Kodėl Lietuvoje tebesinori gyventi

, Publikuota 2010.09.15 14:02

Milda 2010-09-28 14:20:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
As sutinku su autoriaus issakytomis mintimis. Manau, kad kiti neturetu taip kritiskai ziureti i si straipsni ir piktintis tuo neva esanciu faktu, kad "uzsienyje" geriau.Autorius suteikia visiems galimybe i esancia situacija ziureti is kito kampo ir izvelgti ir geru dalyku savo kazdienybeje. Manau, kad daugelis lietuviu turi kazkoki kompleksa islikusi matyt dar is buvusiu sovietiniu laiku. Uzsienis daugeliui automatiskai asocijuojasi su kazkokiu nenusakomu geriu...ypatingai materialiniu. Taciau uzsienyje taip pat gyvena zmones kurie turi dirbti ir uzsidirbti pragyvenimui...niekas ten dykai taip pat neduoda. Taip pat ir uzsienyje daugelis nepatenkinti savo valdzia, o daktarai per mazai uzdirba, bei priima mieliau tuos kurie ateina privaciai.Nepamirskite ka sako liaudies ismintis: gerai ten kur musu nera. Beje jei nesugebate kazko padaryti savo tevyneje..kodel gi manote, kad uzsienyje tai sugebesite?? Emigravus tikrai neatsiras nauju gabumu ir protingesni netapsime...    ATSAKYTI
pupa 2010-09-24 17:58:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Sakydavau, jog niekada negalėčiau gyventi emigracijoje. Tačiau dabar jau dažnai apie tai pagalvoju. O todėl, kad lietuvoje žmogus net dirbdamas negali gyventi, o tik šiaip taip vegetuoti. Todėl, kad Lietuvoje minimali alga yra apšalpos dydžio. O norint užsiimti smulkiu verslu, valdžia paskutines kelnes atims, bet nepadės. Todėl, kad žmogus čia tikrai nėra vertinamas. Todėl kad provincijoje gauti darbą kad ir už minimalų atlyginimą reikia turėti ryšių arba nešti pakišą. Todėl, kad teisus yra anekdotas apie tris premjerus: du skundžiasi, kad jų šalyse vidutinis atlyginimas apie 2000 eurų, mokesčiams atiduoda apie 500,ir kaip tie žmonės išgyvena. O Kubilius - pas mus vidut. atlyg 1000 lt, mokesčiams reikia 1200. nesuprantu, iš kur tie žmonės gauna tuos 200. Lietuvoje gera tik todėl, kad čia mes užaugom, čia mūsų artimieji ir gimta kalba. Daugiau nieko.   ATSAKYTI
Emig ne savo noru 2010-09-23 09:24:18
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Sutinku Lietuvos gamta miela sirdziai,bet to nepakanka pasiziurejas i grazu gamtovaizdi sotus nebusi kazin ar noresi poilsiaut kai galvoje sukasi mintis kaip gala su galu sudurt.Snekinau ne viena isvykusi, kaip ne keista mazai norinciu sugryst i tevyne,zinau zmoniu ir ne viena kurie net nesistengia sutaupyti ££ uzdirbtu uzsienyje,jie paprasciausia gyvena ir neskaudina galvos kai reikia vaziuot i parduotuve.Manau kai LT valdzia prades dirbt paprastam zmogui o ne sau, gal kas ir pasikeis   ATSAKYTI
as 2010-09-23 02:16:39
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
kas tokius straipsnius raso??? cia net nera profesionalus straipsnis. skaitant susidaro ispudis kad straipsnio autore tiesiog isreiskia savo nuomone.    ATSAKYTI
Optimistas 2010-09-22 22:05:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Tautiečiai, neerzinkite žmonių tokiais straipsniais. Ne piniguose laimė, kai jų turi. Tada bepigu svaičioti ir apie gamtos grožį. Kur dar pasaulyje jūs matėte, kad specialistas su aukštuoju universitetiniu išsilavinimu uždirbtų tik mokesčiams ir maistui? Ir tai dar gerai, jei jis tą darbą turi...   ATSAKYTI
Optimistas 2010-09-22 21:56:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Varnas varnui akies nekerta.... :)   ATSAKYTI
Orke 2010-09-22 19:51:26
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pagal si straipsni visi kurie isvyko ieskot geresnio gyvenimo kaip gyvuliai kokie minimi... Lietuva duobe, ta zino visi kurie isvyke is jos gerai gyvena. Dauk tokiu emigrantu pazystu kurie nenoretu niekada gryst gyvent, nebent paatostogaut. Ir as suprantu kodel. zmogus jauciasi ten kur su juo elgiasi kaip su zmogum, o ne darbo jega ar isvis gyvuliu :)   ATSAKYTI
niekas 2010-09-22 17:53:26
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Dar vienas kubilas pasipute kaip kiaules pusle. Zinoma ne viskas taip blogai, bet kaikas su savo sunimis elgiasi geriau nei darbdaviai su savo darbuotojais. Uzsienieciai gal ir grozisi senamiesciu, o kiek lietuviu gali pasigrozeti, kai centu vos duonai uztenka. Apie valdininkus, kaip apie mirusius - tik gerai arba nieko... ir t. t. ir pan. Dar nematau ko cia stugauti is laimes.
   ATSAKYTI
Viltis 2010-09-22 16:21:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
vistik, savižudybių skaičius ir įstatimas - už tai kad tiesiog esi šioje valstybėje, turi mokėti pinigus, sako kad kažkokių problemų yra mūsų valstybėje, kurias reikia neatidėliotinai spręsti, o ne statyt rūmus ar elektroninius ekranus stotelėse, visiškai suprantu žmones kurie iš šios mylimos šalies bėga, ir tiesa išsilavinę, ir žinoma galvoja, kad galės sugrįžti ir padėti žmonėms. Lietuvoj tikrai daug kenčiančių žmonių, ne dėl turtinių sąlygų (nors ir dėl jų), bet dėl neigiamo požiūrio, nesaugumo jausmo, agresijos ir t.t. Manau turi kažkas giliai pasikeisti žmonių galvose ir širdyse, kad pas mus mieliau būtų gyvent...   ATSAKYTI
Skaidra 2010-09-22 15:38:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Nei architektūra, nei gamta čia ne daug lemia.Daugiausiai lemia valdžios požiūris į žmogų (ne valdininiką), o paprastą eilinį statistinį pilietį, kuris sąžiningai moka PSD, GPM ir kt.mokesčius, bet nesupranta kur tie jo pinigėliai "prapuola".Nekenčiu savo šalies, nes žinau, kad ir vėl mano vaikai šals nešildomoje mokykloje, darželyje,vėl termometras klasėje rodys 15 laipsnių.Kai ir pradės šildyti prasidėjus speigui, temperatūra daugiau nepaklis.Ir ką aš, paprasta mama, galiu pakeisti, ogi nieko, nes ir mokyklos vadovai tik skėsčioja rankomis, nėra lėšų, reikia taupyti. Taupyti ką ir kieno sąskaita?Pagal LR galiojančius norminius aktus tokia mokykla, turi būti uždaryta, nes žmogus (net ir suaugęs) tokiomis sąlygomis sėdėti negali.Veikiančių mokyklų liktų nedaug...Bet ar šiandien tai kam nors įdomu? Kaltų nėra,visi žino, bet lyg ir normalu pasidarė, kad reikia kentėti, juk krizė.Bet iki tos krizės irgi nebuvo kitaip.Jeigu dar nesninga, tad dar pakentėkim.Už sveikatą brangesnių dalykų nėra, vaikai LT ateitis, bet ar kas nors čia apie juos mąsto? Geriau finansuokim partijas, statykim valdovams ledinius rūmus, reprezentuokim Lt užsienyje, o apie svarbiausius dalykus pamirškim, nes nėra lėšų.Tad kyla klausimas, kodėl tebegyvenu LT,jei čia nuolat reikia kentėti,veržtis diržus, laukti šviesesnio rytojaus.Mes gyvenam tik vieną kartą ir gražiausius metus jau praradau, todėl vis dar čia, bet vaikams pasilikti neleisiu, nes jiems čia nėra lėšų   ATSAKYTI
Tomas 2010-09-22 13:06:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pritariu autoriaus mintims, puikus ir retas straipsnis, pagirtina.   ATSAKYTI
Jonas 2010-09-22 12:02:20
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Na, kaip kam. Aš tai emigruočiau ir dėl kultūros. Bet ne visi juk žino, kas ta kultūra ir su kuo ji valgoma... Pabūni, pvz., Vokietijoje, ir nebesupranti, kodėl pas mus žmogus žmogų laiptinėj sutikęs apsimeta, kad nemato, arba žiūri bukom akim, kaip avinas į naujus vartus... Panašiai visur - prekyboj, valst. įstaigose ir t.t. Su elementaria pagarba žmogui, kad ir išorine, tikrai labai ne kas... Galim geriau gyventi, bet tam ne duonos daugiau reikia, o kultūros. Ir akyse pragiedrės.   ATSAKYTI
emigrantas 2010-09-22 11:28:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Prabuvau emigracijoje 4 metus.Pilnai suitnku su autores isakytomis mintimis. Gamta LT tikrai nuostabi.o del emigruojanciu zmoniu- retas kuris nera ekonominis emigrantas. kas liecia ju kultura, tai tiesa: trecdalis yra samoningi ir kulturingi, gerbiantys kitus.    ATSAKYTI
