REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Lietuvai kovojant ne tik su koronaviruso pandemija, bet ir su jos pasekmėmis, pristatyta nauja priemonė verslui skatinti, tai – kūrybiniai čekiai.

Lietuvai kovojant ne tik su koronaviruso pandemija, bet ir su jos pasekmėmis, pristatyta nauja priemonė verslui skatinti, tai – kūrybiniai čekiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pokalbis apie šią naują iniciatyvą, kas joje gali dalyvauti ir kokių rezultatu su ja tikimasi pasiekti su Ekonomikos ir inovacijų ministerijos Europos Sąjungos investicijų planavimo skyriaus vedėja Olga Celova ir Lietuvos inovacijų centro Inovacijų paramos paslaugų departamento vadovu dr. Artūru Jakubavičiumi.

REKLAMA

Priemone siekiama paskatinti įmones investuoti į originalių produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimo paslaugas, kurias teikia kultūros ir kūrybinių industrijų (KKI) sektoriuje veikiantys subjektai, tokiu būdu užtikrinant itin reikalingą cirkuliaciją kultūrinių ir kūrybinių industrijų sektoriaus viduje, taip pat paskatinant verslą naudoti kūrybines paslaugas ir kurti bei diegti dizaino ir rinkodaros inovacijas.

REKLAMA
REKLAMA

Kūrybinį čekį mažos ir vidutinės įmonės gali gauti vieną kartą, jos taip pat turi atitikti kriterijus, kuriuos galima rasti čia.   Pagal priemonę remiama veikla yra originalių produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimas ir diegimas.   Ši priemonė išsiskiria tuo, kad ypatingas dėmesys skiriamas mažų ir vidutinių įmonių bendradarbiavimui su KKI sektoriuje veikiančiais subjektais. Būtent KKI sektorius dėl COVID-19 yra vienas iš labiausiai nukentėjusių sektorių.

Remiantis atlikta įmonių apyvartos 2020 metais analize kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektorius yra trečioje vietoje vertinant pagal netektas pajamas (labiausiai nukentėjusios veiklos pagal ekonominės veiklos sekciją, kurių pardavimai krito ženkliausiai – buvo Meninė, pramoginė ir poilsio organizavimo veikla).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skaičiuojama, kad dėl karantino ir ekstremaliosios situacijos paskelbimo meninės, pramoginės ir poilsio organizavimo veiklos pardavimai krito apie 21 proc.

Kūrybinių industrijų paslaugos ypač reikalingos verslams, tačiau labai dažnai rinkodaros, dizaino, įvaizdžio kūrimo, komunikacijos paslaugoms (netechnologinėms inovacijoms) yra taupoma, ypač šių paslaugų poreikio sumažėjimas pastebimas kilus krizei dėl COVID-19 plitimo.

Siekiama skatinti įmones, veikiančias bet kuriame sektoriuje, investuoti į originalių produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimo paslaugas, kurias teikia kultūros ir kūrybinių industrijų sektoriuje veikiantys subjektai, užtikrinti itin reikalingą cirkuliaciją kultūrinių ir kūrybinių industrijų sektoriaus viduje, taip pat paskatinti verslą naudoti kūrybines paslaugas ir kurti bei diegti dizaino ir rinkodaros inovacijas.

Taip pat šią priemone bus skatinamas bendradarbiavimas tarp MVĮ ir KKI sektoriuje veikiančių įmonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų