4 vaikų mama ryžosi prabilti: tapome vaikų įkaitais

, Publikuota 2018.12.12 19:00

Mama 2019-02-13 18:54:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jus visi cia painiojat esme-apsaugoti vaika nuo “dauzymo” tai yra absoliuciai ne tas pats, kas jo visai neaukleti. Be ryksciu yra daugyyybe kutu budu ir priemoniu. O su rykste augantys vaikai - labiausiai atitinka posaki - bijo, vadinasi gerbia. Tai juk visiska nesamone ir atitrukimas nuo realybes.
Jeigu pritarti autorei-tai reiktu ismesti automatines skalbimo masinas, indaploves, ir gyventi ne butuose su liftais, o moliniuose nameliuose be patogumu - juk tai grudina:D galima i darba eiti pesciomis, o ne automobiliais vaziuoti. Kodel jus norite ignoruoti progresa? Juk tam is vystosi visuomene, kad nereiktu del kievieno kasnio arti kaip jauciui, kad zmogus ne tik dirbtu nuo ausros iki sutemu, o ir realizuotu savo pomegius, keliautu ir t.t. Tie, kurie augina vaikus, juk mato puikiai, kad siuolaikiniai issukiai yra ne ka mazesni nei autores kartos ankstus kelimasis. Tik jie visiskai kitokie, nei “braskiu skynimas.
Pries pora siltu metu vaikai buvo isvis niekuo nelaikomi, valgydavo po stalu ir neturedavo teises net kalbeti be leidimo. Prisiminkit moteru teises, prisiminkite vergoves laikotarpi. Mes keiciames, vystomes nuolat, ir to nesustabdysi, kartu skirtumas yra naturalu. O jeigu jums nepatinka siuolaikiniai vaikai-tai kaltinkite ir gilinkites i ju tevus, t.y. Jusu paciu karta:))   ATSAKYTI
Tiesa 2019-01-15 09:30:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pritariu šios moters minčiai, kad jos žodžius išgirstų, įstatymų leidėjai
   ATSAKYTI
roninas 2018-12-20 00:53:20
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
pritariu 1000% ne vienas neuzaugom be rykstes ,taip kad jei reikia tai reikia ,   ATSAKYTI
dovydas 2018-12-15 20:51:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
superr zodziai   ATSAKYTI
zene 2018-12-15 15:51:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Teisingas straipsnis, ir mūsų kartos vaikai užaugo geri, o kas bus iš šios kartos vaikų?    ATSAKYTI
Galvojanti 2018-12-15 10:11:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
-15
O kiek vaikų šiais laikais keliasi 4 val. ar anksčiau, kad, pvz., išskristų į Turkiją??? Nieks gi dėl to neatiminėja vaikų, ypač jei jie keliami anksti, kad išmoktų dirbti ir disciplinos. Tai auklėjimas, o ne bausmė. Jūs visi per daug įsibauginot, niekas taip paprastai nepaima vaikų.    ATSAKYTI
Nuomonė 2018-12-15 10:06:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
-15
Nematau nei vieno punkto, dėl ko būtų galima iš Jūsų ar Jūsų tėvų atimti vaikus. Auklėjimas keliant anksti ir dirbant kartu su tėvais nėra grėsmė vaikui. Niekas dar dėl to vaikų neatėmė. Kaip ir vienkartinis nesusivaldymas ir sudavimas rykšte (tik vienkartinis, ne nuolatinis). Dėl to vaikai nėra atimami. Skurdas yra tik vienas iš grėsmės vaikui punktų (tik vienas!), o vyresniam vaikui jų turi būti net penki, kad būtų galima paimti vaiką (kartu su skurdu turi būti ir kiti faktoriai: nepriežiūra, nemaitinimas, neaprengimas sezoną atitinkančiais rūbais, negydymas, neleidimas į mokyklą, išnaudojimas, smurtas). Vieno faktoriaus užtenka tik kūdikiui (bet tas faktorius turi būti pirmo lygio,pvz., kūdikis paliktas vienas ilgam laikui).
   ATSAKYTI
Gene 2019-01-15 10:49:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Buvo problemu su dukra jos ir liko negavo i kaili niekada.vaikysteje laukem pas psichologa ji klause ar ir as ejau pas psichologa kai buvau maza as atsakiau kad geriausias psichologas buvo tevas- dave i kaili pora kartu ir daugiau kartot nereikejo. Nereikia musti bet leisti lipti ant galvos- lips visa gyvemima.man taip ir atsitiko  
Jolanta 2018-12-14 22:21:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Aš su Jumis tikrai sutinku ir Jus palaikau.   ATSAKYTI
Virgilijus 2018-12-14 18:50:49
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ačiū Ilona, nuostabiai pasisakėte, šitaip, kaip jūs galvoja 8 iš dešimties šalies gyventojų, o mūsų 40-50 mečių karta visu 100 procentu. Žinoma yra dalis visuomenės, na tokie svajokliai, kurie pritaria tai išsigimusiai sistemai svaičiodami, kad vaikas pats gali užaugti neauklėjant, be tėvų, be šeimos, be jokio vyresnio autoriteto, o tik šiaip, kaip koks gyvis ims ir išsiners iš savo odos ir taps tobulu, atsakingu, drausmingu ir darbščiu žmogumi. Gaila, bet tų svajoklių įtaka mūsų šalies gyvenimui yra pernelyg didelė, nes jų nėra daug, bet jie labai aktyvūs ir agresyvūs, o mes va bijome šitam visam dumblui pakilusiam į paviršių, pasipriešinti ir pastatyti juos į vietą. Todėl reikia daugiau tokių straipsnių, tokių pasisakymų, nes jie mus valdo tokiais pat metodais kaip ir ISIS teroristai, -per baimę, kol mes jų bijosime, tol jie mus terorizuos ir atiminės mūsų vaikus.   ATSAKYTI
Rasa 2018-12-14 17:00:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Kaip nebijote rašyti? Prisistatys vaikų teisių "gynėjai" 3 vaikai ,geras grobis...   ATSAKYTI
Vilma 2018-12-14 19:50:18
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Jei visko bijot,tai kaip gyventi?  
Zita 2019-01-16 14:32:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Vadovaukitės savo protu. Juk mano vaikai   
Artūras 2018-12-14 16:43:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Visiškai sutinku.    ATSAKYTI
Klaudia 2018-12-14 16:01:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Geras straipsnis, aciu! Pasakyta aiskiai, konkreciai ir pamokamai! Klaudia    ATSAKYTI
Loreta 2018-12-14 12:38:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Šaunuolė tiesiai šviesiai    ATSAKYTI
Rimas 2018-12-13 22:26:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
100 procentų sutinku. Bravo!   ATSAKYTI
Asta 2018-12-13 21:44:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
-19
Paskaitykite Skinner. Positive reinforcement, negative reinforcement. Statistiškai bausmes yra mažiausiai veiksmingos. O, vat, positive reinforcement duoda labai geru rezultatu. Nepamirškite vaiko pagirti, kai ka gerai padaro, pasidžiaugti kartu su juo. Kitaip užaugs sužalota siela ir saviverte. Teigiami paskatinimai vaiko saviverte kaip tik ugdo - maniškis taip išmoko labai gerai ant puoduko nueiti, pats viska susitvarko. Net ir grindis dabar išplauna savo noru. Daug visko padaro. Ir džiaugiasi, ir nori dar daugiau visko daryti. Pradžioje paskatinimas gali buti didesnis, paskui užtenka vien ir gero žodžio. Yra literatūros, kaip kas veikia - galite paskaityti. As instinktyviai ta taikiau, kai dar buvau apie tai nesimokiusi. Kokie tie paskatinimai - kiekvieno reikalas. Vaikas mano mažas, tai kartais organisku guminukų duodu arba norėjo pieštuku nauju. Pagal galimybes ir ka vaikas megsta. Teigiami paskatinimai, sveikos ribos, pakalbeti, viska paaiskinti, užimti vaika - ir tada nereikes ir musti. Augs atsakingas, protingas zmogus. O jeigu nera tam laiko ar kantrybes, tada galbut reiketu pagalvoti, ar isvis tokiam zmogui reikia vaiku... Darželyje pas mus vaiku irgi nemuša (dar to betrūko). Kai geras, gauna išeinant sausaini. Kai negeras, sausainio negauna. Bet jis visada sausainio nori, paprašo net tokio, kur megsta... Manau, jei tėvai patys protingi, tai bus tokie ir ju vaikai. O kartais tėvai nori padaryti vaikus geresniais už save, bet renkasi netinkamas tam priemones... Dabar moko net sunu nemusti. Pažiūrėkit Cesar Milan - puikus zmogus. Jis dirba su agresyviais šunimis ir visada sako, kad problema yra ne su jais, o su ju savininkais... Nesielkite su savo vaikais blogiau nei su šunimis. Suprantu, kad gal kitaip elgtis niekas nemokė, bet niekad nevėlu išmokti to pačiam!    ATSAKYTI
roninas 2018-12-20 01:02:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
na tu ir sulyginai vaikus su sunimis ,,tarpkitko zmogus ir suo neturi nieko bendro ,suni valdo instinktas o kad ji su valdyti uztenka gardaus kasnelio ,o zmogui duosi kasneli sekanti karta reikes viso puodo ,sesuo mano su vaikais dirba ,mano drauge su vaikais dirba ir tikrai ne angeliukai auga ,na o dabar tevai tikrai ikaitais tapo ,turiu drauga patikekit dukte viska valdo ,o paaugliui pasiskusti su isgalvota istorija labai lengva ,ir patikes vaiku ,taip kad draugas vien uz interneto atjungima ir telefono atemima puse metu negalejo savo namuose gyvent ,taip kad rykstele kai reikia daro stebuklus   
Asta 2018-12-13 21:16:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
-22
Dar įdėkite straipsnį, parasyta vyro, kuris turi 4 žmonas ir visas muša, jeigu jos jo neklauso. Nes moterys ir vaikai nera zmones. Jie - zemesnes būtybes. Todel jeigu mums nepaklūsta, nedaro, ko mes norime, tai galima suduoti. Tada aukos ne tik tėvai, bet ir vyrai. Kaip ten sako pas rusus: muša, vadinasi, myli. Pagalvokim, ar priimtina pakelti ranka pries zmona ir jeigu ne, tai kas padėjo tokio “teisingo” mąstymo atsisakyti. Ka galime padaryti, jeigu partneris daro mums kazka blogai, jeigu nesutampa nuomones, interesai, poreikiai ir pan. Arba nieko nemastykime ir grįžkime i viduramžius. Kai kurie, matyt, vis dar ten yra.    ATSAKYTI
Romaldas 2018-12-15 15:52:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
Ką čia dabar nusišneki j  
Asta 2018-12-13 18:49:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
-31
Dar pridėsiu. Mano 3 metu vaikas sako, kad sita teta pasodins i kalejima. Dar klausia, ar ji pas mus atvaziuos ir ji irgi mus. Tegul atvaziuoja, pažiūrės, kaip sveiki zmones savo vaikus auklėja - kiek užsiimti reikia su savo vaiku, kalbėti, o ne vien rekauti ir nurodinėti. Bet norejau prideti ne ta. Buna geriausia, kai vaikai mušasi ar spaudosi, o juos bandai išmokyti to nedaryti irgi juos mušdamas... Kur logika? Jeigu mušimas/smurtas blogai, tai jo neturėtu naudoti niekas. Kitaip mokom vaikus, kad konfliktus reikia spresti kumščiais, tarsi kitu jokiu priemoniu nera. Dar vaikas klausia, ar ji mane irgi mus. Ir tete. Šaunuolis. Geri klausimai. Pries rašant straipsnį, galejo bent minimaliai pasišviesti ir pasidomėti sita tema - apie kraštutinius auklėjimo stilius ir pan. Bet geriau muštis, nei sviestis...    ATSAKYTI
Vile 2018-12-15 16:32:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Tu visai kvakšt, Asta? Tavo 3 metu vaikas jau sodina sita teta i kalejima ir bijo, kad ji atvaziuos ji musti?! Tu gal pagalvok ka pati tam savo vaikui kisi i galva.   
Asta 2018-12-13 18:37:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
-37
Siaubas. Kam dar tokius platinti. Neatrodo ji nei labai geras zmogus, nei tuo labiau vaiku (ar kiemo nors kito) auka. Savo vaiko niekad nemušame, auga puikus, protingas vaikas. Visi stebisi, kad pagal protinguma atrodo vyresnis. Jeigu nemoka tėvai auklėti savo vaiku sveikais būdais, tai galbut reiketu pries gimdant nusiųsti i kokius kursus? Tas ir yra, kad pagimdyti dar nera sunkiausias darbas. Bet kaip užauginti gera ir protinga žmogų? Bet siais laikais yra daug literatūros. Ypač anglu kalba, kas skaito. Autoritarinis auklėjimas nera gerai. Tiek pat blogas ir auklėjimas, kai vaikui leidžiama absoliučiai viskas. Cia kaip Buda mokė - rinkimes vidurio kelia. Meile, švelnumas, ryšys, bet kartu sveikos ribos. Ir tas galioja turbut ne tik su vaikais, bet ir su bet kuriais kitais žmonėmis. Taip, vaikai irgi zmones. Si moteris gal nesutiks su mano nuomone, supyks, galbut yra valdinga ir norės mane irgi sumušti. Nenanau, kad ta turėtume daryti ir to mokyti savo vaikus. Pas juos labai daug energijos, reikia užimti. Vakar darėm visa šeima girlianda. O ne tik rekauti ant savo vaiko. Kai spjaudo vaikas i veidą, tai turbut tokiu per nakti nepasidaro. Pažįstu zmoniu, kurie buvo mušami - pas juos, deja, daug psichologiniu problemu, ir del to turi kentėti aplinkiniai... Jeigu nežinote, kaip auklėti be mušimo - kreipkitės. Pasiūlysiu veiklų. Vaikai daug visko klausinėja, nori pakalbeti - pakalbėkite, gražiai. Gadina daiktą, ta daiktą paimkit. Gražiai, ramiai pakalbėkite. Jeigu suprato, daiktą, žaislą galit gražint. Jeigu ne, tai ne. Namus taip su tvarkykite, kad vaikui butu patogu. Pvz. jeigu vaikas tik pradėjo vaikscioti, o pradėjo plesyti jūsų knygas, tai kaltas ne jis - tokiam amžiuje musti tikrai nereikia. Pasidekite jas saugiau - jis tikrai greitai is to amziaus išaugs. Blogiausiu atveju, duokite time-out, kaip sako i kampą pastatyti... Bet iki to irgi kartais daeina patys tėvai - pvz. žaidžia žaidimus, kur tėvas su sūnum mušasi, o paskui kaltina vaika, jei tas suduoda ar pan. Na, cia daug rašyti, bet mušimas tikrai nera būtinas. O jeigu si moteris nori su manimi pasimušti, tai prašom - is psichologijos paskaitų surenku virš 100%, karate irgi esu lankiusi. Galim protu mūšį ir ne tik. Geriau vaiku maziau, bet auklėti tinkamai...   ATSAKYTI
pilietis 2018-12-13 20:23:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
atsigaukit mamytes ji labai gerai viska pasake vaikus nuo mazens reik mokyt disciplinos ir ribu kad uzauge butu normalus ir savarankiski ir suprastu kad padaulyje ne viskas ant lekstes padeta o kad kai kuriem rykstes reik tai faktas padeda visiem iki vieno jai sakot smurtas baust vaikus kad negalima jiem uz mustynes taikyt to pacio sumuses vaikas kita vaika niekada nesuvoks kiek jam skauda cia tik butafirija kad galima kazka isaiskint nebeskieskit visur viskam ribos ir atitinkamos bausmes  
[email protected] 2018-12-14 08:19:40
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Pagal jus su vaiku elgiatės kaip su šuniuku, tarauji-kaulas. Prisiskaičius tokios literatūros, kuri rašoma kad užsidirbti pinigų. Matosi, kad savo smegenėlių ne kas tėra. Iš auklėja vaiką pagal knygutę, o kaip jam paskui, irgi pagal knygutę. Paskui į valdžią debilai renka tokius pačius, irgyvenam, jau ne pagal knygutes. Per anksti vargšę džiaugtis geru vaiku, kad vėliau ne pasodintų ant rogučių ir geriausiu atveju į mišką.   
Vijole 2018-12-15 17:59:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Salaatti.... Dar ne vakaras, vaikas tik 3 metuku, duok Dieve, kad protingas ir geras uzaugtu, kol po mamos sparneliu tai saugus ir geras, iseis i mokykla, paauglyste, draugai netinkami, gali bugi, kad visas sis auklejimas suniui ant uodegos...   
Ren 2018-12-21 22:02:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Blogas vaiko elgesys- prasto auklejimo pasekme. Vaikai gimsta visiskai nieko nemokedami, nezinodami. Mes, tevai, juos formuojame, auklejame, mokome. Musti vaiko uz savo auklejimo klaidas daug isminties nereikia, o va pripazinti jas ir pradeti tobulinti vaiku auklejimo igudzius reikia drasos ir ryzto. Nedaznas drista pasakyti, jog nemoka ar nezino kaip aukleti vaikus. Kai isdrisime sau tai pripazinti, pradesime ieskoti pagalbos tobulinant savo tevystes igudzius, pradesime geriau suprasti vaikus, ismoksime su jais deramai elgtis ir bendrauti, tada ir vaikai prades keistis i gera ir ryksteles nebereikes. Dziaugiuosi, kad ir Lietuva pagaliau uzdraude fizines bausmes. Svarbu, kad tik valdzia lazdos neperlenktu.  
Romena 2018-12-13 18:37:20
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Jau trys kartus skaičiau. Pritariu 100%.Ačiū jūms už drąsiai pasakytus žodžius. Gana mūs smaukti, žeminti. Puiki mūsų tauta, žmonės,gamta ir žemės derlingos. Nebus skurdžių, jei žmonės turės darbo su normalių atlyginimų. Ne ten politikai žiūri, ne tuo užsiima mūsų valdžia. Vietoj to kad skatintų savo tautą, jaunimą, mūsų jaunas šeimas, jie smaugia! Tik kodėl nepagalvoja, atimti vaikai užaugs, o jūs brangieji politikai tai nejaunėsit! Negalvojat į priekį... Lazda turi du galus.Pasaulis ir taip ant bebrotybės ribos, pykčio pilnas. O čia dar paskatina pykčiui, su savo nesąmoningais įstatymais.    ATSAKYTI
Auksas 2018-12-13 18:20:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jus!   ATSAKYTI
REKLAMA

TELEVIZIJA

Į viršų