REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau daugiau nei mėnesį drabužių parduotuvės uždarytos dėl karantino ribojimų, todėl gyventojai negali nueiti, pasimatuoti ir apsipirkti. Tačiau prekybininkams originalumo nestinga – pradėjo drabužių pardavimą tiesioginių transliacijų „Facebook“ metu.

Jau daugiau nei mėnesį drabužių parduotuvės uždarytos dėl karantino ribojimų, todėl gyventojai negali nueiti, pasimatuoti ir apsipirkti. Tačiau prekybininkams originalumo nestinga – pradėjo drabužių pardavimą tiesioginių transliacijų „Facebook“ metu.

REKLAMA

Principas tokių transliacijų gana paprastas: parduotuvė turėdama savo profilį socialiniame tinkle „Facebook“ pradeda tiesioginę transliaciją, kuriai tereikia išmaniojo telefono ir interneto ryšio. Klientai prisijungia ir stebi jiems rodomus įvairius rūbus.

Galima apsirengti nuo galvos iki kojų apsipirkus tokiame išpardavime. Jei prieš ekraną demonstruojama prekė patinka, tereikia komentaruose parašyti, kokio drabužio norite, jo dydį ir spalvą. Pardavėjai šią prekę rezervuoja.

Pasibaigus transliacijai žiūrovai apie savo norimus pirkti drabužius parduotuvei primena privačia žinute, perveda pinigus. Parduotuvė tada gavusi apmokėjimą supakuoja ir išsiunčia pirkinius. Nauji drabužiai keliauja paštu ar per kurjerių tarnybas tiesiai į klientų namus.

REKLAMA
REKLAMA

Du zuikiai – vienu šūviu

Portalo tv3.lt kalbinti pardavėjai tikina, kad tokia prekybos forma – tikras išsigelbėjimas, kai parduotuvės klientų priimti nebegali.

REKLAMA

Avalyne prekiaujanti Žydrūnė Kairelienė iš Rokiškio tvirtina, kad ir po karantino vykdys tokius išpardavimus, nes iš jų dviguba nauda:

„Tikimės gausinti auditoriją ir vykdyti pardavimus ne tik savo mieste, bet ir plačiau po Lietuvą ar netgi užsienį. Turiu daug savo klientų, kurie gyvena ne Lietuvoje. O tiesioginės transliacijos – puikus būdas supažindinti su siūloma preke, išsamiai apie ją papasakoti, atsakyti į rūpimus klausimus.“

Nespėja gaminti prekių, o klientams tampa kaip pramoga 

Verslininkai pripažįsta, kad parduotuvės šiuo metu yra iššluojamos, o klientams tokia prekyba tiesiog tampa kaip pramoga.

REKLAMA
REKLAMA

Ana Žvikienė prekės ženklo „Kidssmile“ įkūrėja tikina, kad pačiai išbandžius pardavimus tiesioginės transliacijos metu, jos parduotuvės buvo iššluotos. Moteris svarsto, kad galbūt tai žmonėms yra savotiška pramoga.

„Artimiausiu laiku (apie 2-3 savaites) transliacijų daryti negalėsime, nes tiesiog nebeturime prekių (juokiasi), o kadangi viską gaminame ir siuvame patys, teks palaukti, kol turėsime prekių. Iš abiejų parduotuvių nieko neliko.

Žmonės išsiilgę bet kokio pobūdžio pramogų. Čia viena iš tokių – apsipirkinėjimas internetu“, – pasakoja verslininkė.

Apie pramogų trūkumą žmonėms užsimena ir Jurgita Čepienė, internetinės parduotuvės „Jomada“ savininkė. Ji viena pirmųjų Lietuvoje pradėjo prekybą rūbais per „Facebook live“ transliacijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai, mano manymu, yra ateities pardavimų forma – visi pardavėjai turėtų orientuotis į tai. Žmonėms reikia ryšio, emocijos, o tai galima suteikti per tokias transliacijas“, – sako J. Čepienė.

Sulaukia šimtų žiūrovų

Panaršius „Facebook“ galima pastebėti, kad tiesiogines transliacijas Lietuviai jau yra pamėgę, jų metu dažnai susirenka po kelis šimtus žiūrovų. O viena transliacija gali trukti nuo 40 minučių, net iki 3 ar 4 valandų.

„Transliacijas vykdome nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 18-20 val. Taip pat turime „Pietų pertraukos“  transliaciją – apie 12-13 val. trumpai kartu su kava ne tik pardavinėjame, bet ir stengiamės pabendrauti su klientais“, – pasakoja J. Čepienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų