REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
56
Sjana Earp (nuotr. asm. archyvo)

 Sjana Earp (22 m.), savo socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje turinti daugiau nei 1,2 milijonus sekėjų, savo laiką leidžia fotografuodamasi egzotiškiausio pasaulio vietovėse.

56

 Sjana Earp (22 m.), savo socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje turinti daugiau nei 1,2 milijonus sekėjų, savo laiką leidžia fotografuodamasi egzotiškiausio pasaulio vietovėse.

REKLAMA

Tačiau iš Njukastlo kilęs ir šiuo metu Australijoje gyvenantis modelis ir fotografė nesitikėjo išpopuliarėti internete ir taip užsidirbti pragyvenimui.

Kalbėdama „Sydney Morning Herald“ portalui, kuris teigia, jog šie įtakingi asmenys už vieną pranešimą gali uždirbti iki 14 tūkst. eurų, Sjana prabilo apie sėkmę „Instagram“ ir ateities planus.

Iš pradžių šiame tinkle mergina teigė besidalindama emociniais išgyvenimais, tačiau kai jos gerbėjų skaičius ženkliai išaugo, moteris dėl to „kaltina“ laiką, sėkmę ir stiprų užsidegimą.

„Instagram“ man buvo vieta, kurioje galėjau išlieti savo emocijas, o mano sekėjai už mano atvirumą mane labai vertino. Prieš 3 metus su manimi susisiekė vadybos agentūra, norėjusi su manimi dirbti. Mano reakcija buvo maždaug tokia: Ką? Ar tikrai? Ar tai darydama dar ir užsidirbsiu?“, - sakė Sjana.

REKLAMA
REKLAMA

Mergina teigia nereklamuojanti produktų, kurių pati nenaudoja, taip pat pridūrė, kad ji, labiau nei kiti įtaką darantys žmonės, daugiau save kontroliuoja, nes, pasak jos, jai tai labiau padeda susikurti teigiamą ir kitiems patrauklų įvaizdį.

REKLAMA

Sjana, žinoma ir dėl savo fotografijų atliekant jogos pozas paplūdimyje, taip pat dirba su šios sporto šakos drabužių kūrimo kompanija „Alo Yoga“.

Kas šio žavingos australės planuose?

„Kai daugėja gerbėjų, kartu didėja ir galimybių skaičius bei su jų reklama susijusių įrašų kaina. Toks gyvenimas labai spontaniškas. Nežinau, kas manęs laukia, tačiau man pasisekė, kad galiu tai daryti“, - sakė Sjana.

Mergina pasidalino savo sėkmės paslaptimis bei davė patarimų, kaip susikurti tobulą „Instagram“ anketą. Svarbiausia – aiškumas.

REKLAMA
REKLAMA

„Nuotraukos turi būti matomos. Jei jų kokybė prasta, jos iškart pasirodys nuobodžios ir mažiau patrauklios akiai. Prieš paspaudžiant mygtuką tereikia tinkamai sufokusuoti kamerą“, - teigė ji.

Sjana teigia nemėgstanti įvairiausių filtrų. Kuo nuotrauka natūralesnė, tuo geriau.

„Instagram“ naudojami filtrai yra dirbtiniai ir lengva nustatyti, koks jų buvo uždėtas ant fotografijos. Prisiminkite, kad, nors jie kartai suteikia labai gerą efektą, jie nėra lyg magiška lazdelė. Jei nepatinka „plikos“ nuotraukos, pabandykite jas redaguoti telefonams skirtomis nuotraukų redagavimo programėlėmis“, - patarimais dalijosi mergina.

Profilio išvaizda taip pat svarbi norint sukurti tobulą „Instagram“ estetiką.

„Šitai labai gerai pastebima, kai socialinio tinklo paskyroje naršoma į nuotraukas žiūrint bendrai, o ne atskirai į kiekvieną. Kai kurios paskyros pirmame stulpelyje įkelia citatą, antrame – maisto fotografiją, o trečiame – jų pačių nuotrauką. „Triangl“ maudymosi aprangos anketoje kas antra nuotrauka yra merginos, dėvinčios jų produkciją, o kita – paplūdimio arba egzotinės vietovės. Ryškios ir spalvingos nuotraukos yra malonesnės akiai ir iškart patraukia dėmesį“, - teigė Sjana.

Pasak merginos, taip pat verta vengti gairių, nuotraukose nežymėti kitų žmonių ir „Instagram“ tinklo nepaversti bendruomene, nes jis yra skirtas individualumui reikšti.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų