REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dienas leidžiant namuose, lietuviai nenori nei puoštis, nei pinigų drabužiams leisti. Uždarius drabužių parduotuves, drabužių pardavimai pernai smuko 11 procentų, o  darbiniai kostiumėliai dūla parduotuvių sandėliuose, bet visgi tautiečiai nori jaustis patogiai. Puolė pirkti sportines kelnes ir džemperius.

Dienas leidžiant namuose, lietuviai nenori nei puoštis, nei pinigų drabužiams leisti. Uždarius drabužių parduotuves, drabužių pardavimai pernai smuko 11 procentų, o  darbiniai kostiumėliai dūla parduotuvių sandėliuose, bet visgi tautiečiai nori jaustis patogiai. Puolė pirkti sportines kelnes ir džemperius.

REKLAMA

Tiek darbui, tiek mokslams, tiek sportui, persikėlus į namus, lietuviai nemato reikalo pirkti drabužių. TV3 žinių kalbinti vilniečiai sako, kad karantino metu neįsigijo nei vieno rūbo:

„Tikrai ne. Tai nežinau, kad karantinas, nelabai kur išvyksi, nelabai, ką ir padarysi, tai nelabai ir tų drabužių dabar reikia.“

„Mėgstu į parduotuvę tiesiogiai eiti. O per internetą kiek draugių pirko, tai, kiek grąžinta jau yra.“

„Nes aš internetu nemėgstu.“

„Nes nėra kur pirkt.“

„Labiau mėgstam pačiupinėti.“

„Turim tai, ką net pamiršę.“

Kad lietuviai labiau mėgsta apsipirkti parduotuvėse, o įpročiai pirkti internetu dar tik formuojasi, patvirtina ir drabužių tinklo atstovai.

REKLAMA
REKLAMA

Uždarius fizines parduotuves ir drabužių prekybai persikėlus į internetą, pardavimų skaičius smuko 90 procentų. Jei žmonės internetu ir perka striukes ar megztinius, oficialūs darbo drabužiai šiuo metu visai nepaklausūs.

REKLAMA

„Klasikiniai marškiniai, klasikinės kelnės, klasikiniai švarkeliai, kas būdavo moterims reikalinga, būtent moterims, nes mes moteriškų drabužių tinklas, tai, kas būdavo reikalinga moterims, tai šiuo metu truputėlį pasikeitė viskas. Būtent ofisiniai drabužiai jie yra palikti nuošaly šiuo metu“, – sako „Fame“ pardavimų vadovė Agnė Ašmonienė.

Remiantis statistikos departamento duomenimis, drabužių, tekstilės ir avalynės pardavimai palyginus su kitomis mažmeninės prekybos sritimis per abu karantinus smuko labiausiai.

„Jeigu kalbėti apie, pavyzdžiui, su atitinkamu laikotarpiu, kalbėti apie sausį lapkritį, ir praeitų metų sausį lapkritį tai čia buvo kritimas apie 11 procentų“, – pasakoja Statistikos departamento atstovė Alina Ramaškevičienė.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, kai kurie elektroninės prekybos atstovai trina rankomis ir sako, kad drabužių pardavimai auga greičiausiai palyginus su kitomis prekių kategorijomis.  

Drabužiai atsiduria labiausiai perkamų prekių 10-uke. Šiuo metu vieni paklausiausių yra šiltos striukės, auliniai batai, termo rūbai – viskas, kas reikalinga laiko leidimui lauke ir žygiams pėsčiomis. Tačiau labiau nei įprastai, žmonės perka sportinio stiliaus kostiumėlius, o ypač populiarūs- džemperiai.

„Džemperis su Vyčio simbolika. Tai, matyt, vis tiek lietuviai turi tą tokį tautiškumo suvokimą ir jeigu tai yra laisvalaikio rūbas su tokiu tautiniu simboliu, kuris yra labai mėgstamas, tai natūralu, kad šitie džemperiai pateko tarp populiariausių parduodamų konkrečių prekių“, – teigia pigu.lt rinkodaros vadovas Ernestas Kačerauskas.

Pasak elektroninės prekybos atstovų, vidutinis lietuvio drabužių pirkinių krepšelis – apie 50 eurų. Na, o tie, kurie per karantiną sutaupė nepirkdami naujų drabužių, batų ar nekeliaudami, pinigus išleido kitur: pirko garso ir vaizdo įrangą, elektroninius buities prietaisus, baldus. Šių prekių paklausa pernai lapkritį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu užpernai, padidėjo 16 procentų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų