REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

8 kartai – tiek kartų pėstieji be atšvaitų savo gyvybe tamsiu paros metu rizikuoja labiau, negu pėstieji su atšvaitais. Pareigūnų teigimu, atšvaitas yra paprasčiausias būdas apsaugoti savo gyvybę, tačiau pėstieji retai kada juos vilki.

8 kartai – tiek kartų pėstieji be atšvaitų savo gyvybe tamsiu paros metu rizikuoja labiau, negu pėstieji su atšvaitais. Pareigūnų teigimu, atšvaitas yra paprasčiausias būdas apsaugoti savo gyvybę, tačiau pėstieji retai kada juos vilki.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Praėjusią savaitę, lapkričio 2-osios vakarą, (apie 19.43 val.) Švenčionių rajone, Cirkliškio kaime, Aukštaičių gatvėje (kelyje Vilnius–Švenčionys–Zarasai), 35 metų vyro vairuojamas automobilis „Mitsubishi Pajero Sport“, neapšviestame ruože, lyjant, partrenkė į važiuojamąją kelio dalį netikėtai įėjusį pėsčiąjį.

REKLAMA

Dėl patirtų sužeidimų 49 metų vyras mirė nelaimės vietoje. Tamsiuoju paros metu pėsčiasis neturėjo nei atšvaito, nei kito šviesą atspindinčio elemento.

Policijos pareigūnai visiems eismo dalyviams primena, jog matomumą gerinančios priemonės gali padėti išvengti tragiškos nelaimės. 

Pėstieji be atšvaitų tamsiu paros metu rizikuoja gyvybe 8 kartus labiau, negu pėstieji su atšvaitais. Pavyzdžiui, 80 km/h greičiu važiuojantis automobilis per sekundę nuvažiuoja 22 metrus. Pėsčiąjį be atšvaito vairuotojas pamato iki jo likus maždaug 30 m atstumui, su atšvaitu – likus 120-150 m atstumui. Vidutinis vairuotojo reakcijos laikas – viena sekundė, o kol mašina sureaguoja į stabdžio paspaudimą, praeina dar viena sekundė. Tai reiškia, kad tokiu greičiu važiuojantis automobilis paprasčiausiai nespės sustoti laiku, pamatęs prieš save keliu einantį pėstįjį, ir įvyks nelaimė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų