REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
8
Patikrino 5 žvaigždučių viešbučių kambarių švarą (nuotr. YouTube)

Jei už naktį populiariausiuose tarptautiniuose 5 žvaigždučių viešbučiuose jūs mokate didžiules sumas, tikitės, jog kambarys atitiks visus higienos reikalavimus, tačiau taip būna ne visada.

8

Jei už naktį populiariausiuose tarptautiniuose 5 žvaigždučių viešbučiuose jūs mokate didžiules sumas, tikitės, jog kambarys atitiks visus higienos reikalavimus, tačiau taip būna ne visada.

REKLAMA

Nepriklausoma Kinijos tyrimų komanda „Lanmei Test“ nusprendė patikrinti prabangiausių viešbučių švarą ir tai, kaip yra laikomasi higienos normų. Rezultatai pribloškė ne vieną.

Tyrime dalyvavo tokie populiarūs viešbučių tinklai, kaip „Intercontinental“, „Hilton“, „Shangri-La“ ir „JW Marriot“ bei Pekine esantis pastarojo viešbučio filialas „W Hotels“.

Komanda paviešino 6 minučių trukmės vaizdo įrašą, kuriame ir atskleidžiama, kokie „švarūs“ yra viešbučių kambariai.

Tyrimų komanda užfiksavo kaip registruojasi į kambarius, specialiu fluorescenciniu antspaudu, nepastebimu dienos šviesoje, pažymi paklodes, patalynės užvalkalus, vonias, tualetus ir stiklines. Taip pat parodoma, jog šis antspaudas yra labai lengvai pašalinamas. Tereikia per užrašą perbraukti vandeniu suvilgyta šluoste.

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau viešbučiuose tariamai gyvenę asmenys sukuria įvaizdį, jog kambariu buvo naudojamasi ir išsiregistruoja iš viešbučio.

Kitą dieną, komandos nariai grįžta į tuos pačius kambarius ir pašvietę ultravioletine lempa tikrina, ar patalynė, vonia, tualetai ir kiti daiktai vis dar pažymėti specialiu jų paliktu antspaudu. Jei antspaudų nėra, vadinasi patalynė buvo keista, unitazai nuvalyti. Teigiama, jog beveik viskas kambaryje buvo nepaliesta.

REKLAMA

Vaizdo įraše daugiausia dėmesio skiriama „Hilton“ viešbučio kambariui, tačiau komandos nariai teigė, jog visų 5 viešbučių rezultatai buvo panašūs.

„Mus tikrai ne gerąja prasme nustebino tai, ką aptikome. Patalynė visuose kambariuose, po to, kai išsiregistravome iš viešbučio, pakeista nebuvo“, - teigė vienas tyrėjas.

Pasak jų pateikto pranešimo, ir vonios kambariai bei tualetai nei viename viešbutyje neišlaikė šio jų parengto išbandymo, nes nebuvo tinkamai nuvalyti.

Neaišku, kada vaizdo įrašas buvo nufilmuotas, tačiau, pasak „Quartz“, „Lanmei“ teigė, jog šis pasirodė po pernai metais rugsėjo mėnesį atlikto pirmojo tyrimo, kurio metu reporteriai iš Jungtinėse Valstijose esančios „Inside Edition“ komandos, naudojančios tą patį tikrinimo būdą, atskleidė, jog 9 Niujorko viešbučių kambariai nebuvo tinkamai sutvarkyti, t.y. panaudotos patalynės užvalkalai nebuvo pakeisti naujais.

REKLAMA
REKLAMA

Pekine esantis „Intercontinental“ viešbutis tiria, ar vaizdo įraše pateikta informacija yra teisinga, nes įmonės atstovas teigė, kad tą dieną tvarkytų kambarių skaičius sutapo su tą dieną pakeistos patalynės vienetais.

„JW Marriot“ taip pat aiškinasi, kodėl buvo nesilaikoma paprasčiausių higienos reikalavimų ir reikalauja, jog kiekvienas jų viešbutyje dirbantis kambarių tvarkytojas užbaigtų kambario tvarkymo procedūrų kursą.

„Shangri-La“ atstovas atskleidė, jog šis vaizdo įrašas neatspindi šio viešbučio aukštų standartų, tačiau taip pat imsis tyrimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų