“ etikečių tikslas – ne tik priminti, bet ir edukuoti bei lengvai provokuoti.

REKLAMA

Natūralaus mineralinio vandens „Vytautas“ butelių etiketės atsinaujino. Nuo šiol ant kiekvienos jų nurodomos septynios skirtingos situacijos, kada ypač tinka atsigerti aukštos mineralizacijos vandens.

Po kavos“, „Po kraujo davimo“, „Po maisto“, „Po pirties“, „Po sekso“, „Po sporto“ bei „Po vakarėlio“ – tokios situacijos ne tik žodžiu, bet ir vizualiai atvaizduotos ant naujųjų „Vytauto“ etikečių.

Kaip paaiškinti vaikui

Tačiau tokia nauja mineralinio vandens reklama patiko ne visiems. Viešoje internetinėje erdvėje pasirodė štai toks vilnietės mamos įrašas:

REKLAMA
REKLAMA

„Esu šokiruota. Kaip paaiškinti neskaitančiam vaikui, kas nupiešta, o ypač – parašyta ant butelio? Tai yra gėda visai Lietuvai. Turbūt dar net blogiau nei alkoholio reklama dienos metu mieste ant reklaminių stendų, nes tai pasiekia kiekvienus namus ir stalą“, – įrašo pradžioje rašo Ilona.

REKLAMA

Moteris pasakoja, kad jai su šeima teko keliauti į Ameriką, Turkiją, Prancūziją, Čekiją, Daniją ar Norvegiją, tačiau niekur neteko išvysti tokios reklamos ant vandens buteliuko.

Sumenkina meilę

Ilonos teigimu, tokia reklama sumenkina žmonių meilę ir jų meilės aktą, mat, pasak jos, meilės aktas iš tiesų yra mylėjimasis, o ne vulgarus „seksas“.

„Mylėjimosi tikslas yra išreikšti meilę ir atsidavimą kitam bei dovanoti naują gyvybę, o ne tik pasismaginti – į ką nukreipiama ši reklama?

Tai pažeidžia mažų vaikų teisę į nepaliestą vaikystę, kai net ant vandens butelių tokie užrašai, tad tėvai prie valgio stalo yra priversti perskaityti, kas parašyta. Tenka meluoti apie užrašo turinį? Tai kertasi su daugelio lietuvių katalikų tikėjimu“, – piktinasi moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Tikslas – edukuoti

„Birštono mineraliniai vandenys” rinkodaros vadovė Aistė Miliūtė išplatintame spaudos pranešime tikina, kad tokias reklamines etiketas įmonė sugalvojo, stebint pasaulines tendencijas ir matant tai, kad vartotojai tikisi vis didesnio personalizavimo.

„Skirtingi tyrimai rodo, jog daugelis pirkėjų didesnį dėmesį į etiketę atkreipia tada, kai ji yra sukurta atsižvelgiant į jų gyvenimo būdą, pomėgius. Tą padarėme ir mes.

Naujosiomis etiketėmis stengiamės vartotojams priminti, kad aktyviųjų mineralų organizme turi būti nuolat, tad netekus jų net ir kasdienių įpročių metu, svarbu juos sugrąžinti norint jaustis gerai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mat visos ant naujųjų etikečių vaizduojamos situacijos „išplauna“ mineralus iš organizmo, tad norint jaustis gerai, reikia atsigerti aukštos mineralizacijos vandens“, – tikina A. Miliūtė.

Naujųjų „Vytauto“ etikečių tikslas – ne tik priminti, bet ir edukuoti bei lengvai provokuoti. Mat gamintojai pastebi, kad žmonės supranta, jog po intensyvesnių veiklų reikia atsigerti, tačiau svarbu, kad žinotų, jog aukštos mineralizacijos vanduo svarbus ir pavalgius ar išgėrus kavos.

Savotiškas žaidimas

Maistas ir kava taip pat išstumia iš organizmo mineralus, tad magnio, kalcio, natrio, chlorido ir kitų reikalingų medžiagų būtina pasisavinti iš kitur:

REKLAMA

„Tačiau suprantame, jog medicininiai didaktiniai pamokymai vartotojams nėra patrauklūs, todėl nusprendėme pažaisti. Todėl šalia įprastesnių situacijų „po pirties“ ar „po vakarėlio“ ant naujųjų etikečių radosi ir tokios kaip „po kavos“ ar „po sekso“, – komentuoja A. Miliūtė.

Etiketės parduotuvėse rotuojamos, tad tikimasi, kad tai paskatins pirkėjus žaismingai ieškoti vienos ar kitos savo norimos situacijos. Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ yra oficialus neatlygintinos kraujo donorystės rėmėjas. Tad visi, atlikę gerą darbą ir davę kraujo Nacionaliniame kraujo centre, dovanų gauna „Vytauto“ vandens su etikete „Po kraujo davimo“.

REKLAMA

Gali pasirinkti etiketes

Reaguodama į kilusias kalbas dėl mineralinio vandens etiketės, A. Miliūtė tv3.lt portalui priduria, kad vartotojams visada yra duota laisvė rinktis etiketę.

„Jeigu tėvai pasirinks šią etiketę arba vaikai ją pamatys, tai yra puiki proga pasikalbėti, paedukuoti tema, kuria kartais būna sunku pradėti kalbėti, bet yra reikalinga. Etiketės iliustracijose nėra nieko nešvankaus ar įžeidžiančio, o visos septynios skirtingos etikečių situacijos parodo, kuomet aukštos mineralizacijos vanduo mūsų organizmui itin svarbus“, – komentuoja A. Miliūtė.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų