Ligota senolė buvo priversta atvykti į banką, kitaip būtų apriboję paslaugas

, Publikuota 2020.09.16 12:40

Laimute 2020-09-18 20:18:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jai mociute nevaiksto tai gal greitoji i banka su lova atves.Mano motina neturi interneto ir nezino kaip juo naudotis vaiksto tik po kambari matyt reiks spec komanda samdyti.Pati patyriau ptycias is sito banko ir KGB tardymus apie politines partijas .nesamoningas klausimynas duomenys Svedijos valtybes bankininu masonu Walenberg seimai kuri investuoja i NVO vaiku atiminejimui is seimu.Zmones rinkit i valdzia svedu banku atstovus taigi blokuos saskaitas negalesit net uz buta susimoketi.   ATSAKYTI
Domicele. 2020-09-16 15:29:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
As ir pries kai senyvo amziaus zmones turi buti be jokios priezasties tampomi po bankus ir mes turejome tokia situacija.Kad nuvesti i banka turejau atsiprasyti is darbo .Na kazkoks apsurdas atrodo kad daugiau niekas gali nedirbti tik bankai su savo nesamoningais klausiminais.   ATSAKYTI
Valentina 2020-09-16 14:02:38
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kokiu   ATSAKYTI
Milda 2020-09-16 13:59:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jei nevaikščiojančiam žmogui yra padaromas pasas namuose (atvyksta sutartu laiku speciali brigada su aparatu) tai negi banko klerkas negali atvykti ir palaukti, kol žmogus namuose užpildys tą jų klausimyną??? Laiką galima sutarti, gal ir daugiau tokių atvejų yra. Kodėl bankai tokie atsilikę? Net odontologas atvyksta pas nevaikščiojantį žmogų, advokatas, notaras atvyksta, o banko atstovas, matote, negali. Gėda   ATSAKYTI
Daiva 2020-09-16 18:23:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Oi, kaip pritariu! Su klausimynais-durnynais lenda i akis, sauguma, mat, jie uztikrina. Bankai is vis pas mus kazkokie privilegijuoti - MOKESCIU NEMOKA ir niekas ju neprivercia juos sumoketi, o patys prisigalvoja visokiu nesamoniu
   ATSAKYTI
Tara 2020-09-16 13:57:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Aš taip pat tempiau savo 84 m. mamą, pildyti klausimyną, nes užblokavo sąskaitą   ATSAKYTI
Audronė 2020-09-16 13:27:05
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Tokia situacija ir su Luminor banku, jų trumpuoju numeriu prisiskambinti neįmanoma. Reikia laukti labai ilgai, kol galiausiai atjungia - paprašo paskambinti vėliau. Ar gali senoliai leisti sau skambinti už 11 ct už minutę? Sėdintis banko jaunimas kitoje ragelio pusėje nesupranta, kad su senjorais reikia kalbėti aiškiai, garsiai ir lėtai, nes jie jie nesupranta, kodėl jų klausinėja apie pajamas, investicijas ir partijas. Dauguma mūsų senjorų gauna tik varganas pensijas.    ATSAKYTI
xxL 2020-09-16 13:15:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
taip jau yra kad bankams klientai seniai nerūpi nes kai valstybė skolinasi kam tie indėliai ir kam tos paskolos, kam tie klientų aptarnavimo padaliniai jei bankeliai ir taip gerai uždirba nieko nedarydami.... Bankelio atsakymas kad anketos pildymas neva skirtas pačio kliento saugumui yra ne tik debiliškas bet ir melagingas nes anketą sudaro skiltys kur dirbi kokios pajamos - prie ko čia kliento saugumas ir ką bankas saugos, kliento darbą, kliento pajamas?? Akivaizdus duomenų rinkimas kad bankelis įvertintų ar yra dar ką paimti ar jau dugnas ir kontorą metas uždaryti.   ATSAKYTI
xxL 2020-09-16 13:17:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
bankelius labai paprasta pastatyti į vietą - atsisakyti mokėjimo kortelių ir uždaryti sąskaitą. Viskas labai greitai pasikeistų ;)   ATSAKYTI
lietuvis 2020-09-16 13:08:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Puiku brangieji bankininkai pilvus užsiauginę už mūsų sunkų darbą,atvešiu jums savo senelį,kuris ne tik nekalba,bet ir rankų jau nepajudina.Pasiūlysiu žurnalistam nufotografuoti ir paviešinsim,kad ir kitos tautos pamatytų .   ATSAKYTI
Charly 2020-09-16 13:04:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Litauische Banken haben keinen Service. Das ist traurig.Luminor zum Beispiel hat eine große Filiale in Kaunas. Wunderschön.Sieht aus wie ein Restaurant.
Leider sitzen nur zwei Frauen in dieser Filiale.Wo ist der Service für die Kunden?   ATSAKYTI
Nuomonė 2020-09-16 13:01:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Jau prisigalvoja visokių nesamonių tie bankai. Turi visus klijento duomenis, mato visas gaunamas klijento lėšas ir dar vis maža kažko!!! Pinigus plauna per mafijines struktūras, visokių nusikaltėlių ir už tai neatsako, o žmones tampo dėl jų gaunamų centų " saugunui", tai koks čia bankas, jei saugumo klijentui negali užtikrinti???   ATSAKYTI
Tai,kad 2020-09-16 12:58:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
aišku viskas su ta lietuviška Europa.   ATSAKYTI
Onutė 2020-09-16 12:51:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Šiandien Swedbankas pats blogiausias bankas- kodėl,? Verslui smulkiam, būstui įsigyti paskolos - neteikiamos, ir iš kliento išstyčiojama, pvz busto paskolai gauti nera gyvo kontakto su darbuotoju, reikalaujama užpildyti paraiška, ir gauni atsakyma kad nuosavų lėšų bustui isigyti turite turėti sakaitoje ne mažiau 40 proc. o verslui- nekalbu.   ATSAKYTI
swed 2020-09-16 12:47:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Seniai, seniai turėjome sergančią močiutę. Senolė buvo prikaustyta prie lovos, nes po insulto ir apako, ir pusė kuno atsisakė. Turėjome įgaliojimą, bet swedbankas paprašė, kad būtinai atvežtume, mat mūsų turimas įgaliojimas negalioja. ATVEŽĖM...mūsų močiutė maladėc, privėmė visą banko salę. Visi banko darbuotojai lakstė už galvos susiėmę, o aš juoko nesulaikiau:):))))))   ATSAKYTI
Atleiskit 2020-09-16 15:31:25
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
bet tai išsidirbinėjimas,tyčiojimasis iš sergančių,vos judančių pensininkų.Jie ,matyt,nori atsikratyti ne pelningų
klientų.Nes jiems pervedamos tik pensijos ir nėra iš ko plėšti.   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų