REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
20
Iš asmeninio A.Kuzmickaitės bei parodos „Pitti Super“ organizatorių archyvo (nuotr. Organizatorių)

Drabužių dizainerė Agnė Kuzmickaitė ką tik grįžo iš Milano mados savaitės. Ten vykusioje parodoje „Pitti Super”“ ji vienintelė iš Lietuvos pristatė savo kūrybą.

20

Drabužių dizainerė Agnė Kuzmickaitė ką tik grįžo iš Milano mados savaitės. Ten vykusioje parodoje „Pitti Super”“ ji vienintelė iš Lietuvos pristatė savo kūrybą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ir kas dabar bus? — juokiasi mados kūrėja, panašių klausimų išgirstanti tiek po kasmetinio mados šou Lietuvoje, tiek pasirodžiusi svetur. — Pastebėjau, kad žmonės linkę pasikliauti lemtimi. Atrodo, kad vieną akimirką gali viskas iš esmės pasikeisti, įvykti stebuklas. Aš manau, kad tikroji sėkmė pasiekiama atkakliai dirbant, žingsnis po žingsnio. Tad kas toliau? Kitas žingsnis” , — sako A.Kuzmickaitė. Jos kolekcija, skirta ateinančiam rudeniui ir žiemai, šią savaitę pristatoma Paryžiaus mados savaitėje.

REKLAMA

Tarptautiniame mados kontekste lietuvės pavardė matoma vis dažniau. Dalyvauti Milane vykusioje parodoje „Pitti Super“ lietuvę pakvietė Kijevo mados savaitės organizatorės. Jos rengė bendrą Rytų Europos šalių perspektyviausių mados ženklų pristatymą „More Dash on the East“.

Agnę Kuzmickaitę įtakinga mados pasaulio veikėja Daria Shapovalova su komanda įvardija kaip vieną iš dešimties perspektyviausių, kartu su mados namais „Anouki“ ir „Tamar“ iš Gruzijos, dizaineriu Jiri Kalfar iš Čekijos, dizainere Naya Rea ir kūrėjais „Scenarium Outwear“ iš Rusijos bei, žinoma, Ukrainos atstovais — Elena Burba, „FLOW the Label“, „Gibsh“, „Tatman”.

REKLAMA
REKLAMA

Tris dienas paroda „Pitti Super“ buvo atvira iš anksto prisiregistravusiems ir atrinktiems lankytojams — potencialiems užsakovams bet žiniasklaidos atstovams. Čia pat vyko fotosesijos, kurių nuotraukos su dizainerių kūriniais bus publikuojamos tarptautiniuose mados leidiniuose.

PARDUOTUVIŲ ATSTOVAI

Mados versle, anot Agnės Kuzmickaitės, labai svarbu, kad dizainerio kūrybą pastebėtų tinkama auditorija. Tai - dizainerių kurtais drabužiais įvairiose pasaulio šalyse prekiaujančių parduotuvių atstovai, kurie atsirenka ir įsigyja gaminius iš naujausių kolekcijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ryški, skulptūriška, trimatį įspūdį kurianti A.Kuzmickaitės kolekcija Milane sulaukė daug dėmesio, pagyrimų ir solidžių užsakymų. Dizainerė džiaugėsi, kad užsakovai rinkosi ne tik komerciškai patrauklius, labiausiai perkamus modelius, bet ir ekspermentinius, gilinosi į kūrybos koncepciją.

Lietuvoje tokios tradicijos nėra — rinka maža ir parduotuvės nori bendradarbiauti komiso principu, kai atsiskaitoma tik pardavus prekes.

STRATEGIJA

Dizainerio darbas — ne tik kūryba. Studijuojant mados dizainą neduodama instrukcija, ką reikėtų padaryti, kad susiklostytų sėkminga karjera. Kiekvienas tobulėjimo planą dėliojasi savaip.

REKLAMA

„Man pačiai karjeros pradžioje atrodė, kad dizaineriui svarbiausia rengti kolekcijų pristatymus ir per jas skleisti savo idėjas, kurti teatrui. Tačiau jei greta nenumatysi mechanizmo, kaip tavo kūriniams pasiekti žmonių spintas, greitai nusivilsi.

Aukštosios mados kolekcijas kuriantys garsiausi pasaulio mados namai greta siūlo įvairių masinės gamybos drabužių, aksesuarų, parfumerijos, kosmetikos, kitų produktų ir dėl to apie juos žino visas pasaulis.

Svarbus ir valstybės indėlis. Tarptautines mados savaites rengia šalys, kuriose išvystyta mados pramonė, jos orientuotos į vietinius dizainerius ir pagrindinis tikslas — garsinti juos visame pasaulyje”, — pastebėjo A.Kuzmickaitė.

REKLAMA

KOLEGOS DIZAINERIAI

Tinkamu metu tinkamoje vietoje su reikiamais žmonėmis. Ši formulė galioja mados versle.

„Nesvabu, kokius stebuklus kuri Lietuvoje, išvykęs toliau turi prisistatyti iš naujo. Tai padaryti lengviau, kai greta yra stiprūs kitų šalių kūrėjai”, — neslėpė A.Kuzmickaitė.

Rytų Europai Milane atstovavę mados kūrėjai rado daug bendrų temų pokalbiams, dalinosi patirtimi, nes kurdami savose šalyse susiduria su panašiomis problemomis, kelia sau panašius tikslus. Tarpusavio konkurencijos Milane nesijautė — kiekvieno kūryba savita, domina skirtingus pirkėjus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pas mus įprasta galvoti, kad jei esi kažko vertas, turi būti šalia „Chanel“, „Dolce & Gabbana“. Mados srityje ryški hierarchija ir joje kylama žingsnis po žingsnio. Aš džiaugiuosi būdama ten, kur esu, ir matau daug perspektyvių keliauti tolyn”, — sakė dizainerė, balandžio 6-ąją Vilniuje pristatysianti naujausią savo kolekciją.

ASMENYBĖ

Kas išskiria sėkmingus mados prekės ženklus iš galybės kitų? Kūrybiškas ir aktyvus dizaineris, neabejoja A.Kuzmickaitė. Kitaip staiga blykstelėjusi idėja taip pat greitai ir užges.

REKLAMA

Ar čia padeda asmeninis žavesys? „Ne paslaptis, kad mūsų srityje — didelė grožio standartus atitinkančių žmonių koncentracija. Tam reikia būti pasiruošus, nors, aišku, kaip ir visur atsiranda maištaujančių ir tai taip pat žavu. Dizaineris yra savo kūrybos atspindys”, — įsitikinusi drabužių kūrėja.

Dirbant su drabužiais retam kūrėjui norisi dar porą valandų kasdien skirti mintims, kuo vilkėti pačiam, ypač vykstant į tarptautinius mados renginius.

A. Kuzmickaitė sako turinti kelis patikimus aprangos ansamblius, kurie leidžia negaišti laiko ir atrodyti puikiai.   

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų