Mokymas(is) įtraukioje mokykloje – nesibaigianti kelionė

Publikuota 2020.12.03 15:18

Teresa Aidukienė 2020-12-09 07:45:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Taip, tai buvo puiki konferencija savo turinio, prelegentų įvairovės ir jų prezentacijų gylio ir nuoširdumo prasme. Kausiausi, atidžiai sekiau beveik visas prezentacijas, žavėjausi moderatorių ir vertėjų darbu, jaučiausi tarsi atsidūrusi bendraminčių ir bendražygių iš įvairiausių pasaulio kampelių draugijoje. Ir netgi tyliai didžiavausi, kad prieš penketą metų užsimezgęs bendravimas su dr. Maly Danino, kurios knygą "Coach Your Child to Success" 2015 vasarą perskaičiau, o vėliau ir išverčiau į lietuvių kalbą, peraugo į įvairias Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, aukštųjų mokyklų ir NITZAN bendradarbiavimo galimybes. Dėkoju konferencijos organizatoriams už intelektinį peną, nes ne vien duona žmogus gyvas. Ir straipsnis irgi patinka. Naudinga vertingų įžvalgų santrauka visiems besidomintiems.
Ir dar noriu paminėti, kad Lietuvos pedagogų bendruomenė vadovaujasi (tikiu, kad stengiasi, nors būna kartais keblu) Pedagogų etikos kodeksu, kurio principai (pagarbos, teisingumo, žmogaus teisių pripažinimo, atsakomybės, sąžiningumo, atidos ir solidarumo) - tarsi Švietimo įstatyme dabar jau įteisinto įtraukties principo apraiškos realiame švietimo lauke. Taigi, belieka tik mums visiems palinkėti, kaip sakė kolegė Gražina Šeibokienė, susitelkimo, vedant kiekvieną mūsų vaiką ne kur kitur, o į sėkmę.


   ATSAKYTI
Valdas 2020-12-05 07:37:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
5 auklės- vaikas be galvos. Arba: iš didelio rašto iš ėjome iš krašto. Lietuvos mokykloje visi norėjo mokytis.   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų