REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
10
Automobilį prieš lenktynes remontuoja kempine

Mechanikai prieš „Eneos 1006 km“ lenktynes miega mažai. Vieni paskutinę naktį skiria detaliai automobilio apžiūrai, kiti šalina treniruotėse išlindusias problemas. Kad per lenktynes viskas vyktų idealiai. „Dynami:t Energy“ komandos mechanikai naktį leido bandydami į BMW kuro baką sukišti kempinę.

10

Mechanikai prieš „Eneos 1006 km“ lenktynes miega mažai. Vieni paskutinę naktį skiria detaliai automobilio apžiūrai, kiti šalina treniruotėse išlindusias problemas. Kad per lenktynes viskas vyktų idealiai. „Dynami:t Energy“ komandos mechanikai naktį leido bandydami į BMW kuro baką sukišti kempinę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kvalifikacija baigėsi anksčiau laiko

REKLAMA

„Eneos 1006 km“ lenktynių kvalifikacijos metu „Dynami:t Energy“ komanda susidūrė su problema – kai degalų bake lieka mažiau nei pusė, variklis pradeda trūkčioti. Prarandamas greitis. Pravažiavus vos penkis ratus apie problemą iš BMW vairavusio Benedikto Sinevičiaus išgirdęs komandos vadovas Aleksandras Dainys nusprendė jį sustabdyti. Kvalifikacija komandai baigėsi vos prasidėjusi.

„Neverta gadinti technikos prieš lenktynes. Ypač kai ji reiškia kaprizus. Sustabdžiau Benediktą kad ta problema neprivestų prie ko nors skaudaus. Dabar mechanikai bandys ieškoti kur slypi bėda.“ – dar neįpusėjus kvalifikacijai sakė Aleksandras Dainys.

REKLAMA
REKLAMA

Komandos technikai iki vėlyvo vakaro spėjo išrinkti kone visą BMW M3 priekinę dalį. Bet bėdos nerado. Vyriausias mechanikas Giedrius Firantas, puikiai pažįstantis BMW automobilius, mat su tokiu važiuoja Lietuvos ralio čempionate sugalvojo teoriją:

Kempinė į degalų baką

„Automobilio variklis trūkčioja tiesiojoje išvažiuojant iš dešinio posūkio. Šio E46 serijos BMW degalų bakas, montuojamas po galine sėdyne yra dvigubo burbulo formos. Degalų siurblys – dešinėje. Sukant į dešinę kuras perbėga į kairę pusę, ir siurblys jo negauna. Variklis netenka galios,“ – paaiškino G. Firantas. Problema neskausminga, bėdos daug nepridarys, bet lenktynėse gali kainuoti daug brangaus laiko – kai degalų bake lieka mažiau nei pusė, arba automobilis nevažiuos taip greitai, arba reikės labai dažnai stoti piltis degalų. Dėl podiumo A3000 klasėje kovoti žadančiai komandai netinka nei vienas variantas. Sprendimas – į baką per naktį buvo sukiša kempinė, kuri neleis degalams teliuškuotis. Taip ekipa į degalinę galės sukti tik užsidegus apie tuščią baką perspėjančiai lemputei ir starto finišo tiesiosiose nepraras greičio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palankus startas rikiuotės viduryje

Nepaisant vos 5 ratus trukusio komandos kvalifikacinio važiavimo, „Dynami:t Energy“ nariai džiaugiasi – naujokas Benediktas Sinkevičius vos išvažiavęs į trasą sugebėjo pranokti lūkesčius įvažiuodamas antrą geriausią laiką A3000 klasėje.

„Automobilis važiuoja puikiai, jis puikiai valdomas. Jeigu nebūtų trūkčiojęs, būčiau važiavęs dar greičiau. Mechanikams išsprendus šią problemą, manau, galėsime kovoti ir dėl pergalės klasėje“ – įspūdžiais dalinosi Benediktas Sinkevičius, komandai per porą kvalifikacijos ratų iškovojęs 28-tą starto poziciją „Eneos 1006 km“ lenktynėse.

REKLAMA

„Startuosime viduryje. Tai yra labai gerai, mat būsime savo vietoje. Priekyje – greitesni ir galingesni automobiliai, kurie prasidėjus lenktynėms nurūks priekin. Už mūsų – lėtesnės komandos, kurios mūsiškio BMW nepavys. Tadas Aganauskas, kuris rytoj pradės lenktynes iš karto galės važiuoti savo tempu niekieno netrukdomas.“ – mintimis pasidalino lenktynininkas Mantas Matukaitis.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų