REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
9
Vaidotas Žala (nuotr. Vytauto Dranginio)

„Viskas veikia neblogai, reikia tik kelias vietas dar pareguliuoti“, – sakė Dakaro ralio lenktynininkas Vaidotas Žala, po trečiadienį vykusių „Toyota Hilux“ testų Pagirių karjere. Čia „Agrorodeo“ komanda atliko paskutinius visureigio bandymus prieš kelionę į Pietų Ameriką – 40-ąjį Dakaro ralį.

9

„Viskas veikia neblogai, reikia tik kelias vietas dar pareguliuoti“, – sakė Dakaro ralio lenktynininkas Vaidotas Žala, po trečiadienį vykusių „Toyota Hilux“ testų Pagirių karjere. Čia „Agrorodeo“ komanda atliko paskutinius visureigio bandymus prieš kelionę į Pietų Ameriką – 40-ąjį Dakaro ralį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Intensyvi dienotvarkė

Nors visa komandos technika – automobilis bei sunkvežimis – šalį palieka kitą savaitę, lenktynininkas teigia, kad techniką pasiruošti spėjo pagal grafiką. Nors kai kurių reikalingų dalių tiekimas ir vėlavo, testus pavyko atlikti laiku.

REKLAMA

„Norėtųsi daugiau laiko, bet dalies dalykų koreguoti neišeina – kai kurias specifines detales užsakėme dar rugsėjo pradžioje, tačiau jų tiekimas vėlavo, tad teko atidėti ir automobilio surinkimą bei testus. Dabar automobilis pilnai surinktas, išbandytas ir paruoštas dviejų savaičių maratonui – tereikia tik kai kuriuos nustatymus pareguliuoti, tačiau testai tam ir skirti“, – pasakojo trečiąkart Dakaro ralyje dalyvausiantis lietuvis.

REKLAMA
REKLAMA

Jis pridūrė, kad šie bandymai Lietuvoje yra paskutiniai, tačiau, nuvykus į Pietų Ameriką, kitų metų sausio pradžioje, „Agrorodeo“ komanda organizuos dar vieną testų sesiją.

Žvyras – geriau nei smėlis

Testams Pagirių karjerą komanda pasirinko dėl kelių paprastų priežasčių. Pirma – jis netoli Vilniaus, tad logistika šalies sostinėje įsikūrusiai komandai gana paprasta. Antra – komandos pasirinkta testų zona sausesnė nei kituose karjeruose šių metu laiku – mechanikams po testų nereikia nuo automobilio krapštyti storo molio sluoksnio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuviškos oro sąlygos apriboja testų geografiją – vietomis labai šlapia. Dabar teko su visureigiu žiūrovus atvežti iki karjero, nes privažiavimas paprastu automobiliu būtų sudėtingas“, – pasakojo V. Žala.

Rugsėjį komanda darė bandymus Ruklos poligone, tačiau danga ten – smėlis, o Pagirių karjere – žvyras. Lietuviškas smėlis turi vieną blogybę – drėgmę.

„Rukloje per dvi valandas tas smėlis suvalgė priekines stabdžių apkabas. Sausas smėlis iš tokių vietų paprasčiausiai išbyra, tačiau drėgnas – užkemša ratus ir sukelia papildomą trintį“, – patirtį su „Toyota Hilux“ prisiminė sportininkas.

REKLAMA

Koncentracija – į sportą

„Kilometrų daug nesukom – gal 50, nes nėra tikslo didelį testą daryti. Dabar visi agregatai surinkti taip, kaip ir važiuos į Dakarą, tad resurso švaistyti nereikia“, – aiškino V. Žala.

Pats lenktynininkas nuo aktyvaus sporto turėjo dviejų mėnesių pertrauką, todėl neslėpė šypsenos vėl atsisėdęs į visureigį.

„Tai yra grynakraujis sportinis automobilis, kuris labai palengvina darbą. Jis ir mažesnes klaidas atleidžia, ir fizikos ribas praplečia, tad pripratau pakankamai greitai ir nejaučiu kilometrų trūkumo. Išvažiavus į smėlio kopas, reikės papildomai adaptuotis – su galingu ir patikimu automobiliu tą padaryti, tikiuosi, pavyks gana greitai“, – kalbėjo lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų