REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Belgijos bendrovė „Malmar“, gaminanti metalo komponentus automobilių ir statybos pramonės užsakovams, savo naujajai gamyklai pasirinko Klaipėdą. Veiklos pradžioje „Malmar“ ketina įdarbinti apie 20 žmonių, o įsitvirtinusi žada plėstis. Bendrovė ieško inžinierių, suvirintojų, logistikos ir kokybės užtikrinimo specialistų.

Belgijos bendrovė „Malmar“, gaminanti metalo komponentus automobilių ir statybos pramonės užsakovams, savo naujajai gamyklai pasirinko Klaipėdą. Veiklos pradžioje „Malmar“ ketina įdarbinti apie 20 žmonių, o įsitvirtinusi žada plėstis. Bendrovė ieško inžinierių, suvirintojų, logistikos ir kokybės užtikrinimo specialistų.

REKLAMA

Pagrindinė gamyklos Klaipėdoje veikla bus sutelkta į eksportą ir metalinių dalių pristatymą klientams iš įvairių pramonės šakų – nuo automobilių iki statybos. Bendrovė gamina jungiamąsias plokštes, dėl kurių keletą tonų pakeliantys milžiniški kranai juda kaip žmogaus ranka, valdymo dėžes ir aušinimo stovus kelių statybos įrangai bei gausybę dalių, naudojamų komercinėse transporto priemonėse.

„Malmar“ Baltijos šalis, kaip patrauklų regioną savo veiklai, atrado dar 2006 m., kai Ventspilyje, Latvijoje, įkūrė savo gamyklą. Trumpas atstumas tarp gamybos vietų, buvo vienas svarbiausių veiksnių, lėmusių bendrovės sprendimą, teigia „Malmar“ generalinis direktorius Dorsan De Buysscher.

REKLAMA
REKLAMA

„Įsitvirtinę Lietuvoje norime stiprinti savo gamybos pajėgumus Baltijos jūros regione. Sekant gamyklos Ventspilyje pavyzdžiu, „Malmar Lithuania“ bus nepriklausoma gamykla, kurios pagrindinė veikla – lakštinio metalo gamyba. Šiai gamyklai artimiausioje ateityje siekiame gauti ISO / IATF sertifikatus“, – sako Dorsan De Buysscher.

REKLAMA

Pasak „Investuok Lietuvoje“ Investicijų plėtros departamento direktoriaus Gedimino Koryznos, Klaipėda yra palanki „Malmar“ veiklai ne tik dėl strateginės lokacijos, bet ir dėl specialistų lygio.

„Klaipėda yra itin tinkama gamintojams, turintiems klientų kitose Baltijos jūros regiono valstybėse. Be to, Vakarų Lietuva turi gilias laivų statybos bei metalo konstrukcijų gamybos tradicijas, kurias galima lengvai pritaikyti „Malmar“ gamybos procesuose“, – teigia Gediminas Koryzna.

Lietuvos ūkio ministras Virginijus Sinkevičius mano, kad „Malmar“ atėjimas sutampa su šalies automobilių pramonės klasterio augimu.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos automobilių komponentų gamybos pramonė su pasaulinių industrijos lyderių „Continental“ ir „Hella“ sprendimu kurtis Kaune užsitikrino automobilių elektronikos gamybos sektoriaus augimą ne vieneriems metams į priekį. Tačiau šalyje sėkmingai veikia ir nedidelės metalo apdirbimo bendrovės, gaminančios detales didiesiems automobilių gamintojams. Jų plėtra ir naujų, industrijai reikalingus produktus gaminančių bendrovių, tokių kaip „Malmar“, atėjimas užtikrina istoriškai stiprių kompetencijų pritaikymą šiandienos šalies ekonomikos poreikiams ir stiprina automobilių komponentų gamybos klasterį“, – teigia ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie darbuotojų samdą, bendrovės tarptautinė valdymo komanda pasiruošusi padėti visiems naujiems darbuotojams, planuojama surengti mokymus, teigia generalinis direktorius Dorsan De Buysscher.

„Mūsų įmonės valdymo struktūra yra horizontali. Skatiname visus savo darbuotojus dirbti glaudžiai bendradarbiaujant, būti atsakingiems ir kurti naujas idėjas, kurios būtinos darbo procesui gerinti. Visuose savo padaliniuose siekiame keturių esminių vertybių: bendradarbiavimo, skaidrumo, veiksmingumo ir kokybės, – aiškina Dorsan De Buysscher. – Kaimyninėje Latvijoje jau užsitikrinome gerą reputaciją samdydami ambicingus jaunus žmones, kurie siekia augti į rezultatus orientuotoje tarptautinėje aplinkoje. Šią gerąją patirtį ketiname perkelti ir į Lietuvą.“

Visoje Europoje „Malmar“ dirba daugiau kaip 250 darbuotojų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų