REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo pirmadienio kirpyklos ir grožio salonai gali priimti tik tuos klientus, kurie turi galimybių pasą arba jį atitinkantį dokumentą. Atsirado nuogąstaujančių, kad dėl naujos tvarkos sektoriuje išaugs šešėlis, o kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė sako, kad dalis klientų jau atšaukė rezervacijas.

Nuo pirmadienio kirpyklos ir grožio salonai gali priimti tik tuos klientus, kurie turi galimybių pasą arba jį atitinkantį dokumentą. Atsirado nuogąstaujančių, kad dėl naujos tvarkos sektoriuje išaugs šešėlis, o kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė sako, kad dalis klientų jau atšaukė rezervacijas.

REKLAMA

Pokalbis su J. Mačiuliene – TV3 žinių „Dienos komentare“.

Nuo vakar įsigaliojo reikalavimas pateikti galimybių pasą. Kokia situacija Lietuvos grožio salonuose, kirpyklose?

Šiandien situacija yra kiek ramesnė, vakar buvo ta pirmoji diena, kai viskas buvo neaišku, kaip mes dirbsime, kaip viskas įsibėgės. Vakar buvo labai daug skambučių, daug kas visgi nesuprato formuluotės, kaip tie galimybių pasai gali duoti galimybę ateiti klientams. Žodžiu, vakar buvo tikrai karšta.

Vakar buvo labai daug neaiškumų, kadangi kai tik išeina nauji parėdymai, tai vis tiek reikia kokios savaitės laiko, kad viskas susistovėtų ir susigulėtų į savo vietas. Vis tik tai yra nauja. Turėdami laiko ruoštis, mes tam ruošėmės, labai išstudijavome su juristų pagalba visus nurodymus ir norėjome, kad vis tik grožio sektorius nedarytų kažkokių klaidų ir nebūtų baudžiami didžiosiomis baudomis, jei kažką ne taip padarytume.

REKLAMA
REKLAMA

Kokių nesusipratimų buvo daugiausia? Kas labiausiai kliuvo?

Kiek žinau, tai vakar buvo labai daug skambučių iš užsienio registruotis paslaugoms. Klientai susirūpinę dėl galimybių paso, kiek jis galioja, kiek galios žaliasis pasas. Buvo labai daug atšauktų vizitų, suplanuotų, kai dar klientai neturėjo galimybių paso.

REKLAMA

Daugelis sakė, kad kai kurie žada jį įsigyti, o kai kurie žada nebegrįžti į salonus ir nesinaudoti tom paslaugom. Kai kolegos paklausė kodėl, tai buvo atsakymas, kad dėl to, nes galimybių pasas jiems nėra dokumentas, kuris suteikia teisę ateiti grožio paslaugom.

Oponuojančių ir nesutinkančių visada yra, bet daugiau mažiau kažkokių ypatingų nusiskundimų nebuvo. Be abejo buvo labai daug klausimų apie periodišką testavimasi, kadangi formuluotėje yra tie žodžiai panaudoti, bet jie yra neprivalomi grožio sektoriui, tai dar šitą dalyką vakar labai stipriai aiškinomės, kad žmonės nusiramintų ir eitų puikia nuotaika į darbus.

REKLAMA
REKLAMA

Girdime, kad grožio specialistai eis į pogrindį. Kaip šitie dalykai? Gal iš tiesų taip ketina dirbt?

Iš viešosios nuomonės supratau, kad per daug pergyvenančių nėra, nes bus ir tų, kurie važiuos dirbti pas klientus, ir bus tų klientų, kurie naudosis atvažiuojančiųjų paslaugomis.

O kaip bus – pamatysime. Dar tik pradėjome dirbti. Aš visgi kalbu už sąmoningus ir atsakingus piliečius ir tikrai nenoriu nė vieno įžeisdama pasakyti, kad jūs būtinai turite taip daryti. Esame laisvos respublikos piliečiai ir elgiamės kiekvienas pagal savo įsitikinimus.

Visą pokalbį žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų