Kas kuria homofobijos baubą?

Publikuota 2007.05.28 08:36

arvydas damijonaitis 2011-07-09 17:13:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Lietuvos Seimas pasitarnaus visai Europai,jeigu priims tokio turinio ĮSTATYMĄ:
Homoseksualūs paauglių santykiai iki pilnametystės yra PEDOFILIJA   ATSAKYTI
Valdas to x 2007-06-07 13:23:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Rasote:
"Baik juokus. bet kokia fobija (taip pat ir homofobija ir ksenofobija) bei kai kurios kitos mizantropijos apraiškos yra psichikos patologija, ir tu ją turi, mielasis :). Būk gerutis, nebekalbėk apie gamtos dėsnius, nes šitoj srity tau ryškiai trūksta žinių."

Matyt esate auksto lygio gydytojas psichiatras, turintis ne vieneriu metu darbo patirti, jei sugebate taip greitai zmogui nustatyti bet kokia fobija (taip pat ir homofobija ir ksenofobija).   ATSAKYTI
Valdas 2007-06-07 12:47:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Geras straipsnis. Tolerancija manyciau yra zmogaus vertinimas pagal jo zmogiskasias savybes, nesureiksminant jo, neigiamu bruozu ar jo kitoniskumo. Gejai (bent jau tie arsieji) siandien to nenori, nenori kad jie butu vertinami pagal savo zmogiskasias savybes. Homoseksualistai nori sau isskirtiniu teisiu butent del savo neatitinkanciu normai savybiu, nori sau iskirtiniu teisiu (visuomenes saskaita) vien del savo homoseksualumo, nori kad niekas net neisdristu pareiksti neigiamos nuomones apie homoseksualizma (jei to bijomasi matyt kazkur sirdyje jauciama kad tai nera gerai). Gejai nenori tolerancijos, jie nori diktaturos.   ATSAKYTI
radikal 2007-06-01 03:06:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Puikus straipsnis (daugiau tokiu)!
Kai sustatai visus taskelius ant "i", tuomet matai aiskiai kur "suo pakastas.." Kas cia fobas, o kas filas!   ATSAKYTI
RB 2007-05-31 21:45:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
art to x 2007-05-30 01:14:12
"taip, jei hetero prades rengti demonstracijas kiek kas ko ir kur "patvarke" tada ir pedikai gali to reikalauti. "
O gal pasiskaityk LR Konstituciją? Ten, berods, jokių papildomų sąlygų nėra :D


RB   ATSAKYTI
RB 2007-05-31 19:20:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
art to x 2007-05-30 01:14:12
"taip, jei hetero prades rengti demonstracijas kiek kas ko ir kur "patvarke" tada ir pedikai gali to reikalauti. "
O gal pasiskaityk LR Konstituciją? Ten, berods, jokių papildomų sąlygų nėra :D


RB   ATSAKYTI
rasa -> tadui 2007-05-31 01:31:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
išvardinai ilgą "kūrėjo" sąrašą - pamiršai tik vieną punktą - tie patys "kūrėjai" ir homosexualus gimdo, o gal juos kopūstuose randa? Tipiška vyro logika, kurią sugeab prismesti ir moterims-motinoms, kurios atsisako savo vaikų... Ar ne dėl tokių ciniško požiūrio į savo vaikus ir tarpsta visuomenėje savižudybės ir kitokios nelaimės..
Abejingumas, netolerancija ir nejautra - štai ligos nuo kurių reikia gydyti mūsų visuomenę.   ATSAKYTI
art to x 2007-05-30 02:32:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
ta pati galeciau apie tave pasakyti!
o fobiju neturiu jokiu, kol man ant galvos nelipa, ir savo poziuriu nereklamuoja. O su homikais man teko bendrauti, ir galiu pasakyt kad dauguma buvo netgi labai malonus ir draugiski zmones, nepersantys savo poziuriu. Ir tik veliau is kitu suzinojes ju orientacija buvau nustebintas.(ir tarp ju nepapuole ne vieno agresyvaus pediko kaip nekurie komentatoriai ;))   ATSAKYTI
x 2007-05-30 02:20:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
art> savo problemas primest? Baik juokus. bet kokia fobija (taip pat ir homofobija ir ksenofobija) bei kai kurios kitos mizantropijos apraiškos yra psichikos patologija, ir tu ją turi, mielasis :). Būk gerutis, nebekalbėk apie gamtos dėsnius, nes šitoj srity tau ryškiai trūksta žinių. Istorinių taip pat, pasidomėk šiek tiek ta antika, o po to jau dėstyk apie požiūrio tiesumą ar tai kreivuma ;) . O apskritai yra geriausiai nekalbėti apie taio ko neišmanai. Suprantu aš tavo norą ginčytis, stengtis prastumt savo "tiesą" etc., bet patikėk, neturint argumentų ir skiedžiant nesąmones tai atrodo išties kvailai. Niekas nedraudžia laikytis savo nuomonės, bet parašyk tik tada kai turėsi kuo realiai pagrįsti, o ne vien pilstysi visokius niekinius paistalus ;) .   ATSAKYTI
art to x 2007-05-30 02:07:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
bandai savo problemas man primesti? ;)
As patologijos neturiu. o i homikus poziuris visada budavo "kreivas" kaip ir i dauguma zmoniu su negalia. net ir tada ir ten kai jie budavo toleruojami. (antikinej graikijoj pvz.)
Viesu hetero deminstraciju kurios butu nenaturalios ir eitu pries gamtos ir visuomenes principus as nepastebiu.
Ir is tikro mano nuomone kad jei homikam leistume paradus rengti ir reklamas kabinti tikrai nereiketu pamirsti ir kitu seksualiniu mazumu. Kurios dar visai neseniai kitose salyse buvo laikoma iskrypimu, o dabar jau ir nelabai. Ju teises ne kiek nemazesnes negu homu!   ATSAKYTI
tikras lietuvis 2007-05-30 01:33:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Autorius buvo teisus.   ATSAKYTI
x 2007-05-30 01:29:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
art> o kodėl jus žeidžia kai apie jūsų patologiją užsimenama. homoseksualai "patvarkymo" demonstracijų čia ir nesiruošia rengti. Matomai tau trūksta elementarios informacijos. O ką maža tau hetero viešų demonstracijų? išeik į gatvę ir atsimerk. Odėl įžeidinėjimų tai peržvelk komentus darprieš mane rašytus. Aš irgi esu žmogus ir man kartais gi kantrybės pritrūksta, o pats irgi mielų apibūdinimų nevengi. Taip kad nereikia čia..   ATSAKYTI
P 2007-05-30 01:24:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Yra bandoma pakeisti visuomenės mąstymą, to pasekoje ir požiūrį į homoseksualus, kad jie galėtų elgtis laisvai. Negi dabar jie gali elgtis laisvai, t.y. be gėdos ir diskomforto eiti susikabinę rankomis? Ne. Reiškia yra didesnių problemų, nei problemos iškėlimas, kas maišo tik problemos sukelėjams ir eskaluotojams.
Žinoma, priemonės turi turėti ribas. Socialinės reklamos tikrai yra toleruotina. Ne paradai.
   ATSAKYTI
to x 2007-05-30 01:24:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gėjai yra mažuma, todėl jiems reikia klausyti daugumos, ir niekas jų nesmerks. Homoseksuali orientacija- nieko baisaus , bet ir nieko pavyzdingo, kad reikėtų ją taip išreklamuoti.   ATSAKYTI
art to x 2007-05-30 01:14:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
taip, jei hetero prades rengti demonstracijas kiek kas ko ir kur "patvarke" tada ir pedikai gali to reikalauti. O jei hetero tarp savu pakalba apie savo reikalus nematau nieko blogo. jus, pedikai, irgi simta metu tarp savu kalbekit. ir darykit jei tik noro yra! ir niekas ne puses zodzio nepasakys! tai bus tik jusu reikalai.
O izeidinet komentatorius tu pirmas pradejai! taip kad...
visi kitii tik bendra savo poziuri i jusu patologija reiske. kai kurie nevisai mandagiai, bet kartais ir kantrybes pritruksta.. be to asmeniskai nieko tai neizeidzia.   ATSAKYTI
x 2007-05-30 01:05:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O, tai jau aš čia pikčiausias ir visus išvadinu. Vargšiukai jūs, atėjo piktas gėjus ir nuskruiaudė :DDDD. O patys kokiais žodžiais svaidotės, m? Aš matot užsipuolu kitokią nuomonę turinčius asmenis, na o jūs ką darot? Ar iš jūsų pusės "parėję" priešiški pasisakymai, įžeidinėjimai ir kt. vaizdingi epitetai turėtų būti savaime suprantami, bet jums nieko pasakyt negalima, mat esate dauguma, siekianti apvalyti žemelę? Klounai jūs tokiu atveju. Kartais pamąstau - galbūt ne į ES eiti reikėjo, o jungtis su Baltarusiją ir pasiprašyt Lukašenkos priglaudžiamiems, tada "pedikai" būtų gaudomi ir už grotų sodinami. Na bet pagyvenę prie autoritarinio rėžimo ir patys tuoj cypt imtumėt, tiesa dėl kitų, su orientacija nieko bendro neturinčių priežasčių, na bet dabar tai nesvarbu. Apie visokius "kaišiojimus" čia taip pat jūs daugiausiai rėkiat. Patys irgi kaišiojatės (lytis neturi reikšmės) ir "į kairę" vaikštot, ir su ranka/"linksmakočiais" bendraujat, tačiau tai niekam nekliudo ir rodos kad viskas čia gerai. Tik va homoseksuali orientacija tai kažkas baisaus. Nei aš, nei kas kitas nesiruošia pasakot ką ir su kuo veikia lovoj, ir nereik čia išpūst muilo burbulo apie miegamojo reikalų afišavimą, kuris daug populiaresnis tarp heteroseksualų - ne retai išgirsi po "tuso" kokį vyrioką giriantis kiek mergų tąkart patvarkė. Normalu? Reikškit savo nuomonę, vieningos jos niekada nebus, bet ar būtina ižeidinėti? O po to jau žinot - kaip šauki, taip atsiliepia. Ir niekas čia nieko nevaidina, nei supercivilizuotų nei kokių kitokių, visi yra tokie, kokie yra.

sadistas>> jei taip hiperbolizuotai vertini ryšį tėvai-vaikas-tėvai , tai kaip vertini bevaikes šeimas? Jei gyvena vyras su žmona ir neturi vaikų (o gal ir nenori turėt) tai jie nevisaverčiai, o gal jau ir iškrypėliai stabdantys procesą? O meilė yra meilė. Kaip sakoma - meilė akla - anai nei lytis nei amžius nesvarbu. Meilės aspektų yra žymiai daugiau nei tik tėvų-vaikų-Dievo. Tai tik vienas stereotipas, kuris tinka tikrai ne visais gyvenimo atvejais, tiesą sakat gan retokas, jei diferencijuosime meilę Dievui, nuo davatkiškumo", svanaudiškumo ir atpildo baimės.

art>> ar tau tik pimpalai terūpi? Nejau tu nematai daugiau nieko apart kotuko? Tai tavęs tokiu atveju gaila.

Na, o mėgstantiems remtis religija, laikantiems (nepagrįstai) save tikinčiais ir tikėjimo vardu prisidengus kurstantiems nesantaiką dar kartą priminsiu: atsiverskite Šv. Raštą ir paskaitykite Mt 7, 1-5. ir Jn 8, 5-9 Galbūt tai jums kažką pasakys.   ATSAKYTI
sadistas to ojojoj 2007-05-30 00:44:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Modernizmas dažnai nukrypsta nuo bendrų vertybių ir tradicijų , susiformavusių per daugelį žmonijos gyvenimo amžių. Tiesą žino kiekvienas. o teisybę - tik Dievas. Žmogaus teisės yra jo pareigos, o laisvė - atsakomybė. Demokratija nereikia suprasti kaip anarchija, o laisvas seksas yra paleistuvavimas.   ATSAKYTI
ojojoj 2007-05-30 00:27:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
geda autoriui ir kai kuriems kometatoriams.
ar jie nors patys suvokia kokie antikvariski, nykus ir apgailetini jie yra demokratijos, zmogaus tesiu ir postmodernaus nuomoniu ivairoves bei tiesos reliatyvumo kontekste?   ATSAKYTI
sadistas to x 2007-05-30 00:20:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Yra, bet gėjai tą procesą sugadina.
Vaikas myli savo tėvus, užaugęs ieško meilės priešingoje lytyje, iš to gimsta vaikai. Tėvai myli savo vaikus. Vyresniame amžiuje meilė , pereina į meilę Dievui. O seksas tai tik pagalbinė priemonė meilės raidai."Seksologijos teorija" to nenagrinėja.Įdomu , kaip supranta tą meilės raidą gėjai, nes meilė yra ne pastovus , o besikeičiantis , besiplečiantis procesas , nuo gimimo - iki mirties.   ATSAKYTI
art to x 2007-05-30 00:07:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
jei kaip tu manai esu durnas kad nekaisioju pimpalo kur nereikia, tada aciu uz komplimenta. o taves man visvien gaila apgailetinas pidere apsiktom kelnem. istampytais ir suplesytais sfinkteriais. Esate mirusi evoliucijos atsaka o vaizduojates demokratijos saukliais. :))   ATSAKYTI
REKLAMA

Top Video

Pikul makiažo paslaptys: kaip kontūruoti veidą
DABAR RODOMA
Pikul makiažo paslaptys: kaip kontūruoti veidą
DABAR RODOMA
Dovilė Šakalienė sulaukė grasinimų: kreipėsi į prokuratūrą
DABAR RODOMA
Vaikus atgavusi Eglė Kručinskienė: „Vaikai labai pasikeitę“
DABAR RODOMA
Užplūdo skambučiai iš Mozambiko
DABAR RODOMA
Nufilmavo beširdišką Alytaus vairuotojo poelgį – partrenkęs šunį nesustojo
DABAR RODOMA
Naujas skandalas Kaune: po auklėtojos skundo šeima neteko vaiko
DABAR RODOMA
Klaipėdos soduose – trijų lavonų kūnai
DABAR RODOMA
Baltasis ar rudasis: kokį cukrų rekomenduoja dietologė?
DABAR RODOMA
Vairuotojų galvos skausmas – senos padangos: kur atsikratyti
DABAR RODOMA
Žmonės susiėmę už galvų: laidoja kaip per karą


TELEVIZIJA

Į viršų