REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasidalinsiu istorija, kuri parodo, kad socialiniuose tinkluose idėja gali apjungti daug žmonių, sulaukti žiniasklaidos dėmesio bei kartais ir suerzinti.

Pasidalinsiu istorija, kuri parodo, kad socialiniuose tinkluose idėja gali apjungti daug žmonių, sulaukti žiniasklaidos dėmesio bei kartais ir suerzinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2009 m. socialiniame tinkle „Facebook“ sukūriau paskyrą „Rolandai grįžk į tv“. Ji buvo skirta Rolando Kazlo gerbėjams, tiksliau tiems, kurie norėjo, kad aktorius sugrįžtų į televiziją, o su juo kartu ir populiarios laidos „Aš su Jumis“, „Nekenčiu reklamos“ arba praeityje visiems gerai žinomi aktoriaus įkūnyti personažai. R. Kazlas iš televizijos pasitraukė 2003 m.

REKLAMA

Iniciatyva „Rolandai grįžk į tv” tik pasirodžiusi socialiniame tinkle sulaukė nemažai palaikančiųjų. Po pirmųjų savaičių paskyra turėjo 1 tūkst. sekėjų. Po kelių mėnesių jų skaičius perkopė 10 tūkst. ribą , o vėliau  – 40 tūkst. 2009-2011 m. tai buvo įspūdingi skaičiai, ypač kai paskyros sekėjų skaičius augo be reklamos, neinvestuojant pinigų. Augimo priežastis – idėja ir turinys. Turinys - tai laidų „Aš su Jumis“, „Nekenčiu reklamos“ ištraukos, kurias buvo galima rasti vaizdo įrašų svetainėje „YouTube“.  Paskyroje žmonių įsitraukimas po žinutėmis buvo labai geras. Įkelti vaizdo įrašai sulaukdavo nuo šimto iki tūkstančio „patinka“ paspaudimų bei komentarų.

REKLAMA
REKLAMA

Ši iniciatyva neliko nepastebėta ir žiniasklaidos. 2010 m. vienas iš pagrindinių naujienų portalų parašė straipsnį. Jame buvo kalbama apie „Rolandai grįžk į tv“ paskyrą. Savo nuomonę apie šią iniciatyva išdėstė ir Rolandas Kazlas. Pasak naujienų portalo, aktorius sužinojęs apie sukurtą paskyrą supyko ir pasakė, kad televizija jam praeitas etapas, kad šiuo metu dirba mėgstamą darbą ir į televiziją negrįš. Tuo metu viešoje erdvėje mažai kur buvo galima sužinoti, kodėl aktorius nebesifilmuoja laidoseir ar ruošiasi grįžti į televiziją.  Taigi po aktoriaus komentaro „Facebook” paskyroje „Rolandai grįžk į tv“ turinio sumažėjo, o galiausiai paskyra buvo uždaryta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ko galima išmokti iš šios istorijos

Socialiniuose tinkluose jūsų sukurta arba administruojama paskyra greitai augs, bus populiari tada, kai spręsite savo sekėjams aktualią ir rūpimą  problemą (as). „Rolandai grįžk į tv” atveju žmonės jungėsi prie paskyros, nes:

-  Norėjo, kad aktorius grįžtų į TV.

-  Norėjo pamatyti laidas. Paskyroje buvo keliamos laidų ištraukos, kurių jau nebuvo galima pamatyti per TV.

Jei savo paskyrai naudojate kitų/svetimą turinį, būkite pasiruošę, kad autorius apie jus praneš „Facebook“ ir to daryti daugiau negalėsite. Lygiai taip pat, jei matote savo turinį „Facebook“, kurio naudojimui sutikimo nedavėte, praneškite apie tai ir blokuokite jo publikavimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų