Keičiamos diskriminuojančios Švietimo įstatymo nuostatos – kas pasikeis?

Publikuota 2020.02.06 15:39

2020-02-09 09:48:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kaip mokyklos pasiruošę??? Nėra pandusų, nėra liftų, nėra pakankamai padėjėjų. Daug jo trūksta.    ATSAKYTI
Vaikai 2020-02-08 18:26:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Visi kalba tik apie spec. Poreikių vaikus, o kaip mūsų vaikai, kai klasėje 6su spec. Poreikiais, kol nuramina mokytoja, kol iškviečia socialinį pedagogą 40min pamokos praeina, tai kiek lieka pamokos išaiškinti tema??? Kas kenčia mūsų vaikai, o apie juos kas paklausė? Jų nuomonės kas paklausė, mokytojų kas paklausė??? Baisu mokyklos nepasiruošę visai nėra nei papildomų mokytojų nei padėjėjų... Truputį domėkitės prieš priimdami tokius įstatymus...    ATSAKYTI
Specpedagogas 2020-02-08 08:04:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pedagogai neparuošti ugdyti, jie tik mokyti užprogramuoti , o ir sistema orentuota į reitingus. Varguoliai mokytojai nori tik už pamokas gauti atlygį ir tas etatonis mokymas ne jų kompetencijom,.   ATSAKYTI
Pieva 2020-02-07 09:04:03
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Džiugu kad priimami nauji pakeitimai. Tik ar ponas Džiugelis pasiteiravo mokytojų kaip jiems sekasi dirbti? Klasėje 30 mokinių 2-3 su spec poreikiais. Mokytojas privalo papildomai paruošti individualias užduotis, dažniau prieiti... Priedas apie 7 ct už vieną mokinį į rankas, kartais kopijos jų užduotims kainuoja brangiau. O jei vienas spec mokinys klasėje dirbti papildomai privalai, bet tik iš idėjos. Papildomai, programų sudarymas, ataskaitų rengimas. Tik apie 2-3 val papildomai. Sakykite kiek dar galima dirbti neatlygintinai iš idėjos, be viso to kad galimai mokytojai ir taip persiilsėję, anot visuomenės nuomonės.    ATSAKYTI
Vida 2020-02-06 22:49:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Manau, kad kokybiška pagalba galima bendrojo lavinimo mokykloje tik tuo atveju, jeigu bus steigiamos atskiros klasės, o muzikos, technologijų, dailės, informacinių technologijų, kūno kultūros pamokose mokiniai galės būti ugdomi drauge. įgyti naujų patirčių, pažinčių. Autistai negali būti triukšmingoje, blaškančioje aplinkoje, nes labai pavargsta, kankinasi, jų negalia gilėja. Europos sąjungoje jie ugdomi Autizmo centruose arba bendrojo lavinimo mokyklų jiems skirtose klasėse kuriose paprastai yra 4 mokiniai, dirba mokytojas ir 1-2 mokytojo padėjėjai. Švelniai tariant, viceministras sako netiesą, kad Lietuvos švietimo sistema pasiruošusi šiems iššūkiams. Pvz. net specialioje mokykloje besimokantiems moksleiviams dėl finansavimo trūkumo yra sudaromos tokios ,, sąlygos,,: klasėje 12 mokinių, tarp kurių iš bendrojo lavinimo mokyklos atėjusių - 4, mokiniai kalba 4 skirtomis kalbomis, su vienu pagal PPT išvadą įmanomas tik individualus darbas- t.y. visą pamoką dirbant tik su juo vienu, visi jie mokosi lietuvių k. klasėje, nors kalbos nesupranta, visų didel, labai dideli specialieji poreikiai, nežymus ir žymus intelekto sutrikimas, o dirba 1 mokytojas ir 1 padėjėjas. Viceministre, tai pasirengimas? Trūksta specialistų, etatų, finansavimo. Mokytojas yra tik žmogus. Aplankiau daug, užsienio mokyklų, mačiau kaip ir kur ugdomi specialiųjų poreikių vaikai. Su tokia Lietuvos ugdymo baze- tai neįmanoma. Gal pirma reikėtų baigti spręsti pedadagogų etatinio darbo apmokėjimo problemas. o paskui imtis kitų reikalų. Niekaip negaliu suprasti , kam reikalingas tas jovalas. Negaliu suprasti ir seimo nario, siūlančio šias pataisas. Buvo mokykloje, žino finansavimo problemas, bet artėja rinkimai...   ATSAKYTI
Vida 2020-02-06 22:43:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Manau, kad kokybiška pagalba galima bendrojo lavinimo mokykloje tik tuo atveju, jeigu bus steigiamos atskiros klasės, o muzikos, technologijų, dailės, informacinių technologijų, kūno kultūros pamokose mokiniai galės būti ugdomi drauge. įgyti naujų patirčių, pažinčių. Autistai negali būti triukšmingoje, blaškančioje aplinkoje, nes labai pavargsta, kankinasi, jų negalia gilėja. Europos sąjungoje jie ugdomi Autizmo centruose arba bendrojo lavinimo mokyklų jiems skirtose klasėse kuriose paprastai yra 4 mokiniai, dirba mokytojas ir 1-2 mokytojo padėjėjai. Švelniai tariant, viceministras sako netiesą, kad Lietuvos švietimo sistema pasiruošusi šiems iššūkiams. Pvz. net specialioje mokykloje besimokantiems moksleiviams dėl finansavimo trūkumo yra sudaromos tokios ,, sąlygos,,: klasėje 12 mokinių, tarp kurių iš bendrojo lavinimo mokyklos atėjusių - 4, mokiniai kalba 4 skirtomis kalbomis, su vienu pagal PPT išvadą įmanomas tik individualus darbas- t.y. visą pamoką dirbant tik su juo vienu, visi jie mokosi lietuvių k. klasėje, nors kalbos nesupranta, visų didel, labai dideli specialieji poreikiai, nežymus ir žymus intelekto sutrikimas, o dirba 1 mokytojas ir 1 padėjėjas. Viceministre, tai pasirengimas? Trūksta specialistų, etatų, finansavimo. Mokytojas yra tik žmogus. Aplankiau daug, užsienio mokyklų, mačiau kaip ir kur ugdomi specialiųjų poreikių vaikai. Su tokia Lietuvos ugdymo baze- tai neįmanoma. Gal pirma reikėtų baigti spręsti pedadagogų etatinio darbo apmokėjimo problemas. o paskui imtis kitų reikalų. Niekaip negaliu suprasti , kam reikalingas tas jovalas. Negaliu suprasti ir seimo nario, siūlančio šias pataisas. Buvo mokykloje, žino finansavimo problemas, bet artėja rinkimai...   ATSAKYTI
Lina auklėtoja 2020-02-06 19:49:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Kažin kiek tokių, ne fizinę negalią turinčių spec.poreikių vaikų,priims gimnazijos,kurios jau nuo 1 klasės testuoja vaikus? Kokie bus jų pasiekimai?    ATSAKYTI
. 2020-02-09 10:15:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Bus uždrausta testuoti   ATSAKYTI
REKLAMA

Į viršų