Jūratė Laučiūtė: Kas aklavietėje?

Publikuota 2008.07.11 19:58

bn 2008-07-16 01:15:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kai iki seimo rinkimu liko keli menesiai, garbingiausia butu AT pirmininko skirimo procedura palikti naujai isrinktam seimui.   ATSAKYTI
J.K.P. to idomu 2008-07-15 20:50:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
>>>p. Jūrate, kaip Jūs asmeniškai vertinate V. Greičiaus melagyste, kuomet jis pareiškė, kad praėjusios savaitės susitikime su Premjeru, Albinas Jonuška nedalyvavo, o G. Kirkilas patvirtino, kad dalyvavo???

Na, aš ne ponia Jūratė, todėl atsakyti jums negaliu.

Bet galiu jūsų paklausti: O kodėl jūs manote, kad melavo V.Greičius, o ne G.Kirkilas? Pastarasis jau ne kartą meluojant buvo pagautas, o V.Greičiaus kol kas niekas meluojant nebuvo pastebėjęs.

Kur įrodymai, kad A.Januška tikrai dalyvavo susitikime? Kas galėtų atmesti galimybę, kad toks V.Greičiaus kompromitavimas nebuvo iš anksto sugalvotas to paties A.Januškos kartu su G.Kirkilu? Ypač, kad klausimą V.Greičiui, jei teisingai pastabėjau, uždavė klaną aptarnaujančios "Siaurovizijos" žurnalistė.    ATSAKYTI
bro 2008-07-15 12:42:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
autorei vertetu pirmiau baigti teises mokslus, atsirado mat konstitucines teises zinove.    ATSAKYTI
To TM 2008-07-15 10:27:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Visiskai sutinku del neaiskumo. Taciau reikia taip pat sutikti su tuo, kad Konstitucijoje visu situaciju nesudesi... Man sunku isivaizduoti, vien tik formos prasme, kaip atrodytu Konstitucija, jeigu joje butu detalizuojami visi teisiniai institutai ir ju turinys nuo A iki Z. Kitaip tariant, istatymai turi buti tobulinami. Siuo atveju Seimas pats klaidzioje savo sukurtu teises aktu labirintuose...

Be to, kaip daugelis zino:), teise yra ne tik teises aktai, bet ir paprociai, o gal net kulturos principai, kurie skatina zmogu elgtis saziningai, garbingai ir pan. Tokiu atveju man kyla klausimas, kodel p. V. Greicius, budamas garbinkas, kaip jis ir jo salininkai mano, nepriima sprendimo??? Mano isitikinimu, jeigu, esant tokiai situacijai, asmuo bando visomis imanomis priemonemis issilaikyti poste, tai toks asmuo yra pavojingas, nes gali dirbti bet kam ir su bet kuo...   ATSAKYTI
Justas 2008-07-15 10:25:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Lietuvos Konstitucinis Teismas 2006 m. gegužės 9 d. nutarime konstatavo, kad :
""Teismų pirmininkų, teismų skyrių pirmininkų, kitų teismuose administracines pareigas einančių teisėjų įgaliojimai negali būti pratęsti nei įstatymu, nei kokiu nors kitu bendro pobūdžio normas nustatančiu teisės aktu. Tokie įgaliojimai apskritai negali būti pratęsti, nes, pasibaigus įgaliojimų laikui, jie nutrūksta.
Dėl to turi būti priimamas individualus teisės taikymo aktas, o tada įstatymo nustatyta tvarka turi būti iš naujo sprendžiama, ar to teismo pirmininku, teismo skyriaus pirmininku ir panašiai turi būti skiriamas tas pats teisėjas, jeigu įstatymai numato tokią galimybę, ar kitas asmuo."

Kokie dar galėtų kilti kalusimai ?
Geras Greičius ar blogas, bet jo įgaliojimai jau nutrūkę .
Taškas .
Siūlyti kitą kandidatą - išimtinė PREZIDENTO KONSTITUCINĖ KOMPETAENCIJA .
Seimui Konstitucija tokios teisės nesuteikia .
Tiek šios dienos Evangelijos .
   ATSAKYTI
TM 2008-07-15 09:59:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Geras straipsnis; išties tame konflikte aplink AT, Greičių ir Teismų įstatymą nebematyti objektyvios pozicijos, mėginimo išsiaiškinti tiesą, o ne apginti kurią nors vieną iš kariaujančių pusių. Žmonėms, neįsigilinusiems į tų prieštaravimų esmę, brukami du juodai balti vaizdeliai: vieną bruka prezidentūra ir Kūris, kitą - Greičiaus šalininkai. O kaip ten yra iš tikrųjų, vis sunkiau susigaudyti. Dar kai Konstitucijoje miglotai parašyta, atsiranda galimybė Konstitucijos aiškinimo "profesionalams" piršti savo nuomonę ir daryti iš esmės politinę įtaką vadovaujantis interesais užuot gynus teisinės valstybės principus.   ATSAKYTI
Nelabai įdomu 2008-07-14 16:40:49
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Straipsnyje analizuojama ne kas geresnis, Greičius ar Prapiestis, o Prezidentūros ir Seimo sankirta dėl formalių, procedūrinių dalykų. Beje, ir prezidentūra kritikuojama ne apskritai kaipo tokia (užsienio politikos srityje ją daug dėl ko galima ir pagirti...), o šiuo konkrečiu atveju. Keistus patarėjus Prezidentas pasirenka teisės klausimais, ir vis lipa ant to paties grėblio. O ką jūs pasiūlytumėte į pirmininko postą? Ar daug turime ryškių, nesusitepusių (kurie visiems patiktų...) aukštos kvalifikacijos teisėjų? Tenka - kaip ir Prezidentą renkant - rinktis ne geriausią iš gerų, o o mažiau blogą iš blogų...   ATSAKYTI
Idomu 2008-07-14 15:20:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
p. Jūrate, kaip Jūs asmeniškai vertinate V. Greičiaus melagyste, kuomet jis pareiškė, kad praėjusios savaitės susitikime su Premjeru, Albinas Jonuška nedalyvavo, o G. Kirkilas patvirtino, kad dalyvavo??? Man tiesiog įdomi Jūsų nuomonė...

Ir šiaip įdomu, kokį autoritetą, po šių įvykių, turi V. Greičius LATo teisėjų akivaizdoje... Vienas iš didžiausių pavojų yra situacija, kai kėdė priauga prie užpakalio... Tos asmuo dėl posto ne vieną užpakalį pasiryžęs išlaižyti. Kaip antai, V. Greičius R. Pakso bylos metu siūlė sunaikinti visus įrodymus... Prisiminkit...   ATSAKYTI
STUDENTAMS BŪTINA TAI PERSKAITYTI 2008-07-14 00:18:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
pilieciai.lt/minerva/index.php?article=1293   ATSAKYTI
stebetojas 2008-07-13 20:02:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
0

Noras uzbaigti teismu "pertvarka" paskiriant AT pirmininku J. Prapiesti valstybininkamas taip susuko galvas, kad ju atstovai prezidenturoje (Raulickyte) irKonstituciniame teisme (buves pirmininkasKurys) tesugebejo perskaityti tik viena konstitucijos straipsni del AT pirmininko skyrimo. Uzuojautos profesionalams   ATSAKYTI
Nurchaci 2008-07-13 19:08:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Po rinkimų visi "valstybininkai" privalo būti liustruoti ir atsakyti pagal visą įstatymo griežtumą.   ATSAKYTI
Aurimas 2008-07-13 13:27:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kūris ir Rauličkytė - tai tie du žmonės, kurie atkakliai stumia ir visuotinį studentų apmokestinimą. Tai valstybininkų klano žmonės, kurie gyvena siurbdami kraują iš Lietuvos žmonių. Adamkus - tik marionetė.

Juk "Adamkus" pasiūlė ir tai, kad mokėtų visi, kurių vidurkis mažesnis nei 8...   ATSAKYTI
Eglė 2008-07-13 10:41:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kai tokia konfrontacija tarp valdžios šakų, tai kas gali sutrukdyti seimui susivienyti ir pakeisti Konstituciją? Kad visam laikui eliminuoti prezidentūros "malčikų" ir "dievočkų" įtaką Lietuvos gyvenimui?   ATSAKYTI
Saunuole 2008-07-13 09:16:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Lauciute. Galu gale ir arkliu taps aisku, kame saknys. Bet taip susimove "valstybininkai" su savo patronu, kad net keista. Matyt, itikejo savo visagalyste ir prarado budruma. O dar Kurys su savo "traktoriu" laaabai atvirai save parode, tiesiog demaskavo.   ATSAKYTI
Jonas 2008-07-12 22:21:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Puikus straipsnis. Viskas gi vyksta tik tam, kad Jonas Prapiestis greiciau taptu AT pirmininku. Ar ne todel buves LDDP pirmininkas Ceslovas Jursenas taip stengiasi del savo LDDP partijos teisingumo ministro Jono Prapiescio?   ATSAKYTI
tikras lietuvis 2008-07-12 19:27:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Iš pateiktų Konstitucijos str. matome,kad nėra nustatyta BUTINYBĖ atleisti. Čilinskas yra teisus.   ATSAKYTI
dr. Jonas Ramanauskas [email protected] 2008-07-12 17:40:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Klausimas autorei Juratei Lauciutei: Kaip galvojate kiek dar laiko reiketu JE Prezidentui dar buti poste, kad susigaudyti kaip reikia atlikti Konstitucines pareigas?

   ATSAKYTI
dr. Jonas Ramanauskas [email protected] 2008-07-12 16:51:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kaip sakoma apgaulingas vaizdelis. Manome, kai du pesasi, tai vienas yra geras, o kitas yra blogas! Gali pestis du geri, gali pestis du blogi ir apie tai reikia galvoti, kad suprastum kas gi cia darosi!
Viena puse pasiurpusi del J.Prapiescio , kita puse del V. Greiciaus ir abi puses teisios. Viena puse pasiurpusi nuo Seimo, kita puse pasiurpusi nuo Prezidenturos ir abi puses teisios!
Kur buvo teisingumas Lietuoje, kai teisinugumo ministru buvo J. Prapiestis, gali atsakyti suzlugdytos imones, apvogti indelininkai. Kur buvo teisingumas kai V.Greicius buvo LAT pirmininku? Ka nuveike prezidentas, ka nuveike Seimas.....apie ka kalbame, dar neturime ne Teismu istatymo kaip reikiant nepriestaraujancio Konstitucijai, Konstitucija suregzta politinio kompromiso pagrindu, aciu kad yra, butu dar daugiau chaoso!
Kai kada atrodo, kad chaosas vyksta, Lietuva naikinama del betvarkes, o kai kada atrodo, tokia drausiminga tvarka, kai reikia uzgrobti strateginius objektus, apiplesti zmones, naikinti teisinguma....tai zengiama drausmingai issirikiavus.... Kai pavyzdys....net pasiurpau nuo issitycioto teisingumo, kai suzinojau, kad esamas prezidentas anksciau pardave pilietybe uz ta prezidenta, kuris buvo nusalintas apkaltos budu. Abu turejo nuskristi is politines padanges, bet vienas paklusnus, tai tupi virsuneje, o nepaklusnusis tupi sutryptas. Tai nereiskia, kad vienas geras, o kitas blogas....manau abu blogi. Taigi stebedami musi galvokime, kas gi nori mus ismaudyti???   ATSAKYTI
stop mskl 2008-07-12 15:18:49
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
ta raulickyte maskolmerge labai panasu kad kpss nusikaltelio ar stribo dukte, znant komuniagu kolaborantu lopetu gaujos aplinka...   ATSAKYTI
pritariu 2008-07-12 01:14:48
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Butu labai naudinga perskaityti si straipsni rytoj balsuosiantiems Seimo nariams. Jeigu tik iki to laiko prezidenturele neuzsiundys spectarnybu ir nepasalins jo...   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų