Natūrali kosmetika (nuotr. Fotolia.com)

Natūrali kosmetika (nuotr. Fotolia.com)

Atėjus pilkam rudeniui ir subjurus orams dažna moteris norėdama suteikti gyvenimui daugiau spalvų ryškiai pasidažo lūpas. Dažai, blizgiai ir pieštukai lūpoms bei dekoratyvinės kosmetikos priemonės akims – blakstienų tušas, akių pieštukas ir šešėliai – yra kosmetikos priemonės, kurias dažniausiai perka Lietuvos moterys.

REKLAMA

Trečioje vietoje dažniausiai perkamų dekoratyvinės kosmetikos priemonių sąraše – priemonės nagams, iš kurių populiariausias nagų lakas, ketvirtoje – priemonės antakiams. Kiek rečiau perkamos kreminė ir kompaktinės pudros, maskuokliai. Tai parodė rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Siekiant išsiaiškinti Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos pirkimo ir vartojimo įpročius, vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu, buvo apklausti 1008 respondentai visoje šalyje.

Nauji prekės ženklai rinkoje

Tai, kad Lietuvos moterys daugiausiai dėmesio skiria akių ir lūpų gražinimui patvirtina vaistinių tinklo „Camelia“ generalinės direktorės pavaduotoja Gintarė Krikščiūnienė.

„Vaistinėse prekiauti dekoratyvine kosmetika buvo nuspręsta dėl to, kad moterys jau kuris laikas domėjosi, kodėl ja vis dar neprekiaujama. Pristačius 4 naujus dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklus – „Delia“, „Ingrid“, „Constance carrol“, „Golden rose“ – jau pirmosiomis dienomis pastebėjome, kad moterys dažniausiai perka lūpų dažus ir tušą akims. Įvedus į rinką minėtus prekės ženklus dekoratyvinės kosmetikos asortimentas pasipildė net 700 naujų priemonių, kurias galima įsigyti daugiau nei 330 vaistinių visoje Lietuvoje. Turėdami didelį pardavimo vietų skaičių, galime pirkėjoms pasiūlyti kokybiškos kosmetikos už patrauklią kainą“, – pasakoja G. Krikščiūnienė ir priduria, kad pastebi moterų įsitikinimą, jog vaistinėse parduodama kosmetika bus geresnė ir kur kas draugiškesnė jų odai, nes parduodamos tik moksliškai ištirtos priemonės.

REKLAMA

Krepšelį atnaujina kas 3 mėnesius

Didžiausia dalis Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos krepšelį atnaujina 1-2 kartus per 3 mėnesius. Taip elgiasi net 38 proc. dailiosios lyties atstovių. Šiek tiek daugiau nei ketvirtadalis moterų dekoratyvinę kosmetiką perka 2 kartus per mėnesį, penktadalis – 2 kartus per pusmetį, 14 proc. – rečiau nei kartą per pusmetį ir tik 2 proc. – 1 kartą per savaitę. Dažniausiai dekoratyvinę kosmetiką perka jauniausio, 18-25 metų, ir vidutinio, 36-45 metų, amžiaus moterys.

Rezultatai nestebina visažistės

Moterų pasirinkimo rezultatai – dažniausiai pirkti priemones akims ir lūpoms – visiškai nestebina „Smilga beauty lab“ dėstytojos ir visažistės Ievos Damulienės. Ji įsitikinusi, kad kiekvienos moters kosmetinėje pirmiausia turėtų būti blakstienų tušas, lūpų blizgesys arba lūpdažis, maskuoklis ir skaistalai. Tai būtiniausios grožio priemonės.

Pasak visažistės, svarbiausia žinoti, kokiu tikslu perkama kosmetika. Jei ji bus naudojama kiekvieną dieną, reikia atkreipti dėmesį į sudėtį, nes dažnai naudojama kosmetika turėtų būti lengvesnės sudėties, kad nekimštų veido odos, tiktų jautresnei odai, turėtų mažiau chemijos.

[email protected]

Naujienų portalo tv3.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB All Media Lithuania sutikimo draudžiama.

GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI
REKLAMA

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

„Le Mirage“ žiemos kolekcija (nuotr. E. Timinskas / A. Berlinskas)
Nenumaldomai artėjant didžiausioms metų šventėms, Justina Stambrauskaitė (25) pristato naują prekinio ženklo „Le Mirage“ kolekciją. Naujų modelių braletės, kelnaitės, kūno ...
Didžiausiame kalėdinių dovanų festivalyje - “Injekcijos” dalyvės Melitos Rus Mellow konceptualios juvelyrikos dovanos  (nuotr. Organizatorių)
 Šiuolaikiniame pasaulyje, kur nebelieka aiškios ribos tarp juodos ir baltos, moteriškumo ir vyriškumo, kyla poreikis išsiskirti ne derinantis prie tam tikrų grupių, o ...
Į kolekcijos pristatymą pakvietęs Robertas Kalinkinas: šiandien buvo balaganas (nuotr. Fotodiena.lt)
Mados gerbėjai penktadienį rinkosi į vieno garsiausių šalies dizainerių surengtą vakarą. Robertas Kalinkinas pakvietė į naujausios savo kolekcijos „Žiema 17\18“ ...
Simona Starkutė (nuotr. Gediminas Žilinskas)
Liko visai nedaug iki didžiojo švenčių maratono. Prasidėsiantis kalėdinių švenčių periodas ne vienai susuks galvą – o ką gi rengtis? Supermodelis Simona Starkutė pristato ...
Konkurso „Injekcija” dalyviai (nuotr. Organizatorių)
Ketvirtadienį vakare baigėsi jaunųjų dizainerių konkursas „Injekcija”, kurį dalyviai vadina pačiu geriausiu tramplinu į lietuviškos mados pasaulį. Jo nugalėtojai laimėjo ...
REKLAMA

Top Video

Naktį laukiama rimtos audros: artimiausią parą – dideli nemalonumai
DABAR RODOMA
Naktį laukiama rimtos audros: artimiausią parą – dideli nemalonumai
DABAR RODOMA
Naujienos Lietuvos vairuotojams: neišsisuks net greitį viršiję minimaliai
DABAR RODOMA
Žiaurus paauglio nužudymas: gimnazijos direktorė pasakė, kas šokiruoja labiausiai
DABAR RODOMA
Mažesnes nei vairuotojų algas gaunantiems dėstytojams trūko kantrybė
DABAR RODOMA
E. Dragūnui gražiausios moterys – lenkės: „ Sako, kad jos sekso metu keikiasi lovoje“
DABAR RODOMA
Egidijus Dragūnas pasakė, ką mano apie PVM ir pasijuokė iš Monikos Šalčiūtės
DABAR RODOMA
Šarūnas Jasikevičius atliko perdavimą, kokio Eurolyga nematė jau seniai
DABAR RODOMA
Dėl gražiausios eglės titulo rungiasi Baltijos šalių eglės: kuri verčiausia laimėti?
DABAR RODOMA
Tragiškai žuvusios manekenės bute – gedinčios motinos ašaros
DABAR RODOMA
Norvegijoje dingusi lietuvė grįžo namo – moterį išgelbėjo vietos lietuviai

Televizija

Į viršų