Rašyti komentarą...
Nuorodą nukopijuota

Vitaminas C yra labai svarbus tam, kad mūsų organizmas galėtų atsilaikyti prieš ligas, silpninančias imuninę sistemą. 

REKLAMA

Šiais laikais vitaminas C dažniausiai praverčia norint apsisaugoti ir gydytis nuo paprastojo peršalimo. Taip pat vitaminas C padeda atsikratyti chemikalų, kurie organizmo viduje daro žalą.

Stiprus antioksidantas

Vitaminas C yra stiprus antioksidantas, kuris padeda imuninę sistemą apsaugoti nuo kenksmingų laisvųjų radikalų. Šios žalingos molekulės organizmui gali kelti oksidacinį stresą, jei jų prisikaupia daug, o taip pat yra siejamos su daugeliu lėtinių ligų. Tyrimai rodo, kad vitaminas C organizmo antioksidantų lygį pakelia 30 procentų, o tai padeda organizmui kovoti su uždegimais, rašoma businessmirror.com

Mažina kraujospūdį

Tai svarbu daugeliui žmonių, nes hipertenzijos rizika gresia 2 žmonėms iš 10. Vitaminas C padeda inkstams iš organizmo šalinti natrį ir vandens perteklių, o tai padeda kraujagyslių sienelėms atsipalaiduoti, ir taip kraujospūdis sumažėja. Žemesnis kraujospūdis taip pat reiškia sveikesnę širdį, todėl mažėja infarkto bei insulto pavojus.

Užkerta kelią geležies nepakankamumui

Vitaminas C veikia kaip diuretikas, padėdamas inkstams iš organizmo šalinti natrį ir vandens perteklių, o tai padeda kraujagyslių sienelėms atsipalaiduoti, ir taip kraujospūdis sumažėja. Žemesnis kraujospūdis taip pat reiškia sveikesnę širdį, todėl mažėja infarkto bei insulto pavojus. 

REKLAMA

Palaiko gerą sveikatą ir padeda lieknėti

Nors daugelis žmonių šiuo metu dirba iš namų, saugodamiesi viruso, sportuoti vis tik rekomenduojama. Kartu su subalansuota mityba ir reguliaria mankšta, vitaminas C padeda palaikyti gerą savijautą. Taip pat jis pagerina organizmo gebėjimą užgydyti žaizdas ir malšina uždegiminius procesus organizme ir už jo ribų. Tyrimai rodo, kad vitamino C kiekis kūne yra atvirkščiai proporcingas kūno svoriui.

Reikiamą vitamino C kiekį organizme turintys žmonės oksiduoja 30 procentų daugiau riebalų vidutinio intensyvumo treniruočių metu, lyginant su nedaug vitamino C organizme turinčiais žmonėmis. Taigi, jei jums trūksta vitamino C, sportuojant bus sunkiau deginti riebalus, ir atvirkščiai, jei suvartosite pakankamai vitamino C, riebalai degs daug lengviau.

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI