Diskusija „2024 m.: ar jau pasiruošėme?“ – Švietimo įstatymo pakeitimai kelia daug iššūkių

Publikuota 2020.07.01 15:28

Darius 2020-07-04 18:04:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Skamba kaip diversija prieš bendro lavinimo sistemą. Jau ir taip, sprendžiant iš valstybinių egzaminų rezultatų, didelės dalies abiturientų žinių lygis panašus į specialiųjų poreikių turinčių vaikų, o suvertus visus vaikus į vieną krūvą, tai galima tik įsivaizduoti iki kokio lygio nusiris vaikų parengimas. Paprastų vaikų tėvai turėtų irgi jungtis į asociaciją ir kovoti už teisę suteikti savo vaikams bent kažkokį išsilavinimą. Normalus mokymas, panašu, turi likti tik pasiturinčiųjų vaikams privačiose mokyklose. Ministerijos geriau pagalvotų, kodėl taip smarkiai daugėja spec. poreikius turinčių vaikų, ir ką su tuo daryti, o ne kaip šią problemą paslėpti po "integraciniais" sprendimais. Atsiverti bet kokį naujienų portalą, ir iš karto patenki į durnių laivą. Taip ir iki dievo bausmės netoli.   ATSAKYTI
Sara 2020-07-03 15:49:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O ką daryti su reitingais?    ATSAKYTI
Vida 2020-07-03 15:38:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Sveiki vaikai neturi jokių teisių, klasėje sedintys neįgalieji trukdo pamokas , išderina visą klasės darbą ir čia normalu?????Jiems viskas galima, nes jie mat kitokie, o ką daryt mūsų vaikams ar kas pagalvojo apie tai   ATSAKYTI
Jooo 2020-07-03 09:56:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Nesamonė. Seimas tvirtina, nežinodami ką. Mokytojas vėl lieka vienas, ir jo bus problema kaip su visa klase dirbti.
   ATSAKYTI
Mokytoja 2020-07-02 20:41:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Su fizine negalia suprantu integravimą, bet jau su protine apsaugok Viešpatie. Turėjau tokį potyrį. Baisu prisimint kai klasėje 5 tokie su psichikos bei protiniais nukrypimais. Nesąmones daro ir tiek ta ministerija. Aišku, po kelių metų pripažins, kad nesąmonė kaip visuomet būdavo. O kaip dirbti tokioj klasėj mokytojui, niekas nepagalvoja.   ATSAKYTI
Rūta 2020-07-02 15:43:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O gal neišradinėkime dviračio? Pažiūrėkime į skandinavijos šalis - pakankamai padėjėjų, specialistų, atsipalaidavimo kambariai. Specialiosios įstaigos nesunaikintos, ten 4 vaikai grupėje, daug specialistų, jauki aplinka
Tėvai ramiai ten palieka vaikus. Ar ištempsim iki tokio lygio, ar vėl kaltinsime tėvus ir pedagogus?
   ATSAKYTI
Nuomonė 2020-07-02 10:34:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Padaugės klientų privačiose mokyklose. Turi būti užtikrinamos visų vaikų teisės į kokybišką mokymą, ne tik spec. poreikių. O kaip įprastų poreikių vaikai!? Ar jie nenukenčia nuo tokių popierinių integracijų? Tik popieriuose viskas gražu, o realybėje siaubas. Nei vieniem gerai, nei kitiem.   ATSAKYTI
Nuvrytus arklių nušauna 2020-07-02 07:41:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kiekvienoje laidoje būdavo mažiausiai po vieną "dievulio paliestą vaiką". Šioje laidoje turiu keturis. Oficialiai turiu padėjėją. Neoficialiai jis pavaduoja sergančius mokytojus, atlieka daugybę kitų mokyklai svarbių darbų. Nėra pastovaus ritmo, kas svarbu šiltiems vaikams. Tik geras kontaktas su tėveliais gelbsti, pasiekiame neblogų rezultatų. Jei kontakto nėra, vaikas stovi vietoje, tiesiog neįmanoma dirbti individualiai ir su visa klase, kur vaikai irgi turi visokių problemų.   ATSAKYTI
Nida 2020-07-02 07:30:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Seibokienei laikas nomo. Kiek metu ministerijoj, o isskyrus papezejimus REALiU darbu nei del vaiku, nei del pagalbos specialistams-00. Negi neatsirastu jaunu, energingu ir nesveplu?!   ATSAKYTI
Nida 2020-07-02 07:19:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Norint tokių pertvarkų neužtenka padamprotauti. Pirmiausia reikialėšų, spec. Priemonių, padėjėjų. Kol kas tai tik teoriškai gražūs samprotavimai.    ATSAKYTI
Lina aukletoja 2020-07-01 22:29:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Šventa tiesa.Teorijos ir pažadai.Mokytojas paliekamas vienas.Dažniausia tai silpna moteris,kurią visi ,,spardo" ir reikalauja,reikalauja...   ATSAKYTI
Mokytoja 2020-07-01 21:18:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
....bet dažniausiai mokykla, neišnaudojusi visų turimų pagalbos galimybių, linkusi vaiku atsikratyti, o atsakomybę permesti tėvams..
O ką daryti mokyklai, jei neturi nei specialių reikalingų priemonių, nei pagalbos specialistų? Ką daryti mokytojui, kai klasė pilna mokinių ir dar 2-3 specialiųjų poreikių vaikai, o tu tik vienas, nes pagalbininkai nepriklauso...
Viskas gražiai tik teoriškai atrodo, o realybė kitokia. Diskusijos čia nepadės, jau tiek metų tik diskutuojama ir daugiau nieko....   ATSAKYTI
gh 2020-07-02 11:23:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Tikrai norit padejeju? Turiu net dvi, bet pagrindinis ju darbas yra paciom trukdyti man dirbti su savo norais ir reikalavimais, kuriu vykdyma administracija vadina bendradarbiavimu. Dar vienas pavyzdys- meginimas priversti mokytoja ruosiant medziaga pamokai priverstinai derintis jos ruosimo laika su padejejom....taip kad gal nenorekit geriau   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų