REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2026 metais, nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, traukiniai iš Talino į Vilnių kursuos keturis kartus per dieną, o dar po 10 metų išaugs – šešis kartus. Tuo metu iš Vilniaus į Varšuvą per Kauną kursuos iki 10 traukinių.

2026 metais, nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, traukiniai iš Talino į Vilnių kursuos keturis kartus per dieną, o dar po 10 metų išaugs – šešis kartus. Tuo metu iš Vilniaus į Varšuvą per Kauną kursuos iki 10 traukinių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai numato Vokietijos įmonės „Institut für Bahntechnik“ sudarytas „Rail Baltica“ 2026-2056 metų traukinių eismo planas, pranešė „RB Rail“.

REKLAMA

„Planas bus naudojamas užtikrinti, kad „Rail Baltica“ linija bus efektyviai naudojama nuo pat pirmosios veiklos dienos tuo pačiu suteikiant galimybes plėsti keleivių ir krovinių pervežimo paslaugas pasibaigus pereinamajam laikotarpiui“, – pranešime teigė „RB Rail“ Sistemų ir Eksploatacijos Skyriaus vadovas Jean-Marc Bedmar (Žanas-Markas Bedmaras).

Be to, plane numatyti du naktiniai traukiniai iš Talino per Rygą, Kauną, Varšuvą į Berlyną ir iš Vilniaus į Berlyną. Be to, „Rail Baltica“ per valandą važiuos 2-3 kroviniai traukiniai per valandą, jų greitis sieks iki 120 kilometrų per valandą.

Planuojama, kad net 80 proc. krovininių traukinių bus intermodaliniai – suteikiantys galimybes operatoriams perkelti krovinius nuo automobilių ant traukinių platformų.

„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų