Žiniasklaida pilietinės pareigos neatlieka

, Publikuota 2007.02.05 08:02

to Gediminas 2007-02-08 20:02:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
taip taip-ir iš politikų reikia reikalauti didesnės atsakomybės   ATSAKYTI
Gediminas 2007-02-07 23:43:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Sutinku, kad iš žurnalistų reikia daugiau reikalauti. Tačiau ne tik žurnalistai turi aukštąjį išsilavinimą. Iš politikų reikia reikalauti dar didesnės atsakomybės, bet to nėra daroma. Visuomeninis ir politinis aktyvumas toks menkas, kad valdžios savivalei kelias laisvas. Deja, žurnalistai dažnai pasiduoda bendrai tėkmei, dėl šventos ramybės.   ATSAKYTI
V-K 2007-02-07 09:26:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
probelma: kalbos. Eilinis Lietuvos skaitytojas skaito dviem/trim kalbomis. Lietuviškai rašyta/kalbėta, tai kaip su vandeniu. nei kam parodysi, palyginsi, aptarsi. kam tai svarbu/įdomu? kam versti ltvskus txtus, ar jie kam svarbūs/įdomūs cituoti? Kita vertus, ltvskieji žiniosklaidos kolūkiečiai parsineša info iš angliškų/rusiškų "sandėlių". Kaži, ar yra lietuviškų anekdotų? Turbūt nejuokingi, nes matau tik ruskus txtus tik perrašytus ltvskai. Darau itog/summary: lietuviškai lietuviški reikalai lieka apsižodžiavimais žodžiais suprantamais itin siauram rate. Ltvos laikraščių skaitytojus tai juokina ir erzina.    ATSAKYTI
to Gediminas 2007-02-07 02:42:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
žurnalistai turi aukštąjį išsilavinimą ,turi teisę gauti informaciją,todėl jie privalo būti labiau atsakingi ,negu eiliniai gatvės žmogeliai.Jūs norite viską apverst aukštyn kojom-negali mažas vaikas mokyti mamos   ATSAKYTI
*** 2007-02-06 16:30:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jau tur būt metai kaip mala liežuviu apie Uspaskį, per visus kanalus, ta pat stora Vilma, Marius iš BTV, ryte spaudos apžvalga, ir vėl Uspaskis, Abromavičius. Visiškai nėra nei ko skaityti, nei žiūrėti. Dar kas įdomu, tą patį faktą Lietuvos televizija aiškina vieną, Rusijos kitą.Tik dabar aišku, kad žiniasklaida, radijas, televizija visur vienodai meluoja. Žmonės niekada nesužinos tiesos. Todėl geriau žiūriu laidas animals, gegrafi ir taip toliau.   ATSAKYTI
Liudas 2007-02-06 16:01:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Žiniasklaida- ne vien laikraščiai. O ar yra bent viena tikra politinė laida televizijose ? Siaurusevičius jau pasidarė tik tardytoju ir savo nuomonės( o ta sava- tai tik tai, ką "valstybininkai " nurodė") propoguotoju.Taip, pradžioje tos laidos buvo geros, bet sugedo beviltiškai. O juk ir kiti panaišiai nusižiūrėję elgias. Juk tikra politinė laida, tai tokia, kada vedantysis aplamai nerodo savo pozicijos, jeigu vadovauja kelių asmenų ginčui. O jeigu jau nori pasiginčyti, kas irgi galima, tai tada leisk kitam viską išsakyti, o ne tik į klausimus. Žodiu, straipsnis geras, laukiame permainų.    ATSAKYTI
xxl 2007-02-06 15:55:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Išlindo piliečių santalkos yla iš maišo? O ką jau tokio jūs nuveikėt?....   ATSAKYTI
roberta 2007-02-06 13:34:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Lietuvoje jau seniai nėbėra žiniasklaidos, tai politikų nusamdyti gandonešiai, rašantys ir kalbantys pagal jiems naudingą dūdelę.
Kur dingo Vitas Tomkus kam parsidavė, o buvo Vitas Tomkus deja.......   ATSAKYTI
Gediminas K 2007-02-05 21:43:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Norėjau parašyt komentarą, bet gerbiamas inž aplenkė. Visiškai pritariu...Tik ir girdi iš visų pakampių: valdžia bloga, mass media
bloga, teisėsauga bloga...Vien tik elektoratas- motinos teresės ir šventieji pranciškai. Įtariu, kad yra mažumėlę kitaip...   ATSAKYTI
Vytautas Kazimieras 2007-02-05 21:16:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kur ta lietuviška žiniasklaida? Viena pora dienraščių ir antra pora savaitraščių, pora internetinių puslapių. Su kuo palygint, kaip įvertint? Nebent su LTSR Vilniaus ir tik spausdinimo technikos ir popieriasu kokybe. Bet palyginus su užsienio, pvz., Lenkijos ar Rusijos, tai visą lietuvišką žiniasklaidą, išskyrus rajonų, žinoma, galima paleisti visuotinių atostogų.    ATSAKYTI
Gediminas 2007-02-05 20:39:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O ar visuomenė reikalauja iš žiniasklaidos pilietinės pareigos atlikimo? Ar iš vis yra ta visuomenė? Keli kritiški straipsniai, kurių irgi beveik niekas neskaito, tos pareigos nepajėgs atlikt. Jei ir pateiktum rimtesnį straipsnį, jis vis tiek būtų ignoruotas - pats tuo įsitikinau. Redaktorių manymu, kur kas įdomesni pletkai apie visuomenės, politikos gyvenimo užkulisius. O politikai? Argi jie tarpusavyje konkuruoja idėjomis, pasitelkdami programas ir kaunasi argumentais? Ne, tik tepa vieni kitus mėšlu, mina ant nuospaudų ir ieško kompromatų. Tokia realybė, tokia ir žiniasklaida.   ATSAKYTI
Vanagas 2007-02-05 20:33:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Įdomu už kokius pinigus "šatrijos" partija reklamuojasi beveik visose žiniasklaidos priemonėse?   ATSAKYTI
pritariu autoriui 2007-02-05 19:02:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
žurnalistai patys turi būti pilietiški,turi jausti atsakomybę už savo žodžius,tuomet jų straipsniai atvers žmonėms akis,padės rasti išeitį,deja ,labai dažnai visuomenė klaidinama ir vedžiojama po kreivų veidrodžių kambarius   ATSAKYTI
Petras 2007-02-05 18:27:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Straipsnis teisingas,bet ką jis pakeis...Į valdžią veržiasi "sportininkai",mokantis du aritmetinius veiskmus-užsigrobti ir išsidalinti...
Žiniasklaidai reikėtų pasidomėti respublikinio lygio sportininku(per šešioliką metų pakeitusio 5 partijų pasitikėjimą į socdemų pasitikėjimą.Šiaulių rajono socdemų sąrašo Nr.7 "sportininku"...   ATSAKYTI
kaunietis 2007-02-05 17:37:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
BRAVO, tiesiai i desimtuka. Musu zurnalistai yra daugumoje parsiduodantys ir neturi jokio padorumo , jau nekalbant apie elmentaru pilietiskuma   ATSAKYTI
ju 2007-02-05 17:01:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
test   ATSAKYTI
julius norwilla 2007-02-05 16:35:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Žiniasklaida savo vaidmenį atlieka. Ko iš jos dar? Lietuva juk ne piliečių demokratinė, bet lietuvių tautinė valstybė, nesvarbu kokia valdymo forma, bet tik ne piliečių demokratija. Lietuvoje toleruojamos tarptautinio/tautinio fašizmo/komunizmo apraiškos, bet niekada lietuvių kalbos gramatinės klaidos. Jei ir būna rašoma apie pilietiškumą Lietuvoje, tai kaip TSRS apie socializmą/komunizmą, ataskaitoms dabar į Briuselį ir pan. Ko dar reikalauti iš lietuviškos žiniasklaidos? Kad pradėtų rašyti apie tikrovę? nejuokinkite.    ATSAKYTI
Kvieslys 2007-02-05 15:58:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pone Vidmantai, keista, kad matai vien Sustausko fenomena, kaltindamas to meto ziniasklaida. Tikrai ne ji kele Sustausko akcijas, o jis pats, surades labai palankia socialine terpe ir zadedamas ivairiu lengvatu skurdziausiai besiverciantiems. Taciau ir tie populistiniai pazadai nepadetu, jei ne socialliberalu parama tuometineje taryboje. Juk buvo sudaryta koalicija, kurios deka Sustauskas atsidure valdzioje. Tad kaltinti vien ziniasklaida nevertetu. Deretu objektyviau vertinti, nenutyleti faktu ir neformuoti klaidingos nuomones. O del personaliju - neverta apsimesti, kad ju nezinote. To meto spauda mirgejo ju biografijomis, VRK perleido per savo reti kiekviena, bent teistu tame sarase nebuvo, ne taip, kaip dabartiniuose rinkimuose.   ATSAKYTI
juo 2007-02-05 14:58:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
paprastai žiniasklaidininkai sako : Mes tik veidrodis.
Deja, tai patogus melas, nes veidrodis tai apklausininkai.    ATSAKYTI
austeja 2007-02-05 14:02:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
žiniasklaida stengiasi atitikti paklausą. Mūsų rinka labai maža, todėl ir paklausa nebulvarinei ir netabloidinei informacijai labai maža. Bet kažkodėl užsienio šalyse rimti, kokybiški leidiniai, nors turi ir mažesnį tiražą nei bulvariniai, yra gerokai įtakingesni ir tikrai dirba kaip "ketvirtoji valdžia". Pas mus taip ir toliau elgdamasi žiniasklaida praras vis daugiau įtakos ir galimybių būti politikos "sarginiu šunimi". Jau ir dabar daugelis politikų, atrodo, nepagalvoja nei prieš ką nors sakydami, nei prieš ką nors darydami. Nanoriu taip galvoti, bet baisu, kad ateityje bus dar blogiau.
   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų