REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
63
Citroën C4 X ( nuotr. autorių)

„Citroën“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris puikiai supranta kokių priemonių reikia imtis norint sukurti visapusiškai išskirtinį automobilį. Dešimtys skirtingų pavyzdžių rodo, jog vaizduotės nestokojantys „Citroën“ dizaineriai visada sugeba ganėtinai nykią idėją paversti žavingu objektu. Ir tai galioja ne tik praeityje sukurtiems, bet ir dabar gaminamiems automobiliams.

63

„Citroën“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris puikiai supranta kokių priemonių reikia imtis norint sukurti visapusiškai išskirtinį automobilį. Dešimtys skirtingų pavyzdžių rodo, jog vaizduotės nestokojantys „Citroën“ dizaineriai visada sugeba ganėtinai nykią idėją paversti žavingu objektu. Ir tai galioja ne tik praeityje sukurtiems, bet ir dabar gaminamiems automobiliams.

REKLAMA

Nuo mažiausio „C3“ iki didžiausio „C5 X“, primenančio pažeme ropojantį krokodilą, dabar jų gretas papildė dar vienas prancūziškas origamis – automobilis, kuris vienu metu siekia suderinti geriausias klasikinio sedano ir populiaraus krosoverio savybes. Galiausiai, „Citroën“ eilinį kartą bando susikurti savo nišą, kurioje neturėtų ale nei vieno tiesioginio konkurento.

DIZAINAS

Padidinto pravažumo sedanai nėra absoliučiai naujas automobilių žanras. Dar šiame tūkstantmetyje tokio automobilio koncepciją vairuotojams bandė įsūdyti „Volvo“, su „S60 Cross Country“, tačiau anuomet toksai pasiūlymas neatrodė nei logiškas, nei daugeliui priimtinas. Tad kodėl „Citroën“ bandymas pasiūlyti tokį hibridą dabar turėtų būti sėkmingas?

REKLAMA
REKLAMA

Visų pirma, „C4 X“ nebando apsimesti, jog tai yra tinkamas įrankis pasiutusiai smagioms išvykoms į bekelę. Visgi, automobilis galimas tik su priekinių varančiųjų ratų pavara bei taupiais jėgos agregatais. Kita vertus, net ir į pagalbą pasikinkius galingiausią variklių gamoje esantį motorą, 156 mm siekianti kėbulo prošvaisa gali praversti dažniau į lietuvišką vieškelį nusukantiems vairuotojams arba šiek tiek išsiblaškiusiems miesčioniams, kurie galėtų papasakoti ne vieną istoriją kaip su priekiniu buferiu užkabino guminį parkavimo bortelį.

REKLAMA

Nors „C4 X“ iš gamyklos išrieda turėdamas papildomą apsaugą nuo retkarčiais aukštų šaligatvių bortelių, tačiau už pikto barsuko veido slypi ganėtinai nuosaikus ir techniškai nepretenzingas ratuotis, turintis daugiau negu pakankamai bendrų bruožų su „C4“ krosoveriu, kurį gamintojas pristato kaip hečbeką.

Kad ir kaip „Citroën“ identifikuoja „C4“, tačiau gamintojas šiuos du modelius pozicionuoja kaip vienos šeimos narius ir tai nėra tik skambus marketingo skyriaus pareiškimas. Iš tikrųjų, abudu modeliai turi žymiai daugiau bendrų bruožų negu galite pagalvoti. Vieni iš jų – akivaizdūs, o kiti – nelabai.

REKLAMA
REKLAMA

Pati akivaizdžiausia „C4“ ir „C4 X“ automobilių sąsaja – jų priekinė dalis. Ji, tiesiogine žodžio prasme, yra absoliučiai identiška. Nuo didelės olos įėjimą primenančių žibintų iki priekinio buferio apdailų, sparnų bei variklio dangčio, tačiau ties viduriniu statramsčiu, abiejų modelių išvaizda ženkliai pasikeičia.

„Citroën“ norėdama užtikrinti, jog „C4 X“ turėtų akivaizdžiai juntamą pranašumą prieš savo brolį, atliko gudrų, bet logišką sprendimą. Vietoje to, kad radikaliai keistų automobiliams skirtą konstrukciją, kas pareikalautų didesnių negu norima investicijų, inžinieriai net nekišo nagų koreguodama atstumą tarp priekinės ir galinės ašies (jis išliko identiškas „C4“). Vietoje to, „Citroën“ tiesiog prailgino galinę „C4 X“ dalį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toksai pragmatiškas sprendimas automobilį kūrusiems auksarankiams iškart suteikė du privalumus: ženkliai padidėjusią erdvę ant galinių sėdynių, bei juntamai didesnės talpos bagažinę. Tai, be abejonės, privalumai, kuriuos įvertins praktiški vairuotojai, tačiau prailginta galinė dalis „C4 X“ taip pat suteikė nuožulnią stogo liniją, dėl kurios prancūziškas modelis stebėtinai gerai maskuoja savo tikrąjį ilgį.

Verta pažymėti, jog nuožulni stogo linija „Citroën C4 X“ automobilyje atlieka ir dar vieną, ne ką mažiau svarbią funkciją.

Būtent ši, nuožulni ir, netgi, aptaki galinė „C4 X“ dalis turėjo didžiulės įtakos užfiksuojant žemą oro pasipriešinimo koeficientą (0,29 Cd). Visgi, automobilio aerodinamika įtakoja ne tik dinamines savybes, bet ir degalų sąnaudų rodiklius.

REKLAMA

Pravartu žinoti

  • Ilgis (mm): 4600
  • Plotis (mm): 1800
  • Aukštis (mm): 1525
  • Ratų bazės ilgis (mm): 2670
  • Kėbulo prošvaisa (mm): 156
  • Automobilio svoris (kg): 1306
  • Apsisukimo spindulys (m): 10,9
  • Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd): 0,29

INTERJERAS

Jeigu automobilio išorė paskatina į jį atkreipti dėmesį, įšokus į „C4 X“ vidų jus pasitiks pagal „Advanced Comfort“ filosofiją sukurtas interjeras. Net nebandant lyginti su praeityje atliktais „Citroën“ eksperimentais, „C4 X“ viduje labiau jautiesi it būdamas net ne prancūziškame automobilyje. Leiskite paaiškinti.

Pagrindinis „Citroën“ tikslas – sukurti automobilio saloną, kuriame vairuotojai ir keleiviai jaustųsi patogiai, ramūs, bei pasiūlyti priemones, kurios malšintų stresą. Puikiai suprantame, jog tai skamba it cituotume tinklinio marketingo makaronų kabinimo pradžiamokslį, tačiau „Advanced Comfort“ filosofijos priedus galima pamatyti ir pajusti iškart.

REKLAMA

Pradėkime nuo to, jog palyginus su daugeliu modernių automobilių, „Citroën“ siūlo lengvai ir intuityviai valdomus prietaisus. Vairuotojui skirtų funkcijų mygtukai ant vairo – aiškūs, klimato kontrolei skirtų funkcijų modulis – dar aiškesnis ir intuityvesnis. Netgi už vairo esantis skaitmeninis prietaisų skydelis yra absoliuti priešingybė analogams, kuriuos galima rasti kituose šios klasės automobiliuose.

„Advanced Comfort“ koncepciją taip pat sudaro plačios, jaukios ir minkštos sėdynės, kurių forma ilgainiui prisitaiko prie jūsų kūno formų, todėl, teoriškai, ilgalaikėje perspektyvoje, sėdėdami už „C4 X“ vairo turėtumėte jaustis it sėdėtumėte savo jaukiame fotelyje. Vis dėlto, ši minkštuoliška koncepcija praranda savo pranašumą ilgesnėje negu įprasta kelionėje, mat tuomet norisi, jog sėdynės turėtų šiek tiek geresnį šoninį prilaikymą, o sėdynės pasostės ilgis būtų ilgesnis ar, už papildomą sumą, reguliuojamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip bebūtų keista, tačiau „Advanced Comfort“ koncepcijos sprendimų galima rasti ten, kur, vėlgi, mažiausiai tikitės – ant galinių sėdynių. Ne dėl to, jog ten kažkas jūsų lauktų, o dėl to, jog „Citroën“ stengėsi užtikrinti, jog kartu su jumis keliaujantys bičiuliai nesijaustų it būtų antrarūšiai keleiviai.

Nuožulni stogo linija gali sufleruoti, jog ant galinių sėdynių tupintiems kolegoms gali būti ankštoka, tačiau taip nėra. Gale patogiai įsitaisys keleiviai, kurių ūgis neviršija 1,85 cm – vietos keliams, pečiams ir galvai – pakankamai, o tuo gali pasigirti ne kiekvienas kompaktinės klasės automobilis. Visgi, įprastai, tokio ūgio keleiviai geriau jaučiasi priekyje.

REKLAMA

Jeigu šniukštinėjant po automobilio saloną iki šiol nepavyko susidurti su trūkumais, kurie galėtų erzinti net ir daugiausiai kantrybės turintį vairuotoją, anksčiau ar vėliau reikės atkreipti dėmesį į porą smulkmenų, kurias iššaukia ne „Citroën“ nekompetencija, o šio kėbulo tipo netobulumai.

Kaip ir gerokai brangesniuose „Audi A5 Sportback“ ar „Porsche Panamera“, taip ir „C4 X“ galinis langas yra labiau skirtas į saloną įleisti šviesos, o ne ką nors pro jį matyti. Už jūsų važiuojančius eismo dalyvius matysite pakankamai gerai, tačiau manevravimas atbuline eiga gali būti sudėtingas. Kita vertus, šią problemą, iš dalies, išsprendžia aukštos raiškos galinė kamera.

REKLAMA

Dar vienas „C4 X“ kėbulo tipo netobulumas yra susijęs su bagažine. Kitaip negu keletas kitų automobilių, turinčių sedano kėbulą, bet praktišką, hečbekams būdingą bagažinės dangtį, „C4 X“ tokio išskirtinumo neturi. Dėl to, norint išnaudoti milžinišką 510 litrų talpos bagažinę iš pradžių reikės susitaikyti su mintimi, jog pro bagažinės angą galėsite įdėti tik specifinio pločio ir aukščio daiktus. Lagaminai, kelioniniai krepšiai ir, galbūt, itin kompaktiškas dviratis bagažinėje tilps be didesnių sunkumų, tačiau, pavyzdžiui, didesnio skersmens padangos ar televizoriaus dėžė taps rimtesniu iššūkiu.

Pravartu žinoti

  • Bagažinės tūris (l): 510
  • Maksimali leistina apkrova (kg): 390
  • Maksimali stogo apkrova (kg): 80
  • Maksimalus leistinas automobilio svoris (kg):1825
  • Triukšmo lygis važiuojant 80 ir 120 km/val. greičiu (dBA): 62 / 68

TECHNOLOGIJOS

Skirtingai nei „Dacia“, kuri taip pat siekia pasibelsti į racionalių vairuotojų duris, „Citroën“ tai daro siekdama naujausias ir pažangiausias technologijas įvilkti ne tik į kuo lengviau suprantamą ir valdomą apvalkalą, su ribotu kiekiu funkcijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors „Citroën“ multimedijos pagrindą sudaro „Stellantis“ koncerno naudojama programinė įranga, šiose markės automobiliuose esanti versija turi gerokai supaprastintą grafinę sąsają (jeigu lygintume su „Peugeot“), tačiau funkcionalumo prasme pati sistema niekuo nenusileidžia nei brangesniems „Peugeot“, nei kitiems pagrindiniams konkurentams.

Pažangių technologijų garbintojai nudžiugs, mat automobilyje yra įdiegtas balsu valdomas asistentas, kuris supranta keletą paprastų komandų. Pavyzdžiui, balsu galite perjungti kitą dainą, paprašyti ją pakartoti, perjungti garso šaltinį ar netgi įjungti sėdynių šildymą.

Balsu valdomas asistentas taip pat gali padėti valdyti navigacijos sistemą. Pavyzdžiui, surasti artimiausią degalų kolonėlę ar netgi nustatyti norimą kelionės tikslą, tačiau ši funkcija veikia dviem būdais.

REKLAMA

Pirmasis būdas – navigacijos sistemoje įvedę savo namų adresą, balsu valdomui asistentui ištariate komandą – „Home“, ir po keletos akimirkų navigacijoje bus rodomas greičiausias maršrutas namo. Naudinga? Paprasta? Abiem atvejais – taip.

Antrasis būdas – naudingesnis, bet tik su tam tikromis išlygomis. Pavyzdžiui, lietuviškų miestų pavadinimų ši sistema nesugeba perprasti, tačiau Berlynas, Paryžius ar Madridas „Citroën“ asistentui nėra svetimi.

Saugumo ir technologijų srityje „Citroën“ taip pat neatsilieka nuo kitų, kompaktinės klasės automobilių. Eismo juostos palaikymo sistema ar vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema – standartinės įrangos dalis, tačiau, esant poreikiui, automobilyje gali atsirasti ir projekcinis ekranas, ir adaptyvi greičio bei atstumo palaikymo sistema.

REKLAMA

Pastaroji sistema atitinka „Level 2“ autonominio vairavimo lygį, o tai reiškia, jog ji iš dalies gali perimti automobilio vairavimą, bet tik su sąlyga, jeigu kelio žymėjimas atitinka nustatytus standartus. Tuomet „C4 X“ visai sklandžiai išlaiko automobilį eismo juostoje ir netgi sugeba savo jėgomis įveikti ne patį sudėtingiausią posūkį.

Malonių ir džiuginančių, su technologijomis susijusių sprendimų „Citroën“ yra ir daugiau. Pavyzdžiui, automobiliui įvažiavus į atkarpą, kurioje matuojamas vidutinis greitis, multimedijos ekrane matysite savo vidutinį greitį – smulkmena, bet patogu.

„Citroën“ troškimas vairuotojui padėti išvengti baudų už greičio viršijimą matomas ir kitur. Įjungus navigacijos sistemą, ekrano kampe matomas greičio matuoklio ikona. Ją paspaudus galite pranešti apie toje vietoje esantį greičio matuoklį ir tokiu būdu perspėti kitus „Citroën“ automobilių vairuotojus. Tik verta pažymėti, jog ši paslauga galioja naudojantiems „Citroën“ susietąsias paslaugas, kurios suteikia prieigą prie jau anksčiau minėtos funkcijos ar, pavyzdžiui, informacijos apie spūstis. Naujų „C4 X“ pirkėjams šios paslaugos nemokamai suteikiamos trejus metus, o štai naudotų „C4 X“ vairuotojams, ko gero, reikės kreiptis į artimiausią „Citroën“ atstovybę, siekiant pasirašyti paslaugų tiekimo sutartį.

REKLAMA
REKLAMA

Pravartu žinoti

  • Saugos sistemos bazinėje įrangoje: Eismo juostos palaikymo sistema, avarinio stabdymo sistema su dviratininkų ir pėsčiųjų atpažinimo funkcija, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema
  • Euro NCAP saugumo reitingas: 4 žvaigždučių
  • Vaizdo kamerų konfigūracija: Priekyje, veidrodėliuose, gale.
  • Oro pagalvių skaičius standartinėje įrangoje: 4 oro pagalvės
  • „Android Auto“ ir Apple Car Play“ sąsaja:Belaidė

DINAMIKA

Komfortas yra pagrindinis ir svarbiausias raktažodis, leidžiantis apibūdinti kone kiekvieną „Citroën“ markės automobilį, ir „C4 X“ tikrai nėra išimtis. Nors gamintojas naudoja tokią pačią pakabos sistemų konfigūraciją kaip „Peugeot 2008“ ar „Peugeot 3008“, tačiau iš kitų „Stellantis“ koncerno gaminių išsiskiria tuo, jog „C4 X“ naudoja „Progressive Hydraulic Cushion“ vardu pavadintus amortizatorius. Tai – hidrauliniai amortizatoriai, su papildomai įdiegtais ribotuvais, kurie siekia sušvelninti važiuoklei tenkantį smūgį. Trumpai tariant – šie amortizatoriai turi užtikrinti, jog važiuodami nelygiu keliu jaustumėte kuo mažiau diskomforto.

Atsižvelgiant į ganėtinai elementarią pakabos konstrukciją, šie hidrauliniai amortizatoriai akivaizdžiai transformuoja kaip šis „Citroën“ rieda tipiniais lietuviškais. Tiesiog užtenka palyginti su kitais šią platformą naudojančiais „Peugeot“ automobiliais, kurie tas pačias atkarpas įveikia su akivaizdžiai juntamais kėbulo krestelėjimais, o važiuojamoje dalyje esančius kanalizacijos šulinius įveikia it jį būtumėte pervažiavę su vežimu. „Citroën“ juntamai įvairius nelygumus slopina geriau. Net ir nusukus į žvyrkelį, pakaba stebėtinai sklandžiai filtruoja nuolatos besikaltojančių ratų darbą.

REKLAMA

Kadangi automobilis yra orientuotas į komfortą, o ne bandymus kuo greičiau įveikti turbožiedą, nepriklausomai iš kurio automobilio perlipsite į „Citroën“, iškart pajusite keletą akivaizdžių skirtumų.

Tik pradėję vairuoti „Citroën“ iškart pastebėsite koks neįprastai lengvas automobilio vairas. Aišku, didėjant automobilio greičiui elektrinis vairo stiprintuvas pasirūpina, jog vairas taptų sunkesnis ir ne tok jautrus į pasukimus, tačiau bendra tendencija visuomet išlieka tokia, jog „C4 X“ yra beprotiškai lengva valdyti.

Iš tiesų, sunku suprasti kodėl „Citroën“ varginosi į „C4 X“ sumontuoti važiavimo režimų jungiklį, kuris leidžia pasirinkti vieną iš kelių važiavimo režimų, atpalaiduojančio būdo „C4 X“ geriausiai jaučiasi, kai užsklandoje veikiančius agregatus paliekate ramybėje.

Didžiulio entuziazmo nesuteikiantis automobilio elgesys kelyje šiuo atveju yra „Citroën“ stiprybė ir tuo pačiu unikali savybė. Visgi, jis buvo sukurtas tam, kad palengvintų kasdieninį gyvenimą, o ne keltų papildomą stresą.

Prancūzišką harmonijos pojūtį dar labiau sustiprina nuo aerodinaminio triukšmo gerai izoliuotas salonas, todėl kiekvieną kartą išlipus iš automobilio norisi priimti vieną ir tą pačią išvadą – tai yra labai jaukus automobilis, su kuriuo galima nuvažiuoti daug kilometrų.

REKLAMA

Pravartu žinoti

  • Variklio tūris / Cilindrų skaičius: 1,5 litro/ 4 cilindrų
  • Variklio galia / Sukimo momentas: 130 AG (3750 aps/min.) / 300 Nm (1750 aps/min.)
  • Pavarų dėžės tipas: 8 laipsnių, automatinė
  • 0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas): 9,5 / 9,8 sek.
  • 60 – 100 km/val. / 80 – 120 km/val.: 6,1 sek. / 6,3 sek.
  • Maksimalus greitis: 206 km/val.
  • Degalų sąnaudos testo metu (mieste / užmiestyje / greitkelyje) (l/100): 5,7 / 3,8 / 4,6
  • Degalų bako talpa (l) / Nuvažiuojamas atstumas (km): 56 l / 900 km
  • CO2 emisijos: 126 g/km

VALDYMAS

Daugelis modernių automobilių dažniausiai yra siūlomi su benzinu ar elektros energija varomomis jėgainėmis, tačiau „Citroën“ savo naujausiame modelyje siūlo visas tris – benzininę, dyzelinę ir elektrinę.

Vadovaujantis visuotinėmis tendencijomis, „Citroën“ greičiausiai parduos daugiausiai benzininių ir elektrinių „C4 X“ modelio versijų, tačiau kad ir kaip stipriai būtų engiamas dyzelinis variklis, mūsų bandytame modelyje sumontuotas 1,5 litro, 4 cilindrų agregatas tik dar kartą priminė, kodėl jų nurašyti nevertėtų.

Įprastai, mažo tūrio dyzeliniai varikliai pasižymi labai siauru naudingų savybių spektru. Važiuojant nedideliu greičiu jie būna ekonomiški ir tylūs, tačiau statesnės įkalnės ar didesnis greitis stumia juos iš komforto zonos. Vis dėlto, tai negalioja prancūziškiems dyzeliams, kurie net ir būdami miniatiūrinio dydžio, sugeba užtikrinti velniškai universalų dinamikos spektrą.

REKLAMA

Kadangi didžiausias sukimo momentas išvystomas jau ties 1750 aps/min. padala, su dyzeliniu varikliu poruojamas 8 laipsnių automatinės pavarų dėžės perdavimo skaičiai buvo parinkti taip, jog važiuodami 60, 90 ar 120 km/val. greičiu variklis nuolatos veiktų optimaliausiais sūkiais. Mieste, užmiestyje, greitkelyje – švelnus spustelėjimas akceleratoriumi palydimas ne tingia akceleracija, o žvalumu, kokio ir tikiesi iš dyzelinio variklio.

Vis dėlto, siekiant priversti dyzelinį variklį veikti dinamiškiau tiesiog neatrodo priimtinai, nes tikrasis jo pašaukimas, kiekvieną kilometrą įveikti suvartojant kuo mažiau degalų. Ir šią funkciją jis atlieka tiesiog nepriekaištingai.

Gamintojas teigia, jog vidutinės šio modelio degalų sąnaudos siekia 4,9 litro 100 kilometrų. Įprastai, gamintojų pateikiami rodikliai neatitinka realybės, tačiau su „C4 X“ ne tik pavyks pasiekti gamintojo deklaruojamus rodiklius, bet ir juos pagerinti.

Į pagalbą nepasitelkdami ekonomiško vairavimo pradžiamokslio, vidutinės degalų sąnaudos svyruos tarp 4,5-4,8 litro 100 kilometrų, o jeigu su akceleratoriumi elgsitės truputėlį atsargiau ir su automobiliu nesielgsite kaip su pasiutlige sergančiu gyvuliu, tuomet horizonte matysite ir 4 litrų sąnaudas 100 kilometrų.

Pravartu žinoti

  • Automobilio komponuotė: Priekiniai varomieji ratai
  • Pakabos konstrukcija ( Priekyje / Gale ): Priekyje – „MacPherson“, gale – sukamoji sija
  • Padangų išmatavimai bandytame modelyje195/60 R18

EKSPLOATACIJA

Žvelgiant į daugelio kompaktinės klasės automobilių kainoraščius, gali susidaryti įspūdis, jog įperkamų automobilių amžius baigėsi. Eilės skirtingų pavyzdžių rodo, jog norint šiek tiek daugiau raumeningos masės turinčio variklio ir padorios komforto įrangos kombinacija šiandien labai dažnai įkainojama didesne negu 30 tūkst. eurų suma, o jeigu pradėsite naršyti po papildomos įrangos katalogą, netrukus galutinė kaina išauga iki 35-40 tūkst. eurų.

REKLAMA

„Citroën“, regis, siekia išspręsti šią problemą, o tiksliau – užpildyti nišą, kurioje trūksta racionaliai įkainotų ir sukomplektuotų automobilių. Štai – pigiausia ir skurdžiausia šio modelio versija kainuoja nuo 21 990 eurų, tačiau galingesnį benzininį variklį ir daugelio poreikius patenkinančios komforto įrangos kraitelį turintis modelis tekainuoja 25 990 eurų. Norite dyzelio? Ne problema – 27 990 eurų.

Jeigu turite išskirtinių poreikių ir esate vienas iš tų, kuris nori vairuoti automobilį su visais įmanomais žaisliukais, prancūziško mišrūno kaina, vėlgi, neperžengia padorumo ribų. Pasirinkus aukščiausią įrangos lygį bei pažymėjus visas įmanomas opcijas papildomos įrangos kataloge, galutinė kaina išauga iki 36 555 eurų.

„Citroën C4 X“ taip pat yra galimas su elektrine pavara, kuri, teoriškai, su pilnai įkrauta baterija gali įveikti vidutiniškai 400 kilometrų, tačiau šios tvarumą propaguojančios versijos kaina yra bemaž dvigubai didesnė. Lietuvoje ji kainuoja nuo – 39 990 eurų ir turint išskirtinių poreikių, gali išaugti iki net 45 990 eurų.

Pravartu žinoti

  • Pigiausio modelio kaina: 21 990 eur
  • Bandyto modelio kaina: 31 990 eur
  • Garantinis laikotarpis: 5 metų
  • Preliminari išliekamoji vertė po 5 metų / 100 000 km: 35 – 40%
  • Planinių aptarnavimų kaina po 5 m. 100 000 km / Planinių aptarnavimų dažnumas: 820 eur / Kartą į metus arba kas 30 000 km
  • Atstovybių tinklas: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų