Aviacijos ekspertas: buvo prarastos pačios svarbiausios valandos

, Publikuota 2015.05.23 11:30

Nekliedintiems ekspertams 2015-05-24 12:27:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jus bent teksta pradzioj paskaitykit, pries komentuodami, ten raso. Mes nežinome, ar jiems apskritai pavyko tą valtį prisipūsti, tikėtina, kad lėktuvas nuskendo su abiem pilotais ir kiek beieškotum, nieko nerasi, tačiau kalbame ne apie tai. Pagrindinis klausimas, kas būtų buvę, jei jie būtų įlipę į valtį   ATSAKYTI
albis 2015-05-24 07:52:40
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
o toki Oleka apsikarsciusi warlytem, WON IS POSTO ir kuo greiciau,,tai kas per rodarai lietuwos? kas prie ju sedi kad nieko nemato...cia ne gamyklos sargo pareigos .. cia lietuwa saugai gai dy..o dar tokiu itemtu metu ir nerodo radarai..rusas zinos db..   ATSAKYTI
Ale va 2015-05-25 07:00:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kiekvienas radaras turi savo techninius duomenis ir vietos uždengimo kampus. Vienas radaras pono reikalavimų ir supratimo niekad netenkins. Reikia patikimos ir geros žemų taikinių selekcijos,ale va...   
albinas 2015-05-24 07:45:20
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
ka cia su da malat?.....tai gal patiem reik pasiruosti skrydziuj per jura..deweti tam tinkamus kostiumus tureti raketas...ka ten isgelbesi jei lektuwe rado.. prisitrenke gurksni gawo ir ka piets..   ATSAKYTI
Jis 2015-05-23 23:33:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Tai, kad man atrodo, tokio aviacijos eksperto civilinės aviacijos administracijoje ( CAA ) tikrai nėra.    ATSAKYTI
ekspertas 2015-05-23 20:05:38
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
O dabar, žiūrint aviaciškai, svarbiausia ne ieškoti kaltų, o suprasti, kodėl buvo padarytos klaidos, kas ribojo tam tikrus sprendimus, padaryti išvadas, pasimokyti iš klaidų ir ateityje jų nebekartoti.    ATSAKYTI
tai 2015-05-23 15:10:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
kliedi ekspertas ir tiek   ATSAKYTI
Simas 2015-05-23 13:59:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Ekspertas nekompetetingas - teigia dalykus kuriuos neigia gelbetojai , o butent tai ,kad po leistinai trumpiausio laiko virs katastrofos vietos jau sukiojosi penki orlaiviai , tik nieko nerado (lektuvas su pilotais jau buvo dugne ? ). Jei gelbetojai nepavirkavo kartu su artimaisiais ( prireike net ministro ) , tai visiskai suprantama - pirmiausia jiems rupi gelbejimo darbai , o ne artimuju guodimas .   ATSAKYTI
šitas 2015-05-23 14:24:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
ekspertas labai aiškiai analizuoja klaidas ir išdėstęs, kaip reikėtų elgtis - Dieve, neduok,- jei dar kartą tokia situacija.  
čia 2015-05-23 13:54:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
specialistas - ekspertas- svarsto, ką buvo galima padaryti, jeigu būtų buvę vienaip ar kitaip. Modeliuojama situacija. Dabar jau aišku, kad pilotai lėktuve, bet svarstomas strateginis planas, kaip reikėjo elgtis tokioje situacijoje. Asmeninis patarimas: kai klausi kitų apie debilizmą, pirmiausia pasiklausk savęs.   ATSAKYTI
jj 2015-05-23 13:21:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
kaip galima isgelbeti jei jie lektuve ar tu debilizmu sergi suprantu jei jie utu plauste cia ju problema jei toki kruti buvo kam ieskoti kaltu   ATSAKYTI
REKLAMA

TELEVIZIJA

TVPlay
Į viršų