R. Ozolas: pažiūrėkime į savo vėliavas

Publikuota 2009.02.17 08:02

blondinas 2009-02-17 18:15:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
filosofija tai mokslas apie nieka , bet tai kaip ir ne mokslas iseina    ATSAKYTI
Irena 2009-02-17 17:27:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gerbiamas Romualdai,

sveikinu su septyniasdesimtmeciu! Ilgliausiu, graziu ir kurybingu Jums metu, kurie susidelios i dar viena brandu ir vis labiau vynejanti bei konjaku persunkta azuolini vainika.

Pagarbiai,

Irena   ATSAKYTI
jurgis 2009-02-17 17:04:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Parazituojančių ant viešojo intereso partijų gali rastis be galo ir geometrine progresija. Ypač jei ši veikla nebus išvesta į viešumą ir pavesta visuomenės kritikai. O jei leisime sėdėti ant sprando, tai ir toliau taip bus.
   ATSAKYTI
2mmm 2009-02-17 16:47:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
jau geriau teoretikas, nei Kirkilo-kubiliaus lygio "praktikas".

o gal labiau ponui/ponei patinka Rubikonine, Tvarkietiska ar Darbietiska praktika?   ATSAKYTI
MMM 2009-02-17 16:45:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Mano galva, Ozolas yra teoretikas, kabinetinis teoretokas. Naudos iš jo gražiai sudėliotų žodžių nėra. Juk pats pamėgino vadovaut partijai ir pasimetė, prakišęs rinkimus. Lig ir garbingai pasielgė, bet kur nauda iš jo teorijų?
Tauta, nežinanti savo istorijos, kaip mažas vaikas, kurį gali nuvesti bet kur. Tai ne mano mintis. Tai didelių žmonių mintis. Istoriją žinom nuo Mindaugo laikų daugiau panašią į pasakaitę vaikams. "Švenčiam" ne tai vardo, ne tai valstybės tūkstantmetį. Kodėl? Todėl, kad nežinom istorijos. Ar ne todėl okupantų palikuonis lenkai baigia išsireikalauti, kad seniausią pasaulyje kalba, turinti ryškias sąsajas su sanskritu, LIETUVIŲ kalba, bus sudarkyta kolonistų reikalavimu. O okupuotuose Suvalkuose lietuvių vardai ir pavardės rašomos lenkiškai? Tai kas mes tokie? Niekas nežino. Apsimetinėja, kaip tie rūmų padlaižiai ir neatsiranda berniuko, kuris pasakytu -KARALIUS JUK NUOGAS.
Ozolas irgi iš tų, kurie kuria teorijas dėl kurimo, ne dėl naudos.
Kol tauta nepajus bendrumo, kol neišsiaiškins kas ji tokia, kol nesupras protėvių ryžto kovoti dėl savo savasties įtvirtinimo, atsiginimo nuo priešų, nesupras, kad tik bendrai veikdami, bendrom pastangom galim kažką pasiekt, tol visada tsiras vaišvilų, ozolų ir pan. asabų, kurie gražiai postringaus, bet audos iš to jokios. Visada atsiras kevišų, bajorinienių ir pan. menkystų, kurie nepraleis progos įkišti ranką į bendrą kišenę. Jei vagies net nepavadinam vagimi, tai kokio gėrio laukiam? Nebus jo niekada.   ATSAKYTI
2 nosferatu 2009-02-17 16:16:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
kokiu dar pavyzduku? apie Cilinsko, kaip teisininko karjera?

kodel gi ne. Prisiminkite jo aptriususia kontora Apkasu gatveje, Vilniuje.

Pakalbekite su kitais teisininkais - jie jums pasakys, kad neatsitiktinumas yra VP sprendimai neduoti Cilinskui rimtu bylu, o patiketi jas kitiems advokatams.

bet ka cia aiskinti, jei zmogus sako, kad Cilinskas - puikus advokatos, o jo bylu rezultatu nezino ir dar pavyzdziu praso.   ATSAKYTI
nosferatu 2009-02-17 16:09:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
2 1-2-3
Gal kokių pavyzdukų galėtumėte pateikti?   ATSAKYTI
2 1-2-3 2009-02-17 16:03:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
visu pirma, Cilinskas yra pagarsejes kaip nevykes teisininkas. niekada neturejo rimtu klientu, o ir nesunkias bylas prasikdavo.   ATSAKYTI
123 2009-02-17 11:49:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
manau,kad istatymus galetu siulyti ivairus judejimai,klubai,organizacijos. Tam reikia geru teisininku savanoriu,kaip p.K.Cilinskas, Sedbaras...Kazkas labai suinteresuotas musu tauta sumenkinti,nuvertinti uzspausti iniciatyva.Ir ziniasklaida prie to prisideda,ir uzsienio valstybes tuo suinteresuotos.Argi normalu,jei valdininkai tarnauja kelioms valstybems?Argi normalu,jei sukasi neapmokestinti pinigai sukurtoje korupcineje biurokratineje sistemoje ?Kad to ateity nebutu,reikia sudeti "saugiklius" istatymuose.Ir vsd ir stt ir kt. turetu dirbti issijuose siose srityse.Jei bus istatymas,bus ir atsakomybe.Per paskutinius kelis simtus metu esame pereme ne vakarietiska,o azijietiska valstybes samprata-yra valdovas,kuris skiria valdininkus,tie dar kitus ir t.t.Uztenka paklusniai viska vykdyti,ka virsesnis paliepia.Del tokio mastymo per tuos 18 m.paprastas zmogus galejo tik vykdyti savo pareiga balsuodamas,o visa kita uz ji padarydavo kiti.Mes priemem vakaru demokratijos modeli ir tiesiog perkelem i Lietuva.Modelis gal ir geras,bet mes nemokam jo igyvendinti su savo senu mastymu.Nes tikroje demokratijoje iniciatyva iseina tiek is apacios,tiek is virsaus.Del to pas mus toks didelis atotrukis tarp tautos ir valdzios.nes nesuprantm ka vieni ar kiti daro.Reikia islaisvinti ta kurybine kiekvieno tautiecio galia,gal net ideju banka ,paimti,kas geriausia ir igyvendinti-tai ir butu tikroji demokratija ir laisve,uz kuria kovojame iki siol.Kad suprastume,jog esam broliai ir seses vienos seimos-Lietuvos,nesvarbu,kokios tautybes,nes tai yra musu namai,mes esam seimininkai.Valdzia tik padedanti visa tai realizuoti.Su Meile.   ATSAKYTI
123 2009-02-17 11:39:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Prisiminiau sausio 13 d., kai palike savo zmonas su zindanciais kudikiais kasdien ejome i kara pries visa sovietine imperija, be ginklu!Ir zmonos, ir mamos musu nestabde, nes ejo su mumis savo sirdyse.Kaip ir mes, jos labai gerai zinojo, kad ta nakti galim zuti.MES GULDEM GALVAS SITAM KARE.AS LABAI DIDZIUOJUOSI TAIS BROLIAIS IR SESEM, KURIE KOVESI PIRMOSE GRETOSE IR ATIDAVE SAVO GYVYBES UZ MUS IR MUSU VAIKUS.ZEMAI LENKIUOSI PRIES JUOS...(AR)Kalta pati tauta, kad tiek metu leido save mulkint, tikejo melu, kad renka savo atsovus i seima, o paskui spauda kaltindavo tauta, kad blogai issirinko, kad tauta bloga.Kandidatai patys issistatydavo , pasakas sekdavo apie laiminga ateiti, jei juos isrinks.Ir isrinkdavo .Tik ne savo, o partiju atstovus, kurie savo partijoms ir jos remejams dirbdavo.Melo ir cinizmo virsune !(Semo nario priesaika).(Hipokrato priesaika), (zurnalistine etika).O DABAR VEL GIRDETI, KAD TAUTA KALTA !KALTA, KAD JAU MASTO KITAIP ?Problemos arba sprendziamos, arba nesprendziamos.O neissprendziamu nera: 1.Liustracijos istatymas del uzsienio spec.tarnybu.2.Privatizavimo skaidrumas.3.Antikorupcines priemones.4.Senaties termino naikinimas stambiems nusikaltimams.5.Svietimo ir sveikatos sistemu esminiai pekeitimai.6.Antimonopoliniai istatymai.7.Smulkaus verslo skatinimas.8.Rinkimu istatymo keitimas semunu skaiciaus mazinimas perpus.9.Iteisinta valstybes tarnautoju ir valdininku teisine atsakomybe.10.Fiziniu asmenu bankroto istatymas.11.Partiju finansavimo istatymas (del draudimo fiziniams ir juridiniams asmenims finansiskai remti partijas).12.Istatymas del kenkejiskos veiklos valstybei.13.Zeme tik nekilnojama(antirestitucija).14.LB(Lietuvos banko) kontroles,audito ir atsakomybes istatymas uz vykdoma pinigu ir kreditu prieziuros politika.   ATSAKYTI
trecias kelias? 2009-02-17 11:26:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
grazios mintys, pritariu joms. Tačiau: "man teikia vilties, kad priėjome ribą, ties kuria aš, rinkėjų balsu kalbėdamas, sakau: nebesileisime apgaudinėjami" - nelabai suvokiu kaip tai galima padaryti praktiskai, kai musu rinkimu istatymai sukurti partijoms / ju virsunelems ir palieka tik teorini sansu i seima prasiskverbti joms nepriklausantiems PILIECIAMS???
Revoliucijos/perversmai dazniausiai atnesa daugiau bedos, nei naudos, o teisiskas kelias i valdzia teleidzia rinktis tarp "partiniu teveliu" ir "gelbetoju". Ar yra realiai trecias kelias?   ATSAKYTI
Ozolui 2009-02-17 10:56:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Reiketu nustoti tersti kitus, o paciam pasiziureti i save. Ka padare Jusu atstovaujama Lietuvos centro partija, tesurinkote tik 0,7 proc. balsu per Seimo rinkimus. Ar turi si partija bent biura, kur zmones galetu uzeiti, ar imanoma prisiskambinti ne mobiliais telefonais.    ATSAKYTI
JE 2009-02-17 10:00:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ozolas savo laiku buvo Žmogus. Neaišku ,kodėl 19 m prichvatizacijos tylėjo Sąjūdis?   ATSAKYTI
VV 2009-02-17 09:43:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ačiū gerb. p. R.Ozolui už geras mintis.
Labai teisinga mintis „Noriu būti pilietis“. Juk negali visi būti valstybininkais, verslininkais, prekybininkais, "teisingumo" sistemos darbuotojais, privatizuotojais... Kažkas juk turi ir dirbti, padėti išlaikyti oligarchams privatizuojant susigrobtus ir užaugintus turtus

   ATSAKYTI
Dėdė 2009-02-17 09:28:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pritariu R. Ozolui dėl akivaizdžiai formuojamos dvipartinės sistemos.

Valstybininkų tikslai gali būti ir kiek platesni nei vien prezidento rinkimai - tikriausiai retas tuo abejoja. Išties VL pergalė juose tiesiog neįmanoma, o kandidatavimas dėl konkurencijos D. Grybauskaitei iš dešiniojo flango sumažinimo būtų veiksmingas, bet tik vienkartinis žingsnis.

Tai tik skaldytų TS-LKD – T. Čyvas čia teisus. Bet ar valstybininkai nesiekia priešingo tikslo? Tam tikras laisvumas ir nuomonių įvairovė TS-LKD frakcijos viduje gali kelti jiems didesnį pavojų. Griežtai nekontroliuojami deputatai vos nesužlugdė Seimo pirmininko išrinkimo, bruzda dėl NT mokesčio, skubina dėl LEO, piktinasi lenkiškais rašmenimis ir “Lenko korta”, buriasi į frakcijas. Kas bus, jei antioligarchinės bei euroskeptiškos nuostatos tvirtės ir kas nors prabils ne tik apie NT, bet ir apie progresinius mokesčius bei visuotinį pajamų deklaravimą?

Štai kodėl neatmestina prielaida, kad VL politinio suaktyvėjimo skatinimas sietinas ne tik su prezidento rinkimais, bet ir su partijos pirmininko postu. Tvirtas VL valdymo stilius konsoliduotų partiją ir frakciją. Kitaminčiai turėtų gerokai apmąstyti savo patekimo į partijos sąrašą kituose rinkimuose perspektyvas. Kitų dešiniųjų partijų nebuvimu jau apdairiai pasirūpinta. A. Kubiliui būtų palikta vyriausybė. Vargu ar valstybininkai jam planuoja karjeros tęsinį po kitų rinkimų – G. Kirkilo vaidmuo juk irgi buvo trumpalaikis.

Puldinėjimas iš A. Račo pusės keistai primena 20 metų senumo “Izvestijų” straipsnius prieš VL. Po jų VL ir tapo Sąjūdžio pirmininku.
   ATSAKYTI
Ozolininis 2009-02-17 08:30:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kodel neatskleidi tiesos santykiu vaidmens kuriant pilieciu antalka. Reikia suvokti, kad tiesa vien lydekos norais nebuna gyvenime. Tiesos santykiai atsiranda kompetencijos ir profesionalumo deka. Tam, kad atsirastu profesionalas ji turi supti tevynes aplinka kuria palaiko zmones remdamiesi tautos atmintimi. O tautos atmintis gyva seimoje gimtaja kalba, (tarme), paprociais ir tradicijomis. Tik tada kada zmones teikia paslaugas, gamina produkta su meile kitam, tik tada atsinaujina tiesos santykiai ir pradeda veikti stebuklinga santalkos energetine jega, taip reikalinga senejimo greiciui valdyti. O tu Ozolinsai vis kalbi Basanaviciaus laiku savokomis, Todel ir tavo galvoje chaosas, nesinai kaip praktiskai reikia gyventi. Ats tiesoje, kuri atspindi visatos amzinuma ir begalybe(tvarka). J.z   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų