Sutartis su sporto klubu apkarto: metinis abonementas baigėsi, bet sąskaitos ėjo toliau

, Publikuota 2019.12.31 05:00

ilgas 2019-12-31 10:22:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Europos vartotoju teises sako ka kita,sutarties pratesimas turi buti aiskus su kliento patvirtinimu,o ne automatiskai prasitese, tai jau apgaule .Skaitykite Euuropos vartotoju teise   ATSAKYTI
Gyncia 2019-12-31 10:06:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Greiciausia tokiu budu siekiama islaikyt esamus ir,be abejo,pritraukt nauju klientu. Tuoj suverciama kalte klientui - reikia skaityt sutarti! Taip,reikia. O,ar ne pareiga,pardavejui,zodziu paaiskint visus niuansus?   ATSAKYTI
2019-12-31 09:48:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Aferistai   ATSAKYTI
MANGIRIS 2019-12-31 09:38:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Nieko nuostabaus.....ta pati situacija Mezon....ir aš pakliuvau į jų pinkles...nors telefonu informavau, kad nebepratęsiu sutarties, bet jiems mat reikia raštiško pranešimo.....tai tik apsunkina klientą...bet jiems dzin.....juk pinigai svarbiau už viską..   ATSAKYTI
Jojo 2019-12-31 09:26:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Nu ne visi čia tokie išprusę, todėl pasirašant sutartį klientai atskirai turėtų būti perspėti apie sutarties ypatumus, šiuo atveju apie automatinį pratęsimą. Dėl to liežuvis niekam nenudziutu, bet įtariu, kad taip daroma specialiai. Ieško durniu. Ir randa.
   ATSAKYTI
Gintaras 2019-12-31 08:45:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Aš suprantu sutartis, kai bankiniai įsipareigojimai, elektros, dujų tiekimas, ryšio paslaugose, jeigu prie plano imamas telefonas pvz ir už jį reikia dalimis susimokėti. Visur kitur sutartys tik pasipinigavimui. Kaip sporto klube štai. Sumoki už mėnesį ir lankai tą mėnesį, jei nesumoki ir nelankai. Viskas paprasta, ar ne taip? Bet ne, daro sutartis metams, paskui automatiškai tęsia tol, kol nesiims klientas vargti su prašymų rašymu ir t.t. Čia dėl biznio tvarka tokia įvesta ir klientas paverčiamas priklausomu vergu. Tai neteisinga iš principo, iš esnės. Aš taip manau.   ATSAKYTI
F14 2019-12-31 08:31:20
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Jei normaliai,turėtų atsiųst priminimą,jei nesiunčia,tai pasipinigavimas iš klientų.   ATSAKYTI
REKLAMA
Į viršų