Natūrali kosmetika (nuotr. Fotolia.com)

Natūrali kosmetika (nuotr. Fotolia.com)

Atėjus pilkam rudeniui ir subjurus orams dažna moteris norėdama suteikti gyvenimui daugiau spalvų ryškiai pasidažo lūpas. Dažai, blizgiai ir pieštukai lūpoms bei dekoratyvinės kosmetikos priemonės akims – blakstienų tušas, akių pieštukas ir šešėliai – yra kosmetikos priemonės, kurias dažniausiai perka Lietuvos moterys.

REKLAMA

Trečioje vietoje dažniausiai perkamų dekoratyvinės kosmetikos priemonių sąraše – priemonės nagams, iš kurių populiariausias nagų lakas, ketvirtoje – priemonės antakiams. Kiek rečiau perkamos kreminė ir kompaktinės pudros, maskuokliai. Tai parodė rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Siekiant išsiaiškinti Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos pirkimo ir vartojimo įpročius, vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu, buvo apklausti 1008 respondentai visoje šalyje.

Nauji prekės ženklai rinkoje

Tai, kad Lietuvos moterys daugiausiai dėmesio skiria akių ir lūpų gražinimui patvirtina vaistinių tinklo „Camelia“ generalinės direktorės pavaduotoja Gintarė Krikščiūnienė.

„Vaistinėse prekiauti dekoratyvine kosmetika buvo nuspręsta dėl to, kad moterys jau kuris laikas domėjosi, kodėl ja vis dar neprekiaujama. Pristačius 4 naujus dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklus – „Delia“, „Ingrid“, „Constance carrol“, „Golden rose“ – jau pirmosiomis dienomis pastebėjome, kad moterys dažniausiai perka lūpų dažus ir tušą akims. Įvedus į rinką minėtus prekės ženklus dekoratyvinės kosmetikos asortimentas pasipildė net 700 naujų priemonių, kurias galima įsigyti daugiau nei 330 vaistinių visoje Lietuvoje. Turėdami didelį pardavimo vietų skaičių, galime pirkėjoms pasiūlyti kokybiškos kosmetikos už patrauklią kainą“, – pasakoja G. Krikščiūnienė ir priduria, kad pastebi moterų įsitikinimą, jog vaistinėse parduodama kosmetika bus geresnė ir kur kas draugiškesnė jų odai, nes parduodamos tik moksliškai ištirtos priemonės.

REKLAMA

Krepšelį atnaujina kas 3 mėnesius

Didžiausia dalis Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos krepšelį atnaujina 1-2 kartus per 3 mėnesius. Taip elgiasi net 38 proc. dailiosios lyties atstovių. Šiek tiek daugiau nei ketvirtadalis moterų dekoratyvinę kosmetiką perka 2 kartus per mėnesį, penktadalis – 2 kartus per pusmetį, 14 proc. – rečiau nei kartą per pusmetį ir tik 2 proc. – 1 kartą per savaitę. Dažniausiai dekoratyvinę kosmetiką perka jauniausio, 18-25 metų, ir vidutinio, 36-45 metų, amžiaus moterys.

Rezultatai nestebina visažistės

Moterų pasirinkimo rezultatai – dažniausiai pirkti priemones akims ir lūpoms – visiškai nestebina „Smilga beauty lab“ dėstytojos ir visažistės Ievos Damulienės. Ji įsitikinusi, kad kiekvienos moters kosmetinėje pirmiausia turėtų būti blakstienų tušas, lūpų blizgesys arba lūpdažis, maskuoklis ir skaistalai. Tai būtiniausios grožio priemonės.

Pasak visažistės, svarbiausia žinoti, kokiu tikslu perkama kosmetika. Jei ji bus naudojama kiekvieną dieną, reikia atkreipti dėmesį į sudėtį, nes dažnai naudojama kosmetika turėtų būti lengvesnės sudėties, kad nekimštų veido odos, tiktų jautresnei odai, turėtų mažiau chemijos.

[email protected]

Naujienų portalo tv3.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB TV3 sutikimo draudžiama.

GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI
REKLAMA

Nėra komentarų

Gintė Ramutytė ir jos makiažo darbai (nuotr. asm. archyvo)
Gintarė Ramutytė, kurią visi nuo mažens vadino Ginte, šiandien yra plačiai pramogų versle žinoma vizažistė. Tiesa, tik tuo mergina neapsiriboja, kaip pati sako – ji visada juto ...
Seksualiausi pasaulio barzdočiai šiandien liūdi – tai ne jų diena (nuotr. Instagram)
 Spalio 18-ąją barzdų mylėtojai visame pasaulyje turėtų užplūsti barzdaskučių salonus ar suskubti įsigyti skutimosi peiliukų ar barzdos skutimosi mašinėlių. Šiandien ...
Daina Bosas  (nuotr. Organizatorių)
Verslininkė Daina Bosas ne vienai moteriai jau yra tapusi stiliaus ikona. Ji gerai žino vyraujančias mados tendencijas, puikiai atrodo kas dieną ir išskirtiniuose renginiuose, ...
Dizainerės Agnės Deveikytės drabužių kolekcija (nuotr. Eva Grin Photography)
Moteriškų drabužių kūrėja, dizainerė Agnė Deveikytė pristato 2017/18 metų rudens žiemos sezono kolekciją, įkvėptą žvaigždėto dangaus. Pagrindinis jos išskirtinumas – juodos ir ...
Viktorija Jakučinskaitė  (nuotr. Organizatorių)
Šį šeštadienį renginyje „Wedding Fashion Show“ mados namų „Tiulio fėja“ dizainerė Viktorija Jakučinskaitė pristatys naujausią vestuvinių suknelių kolekciją. Kūrėja itin garsėja ...
REKLAMA

Top Video

Prezidento rinkimai artyn, tačiau ir populiariausi politikai vis slapukauja
DABAR RODOMA
Prezidento rinkimai artyn, tačiau ir populiariausi politikai vis slapukauja
DABAR RODOMA
Keturmečio Matuko nužudymu įtariama vaiko motina ir Gediminas Kontenis nenustoja teismuose rengę cirkų
DABAR RODOMA
Sostinės pareigūnai nusprendė pamokyti rūkalius
DABAR RODOMA
Vilniaus barzdaskučių reklama sužavėjo pasaulį: feisbuke peržiūrėtas 6 milijonus kartų
DABAR RODOMA
Prilygsta stebuklui: Vilniaus ugniagesiai išgelbėjo krentančią moterį
DABAR RODOMA
Pareigūnai gaudo pažeidėjus, tačiau pamokos – trumpalaikės
DABAR RODOMA
Gedimino pilyje patyrė siaubą: buvo baisu, kad neišsitrauktų bombos
DABAR RODOMA
Išvydusi vaizdą kapinėse panevėžietė griebėsi už galvos
DABAR RODOMA
Šio rudens stiliaus naujovės, kurias turi įsidemėti visos moterys
DABAR RODOMA
Lietuvos sinoptikai skelbia, kad iškris pirmosios snaigės

Televizija

Į viršų