as 2010-09-22 11:17:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
ant tokois LT,argi cia nekorumpuotems imanoma gyventi,be sansu te supuna ta lietuva    ATSAKYTI
la roux 2010-09-22 10:55:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Aš myliu tik savo šalies gamtą ir kalbą. Bet gyventi čia tikrai nelengva net turint didelių gabumų, o ką jau kalbėti apie vidutinius, niekuo neišsiskiriančius žmones... Įdomumo dėlei pateiksiu tokį skaičiuką - esu magistrantūros dieninio sk. studentė. Jei vidurkis skiekia 8,5-9,99 balo, gauni 120 Lt stipendijos, jei siekia lygiai 10 - gauni 160 Lt. Pamąstykim - ką už tokius didžiulius pinigus pirkti? :D    ATSAKYTI
Dainius 2010-09-22 10:15:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gamtovaizdziais ir Lietuvos groziu liaudies nepamaitinsi,tai ne pretekstas likti Lietuvoje,isvarikyte skurda is lietuvos.........   ATSAKYTI
pensininkui 2010-09-19 22:28:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
o kas tau sakė, kad intelektualai nedalyvavo politikoje? Praturtėjo ir dar kaip. Lituanistas Vidžiūnas, geras Jonušio sėbras dabar gerai gyvena - turtingas ir nemato problemų. Ir jiems atrodo, kad ir kitiems gerai. Pinigai ant medžių neauga lituanistams-energetikams, pensijos ir emigracija gelbsti.   ATSAKYTI
pensininkas 2010-09-19 21:03:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Aš pritariu autoriui.Labai gaila, kad dalis Lietuvos intelektulų, kurie prieš dvidešimt metų turėjo žmonių pasitikėjimą, pareiškė, kad politika nešvarus dalykas ir nedalyvavo politikoje o dabar keiksnoja valdžią.O emigrantų yra ir tokių kurie ar iš neišmanymo ar gobšumo pasinaudojo bankų liberalia politika prisiėmė kreditų ne pagal savo galimybes ir dabar turi ten dirbti gyventi studentiškomis sąlygomis ir atidavinėti skolas.   ATSAKYTI
Viktor - Alytus. 2010-09-19 14:28:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Labas. Matyt Jonušis norėjo pasirodyti, kad sugeba kažka parašyti. Gali būti tie namai ir auksinaiai, kai nėra darbo ir negali gyventi iš jo. Kam toks darbas reikalingas, jei negali užsidirbti ir pragyventi normaliai?. Kam?. Gal tik Jonušiui , kuris tik prisiplakė ir pats nieko gero nesugeba dirbti. Jam atrodo, kad jau emigrave piliečiai yra smukę, buki ir dar kitokie. Tegul pirmiausiai pasižiūri į save, koks jis pats yra ir ko vertas tame gyvenime.Matyt nieko konkretaus dirbti nemoka tik liežuviu malti ir lazdavoti . O tai sugeba Jonušis.Čia problėmoas jis neišspres, o tik suka ratus aplinkui ir vis nepataiko į centrą.
O dėl ko emigruoja Lietuvos piliečiai, tai reikia jų pačiu paklausti, o ne spelioti ir išvedinėti visokias nesamones. Kas būtų, jei būtų.Čia pirmiausiai reikia dekoti Kubiliaus vyriausybei ir jų vedamai politikai. Tai ir yra pati pagrindinė priežastys.Viso.   ATSAKYTI
to super 2010-09-19 11:36:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
verkiančių emigrantų niekas nepriima į darbą. Ar pagalvojai. Gal apkeiskim vietomis emigrantus į Lietuvą, o vietinius į Vakarus. Kaži kiek logikos belikę šitam Jonušiui?   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų