Vyras supyko išpakavęs televizorių už 870 eurų: veikia ne taip, kaip tikėjosi, o grąžinti – negali

, Publikuota 2021.01.11 20:00

Kukas 2021-01-14 17:45:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Garantinis galioja....ir jei kas netinka visada galima grąžinti....ner ko bijoti   ATSAKYTI
JONAS 2021-01-13 12:11:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kaip žmonės neturi sąžinės.Internetinė prekyba - geriausias būdas iškišti šlamštą.Tokį šūkį reikia pakabinti prie internetu prekiaujančių parduotuvių.Va taip va.   ATSAKYTI
Viltis 2021-01-12 17:45:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O mums buvo atvejis ,jog is parduotuves sandelio pasiemem supakuota TV,parsiveze namo radom iskelta ekrana.Iskarto nuvaziavom i parduotuve,sako kreipkites i garantini,ten meistrai pasake jog remontas atseitu tiek pat kiek ir visas tv(moketa virs 2000lt),remontuot neapsimoka, parduotuve nepriima,ziuret neimanoma.Vartotoju teises niekuo nepadejo. Padejo situacijos paviesinimas,apkeite i kita,ir parduotuvej si karta patikrino.Tai ivyko ne minimoj parduotuvej.   ATSAKYTI
nusivylusi 2021-01-13 01:58:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
man tas pats su knygos skaitytuvu vartotuju teises tai tik pinigus imt temoka o pagalbos jokios nesuteikia tik mokek jiems nuo kiekvienos prekes po6e
   ATSAKYTI
Nuomone 2021-01-12 15:25:17
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Parduotuve irgi suprast galima - uzsakoma prieke, logistikos islaidos, transportavimas, atvezi - aleup ! ponui kazkas neitiko. Pastebekit TV veikia gerai, tik yra dalyku kurie nepatinka prekeiviui.
Ir Jus dabar turite priimt nauduota elektronine preke(niekas nezino, gal tas klientas mete kelis kartus ta telika) ?   ATSAKYTI
cv 2021-01-11 23:28:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
uz tokia kaina nereikia tiketis stebuklingo televizoriaus, per tokius lopus kurie neskaito specifikaciju ir nesuvokia ka perka kyla kainos normaliems klientams.   ATSAKYTI
... 2021-01-12 18:29:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Lopas tai tu cia tik vienas sitam savo komentare artiste..   ATSAKYTI
janina 2021-01-11 20:19:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
taip dabar todel ir neperkam net reikalingiausiu prekiu nes bus iskistos visos kuriu niekas nenorejo pirkti ir ne visiems rasti teisybe pavyks
   ATSAKYTI
Steponas 2021-01-11 20:14:07
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Įdenyiška situacija-užsisakiau tv iš internetinės parduotuvės Bigbox,paskambino ,kad mano prekės šiuo metu neturi(mokėta buvo pavedimu), kad nereikėtų gražinti pinigų įsiūlė kitą tv,atseit toks pat..Nebuvo kada išnagrinėti ,todėl telefonu sutikau..Gavęs išpakavau,įjungiau ir pamačiau kaip tv akivaizdžiai vėluoja vaizdas,ypač per sporto varžybas..Paskambinau nepraėjus net 2 dienoms,kad noriu gražinti, bet vadybininkė is Bigbox pardavimo skyriaus atsisakė jį priimti,atseit naudoti daiktai nekeičiami...O tai kaip išbandyti tada? Žodžiu apgavo kaip mažą vaiką ir įkišo nesąmonę..   ATSAKYTI
REKLAMA
Į viršų