REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lygių galimybių kontrolierei pripažinus, kad interneto pažinčių svetainės filrtas.lt reklama deklaruoja moters priklausomybę nuo vyro, nepagarbų požiūrį į moterį ir formuoja nuostatas, kad ji nėra lygiavertė vyrui, svetainė pateikė ir savo poziciją. 

Lygių galimybių kontrolierei pripažinus, kad interneto pažinčių svetainės filrtas.lt reklama deklaruoja moters priklausomybę nuo vyro, nepagarbų požiūrį į moterį ir formuoja nuostatas, kad ji nėra lygiavertė vyrui, svetainė pateikė ir savo poziciją. 

REKLAMA

Pažinčių svetainė Flirtas.lt visiškai ir absoliučiai yra už lyčių lygybę. Nepaisant to, mes nesutinkame su LGKT sprendimu ir manome, kad jis padarytas vadovaujantis ydingais įsitikinimais, neatitinkančiais šių dienų realybės.

Pirma, mūsų reklamoje vaizduojama mergina yra vaizduojama nepriklausoma nuo vyro. Ji ir be jo gyvena laimingą ir džiaugsmo kupiną gyvenimą. Reklamoje vartojama tariamoji nuosaka („turėčiau“) rodo, kad ji ir toliau gali gyventi, kaip gyveno iki tol – be vyro. Ji nuo priešingos lyties yra visiškai nepriklausoma. Reklamoje norėjome parodyti, kad vyras galėtų TIK palengvinti buitį – pasidalinus darbus dviese, buitį vesti yra lengviau. Reklamoje NIEKAIP neparodome ir nepasakome, kad mergina be vyro negalėtų išsiversti ar būtų nuo jo priklausoma.

Netgi priešingai – reklamoje galima įžvelgti vyrų diskriminaciją. Reklamoje rodomai merginai jis reikalingas tik atlikti paprasčiausius buities darbus. Tai yra jis sudaiktinamas bei prilyginamas paprasčiausiam rakandui ar įrankiui.

REKLAMA
REKLAMA

Antra, esame įsitikinę, kad būtent LGKT sprendimas žemina moteris, grąžindamas jas į XIX amžių. Šiuolaikiniame pasaulyje moteris yra savarankiška ir pati sprendžia, ar nori mylėtis, su kuo nori mylėtis ir kaip nori tai daryti. Priešingai nei aiškina LGKT, reklamoje vaizduojama mergina tai ir daro – jaučia sveiką seksualinį potraukį ir drąsiai jį išreiškia. Tai yra šiuolaikiškos ir stiprios moters bruožas.

REKLAMA

Trečia, LGKT neteisingai interpretuoja aiškinamo žodžio reikšmę. Jų sprendime teigiama, kad „žodis „patvarkyti“ nėra naudojamas žmogiškųjų santykių kontekste, siekiant apibūdinti tam tikrus veiksmus, kurie galėtų būti atliekami kito žmogaus atžvilgiu, norint įgyvendinti tam tikrus tikslus ir sulaukti tam tikrų rezultatų“. Tai yra melas.

Netgi Dabartiniame Lietuvių kalbos žodyne nurodoma, kad žodis „patvarkyti“ YRA vartojamas žmogiškųjų santykių kontekste, pavyzdžiui, „sudrausminti“ ar „pagydyti“ reikšmėmis. Tiesa, Flirtas.lt savo reklamoje žodį „patvarkyti“ vartojame ne žodyne nurodytomis reikšmėmis, o šiuolaikine prasme, kuri kol kas nėra įtraukta į žodyną, tačiau visiems puikiai suprantama: aistringiems lytiniams santykiams nusakyti.

REKLAMA
REKLAMA

Kodėl LGKT nuomone, moteris negali norėti užsiimti aistringais lytiniais santykiais?

Ketvirta, pažinčių svetainė Flirtas.lt yra skirta žmonėms, ieškantiems antros pusės, tačiau jie niekaip nėra įpareigoti surasti sutuoktinį ar norėti jo ieškoti. Pažinčių svetainės suveda vienišus žmones, padeda jiems susipažinti, bendrauti, flirtuoti ir – jei abi pusės to nori - pasimylėti.

Taigi, LGKT savo sprendimą priėmė absoliučiai ignoruodama ir smerkdama šiuolaikinį gyvenimo būdą, kuomet vyrai ir moterys turi teisę užsiimti nesantuokiniais lytiniais santykiais be įsipareigojimų. Jų sprendime rašoma: „reklamos turinys <...> apskritai yra paremtas vartotojiškais santykiais, nes moteriai reikalingas vyras ne draugystei, meilei, šiltiems intelektinio bendravimo santykiams, bet tam tikrų buitinių darbų atlikimui, o taip pat galimam seksualinių poreikių tenkinimui.”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toks sprendimo aiškinimas rodo, kad LGKT savo sprendimą priėmė vadovaudamiesi ne objektyviais kriterijais, o subjektyvia – netgi galima pavadinti davatkiška – pasaulėžiūra, kurioje du suaugę ir vienas kitam patinkantys žmonės negali tiesiog pasimylėti.

Mums labai gaila, kad LGKT mano galinti priiminėti tokius pseudoetinius sprendimus, kurie yra grindžiami asmeninių įsitikinimų primetimu kitiems. Nepaisant to, kas pasakyta anksčiau, LGKT sprendimo skųsti kol kas neplanuojame – prekės ženklas nenukentėjo (moterų registracijų skaičius išaugo), o tolimesnis aiškinimasis užimtų per daug mūsų darbuotojų laiko, kurį jie skirs padėti lietuviams surasti antras puses.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų