radzevičius

Radzevičius išklojo, ką galvoja apie sveikatos sistemą: esame kvailinami
Radzevičius išklojo, ką galvoja apie sveikatos sistemą: esame kvailinami (7) 2019.10.09 20:08 Laidų vedėjas bei žurnalistas Vytaras Radzevičius su savo socialinio tinklo sekėjais pasidalijo itin nemalonia patirtimi. Jis pasakojo, kad, susirgęs virusine liga, iš karto negavo reikiamos pagalbos. Feisbuke jis pasidalijo savo istorija. „Kartais žmonės suserga. Man taip praėjusią savaitę buvo.
Džiugios naujienos: J. Radzevičiui gimė šeštoji atžala
Džiugios naujienos: J. Radzevičiui gimė šeštoji atžala (1) 2018.05.28 13:23 Gerai žinomas radijo ir televizijos laidų bei renginių vedėjas Jonas Radzevičius šiandien išgyvena vienas gražiausių akimirkų. Nors anksčiau kalbos apie jo žmonos Vitalijos nėštumą buvo nepatvirtintos, šiandien pora sulaukė džiugių naujienų. J. Radzevičiui su žmona gimė dar vienas sūnus. Tai – šeštoji žinomo vyro atžala. ...
Pėsčiąjį mirtinai suvažinėjęs Jonas Radzevičius išgirdo lemiamą žinią
Pėsčiąjį mirtinai suvažinėjęs Jonas Radzevičius išgirdo lemiamą žinią (10) 2017.06.27 16:14 Renginių vedėjas Jonas Radzevičius, kuris prieš porą metų buvo nuteistas lygtine bausme už žmogaus mirtimi pasibaigusią avariją, nebebus prižiūrimas probacijos pareigūnų. Konstatuota, kad nuteistasis naujų pažeidimų nepadarė ir vykdė jam skirtus įpareigojimus. 2015 metų sausį Vilniaus miesto apylinkės teismas ...
Pakeliui į Balį: žydrasis žiburėlis ir darbas fabrike
Pakeliui į Balį: žydrasis žiburėlis ir darbas fabrike 2017.04.04 16:00 Apie tai, kaip vidury nakties lipome pažiūrėti žydrojo žiburėlio, o Vytaras įsidarbino fabrike. Mūsų paskutinis ugnikalnis - Ijen krateris. Į kelionės pabaigą kažkas kažkodėl sugalvojo, kad darbo dieną reikia pradėti naktį. Praeitą naktį kone visą prastypsojome prie Bromo kalno, o šią jau trinamės prie naujo ...
Pakeliui į Balį: kas Vytarui yra blogiau už kalnus
Pakeliui į Balį: kas Vytarui yra blogiau už kalnus 2017.04.04 10:30 Apie vieną nedidelį, bet pasiutusiai gražų ugnikalnį ir apie tai, kas Vytarui yra blogiau už kalnus. Vakar pakalnes merkęs lietus per naktį išsilijo ir užleido vietą visai pusėtinam orui. Jeigu 12 laipsnių temperatūrą tropikuose galima laikyti geru oru. Tam, kad užliptume į Bromo kalną, turėjome keltis antrą valandą ...
Vytaras Radzevičius keliaudamas į Balį visus nustebino talentais
Vytaras Radzevičius keliaudamas į Balį visus nustebino talentais (2) 2017.03.15 19:33 Vytaras Radzevičius projekte „Pakeliui į Balį“ nustebino ilgametį savo kelionių draugą Martyną Starkų ir tūkstančius sekėjų. Vytaras, pasirodo, puikiai skambina fortepijonu. Stambulo oro uoste žurnalistas ir keliautojas Vytaras Radzevičius, belaukdamas skrydžio su Martynu, prisėdo prie ten esančio muzikos instrumento ir ...
Nykštukinėje Afrikos valstybėje lietuviai susidūrė su neregėtu skurdu
Nykštukinėje Afrikos valstybėje lietuviai susidūrė su neregėtu skurdu 2016.09.23 18:19 Svazilandas. Mažutė, tik kiek daugiau nei milijoną gyventojų turinti valstybė Afrikos pietuose. Šią, vieną vargingiausių šalių pasaulyje jau trejus metus alina sausra. Iš anksčiau derlingos žemės dingsta gyvybė. Žmonės negali užsiauginti vaisių ir daržovių, dėl vandens trūkumo dvesia gyvuliai. Vietiniai badauja, kenčia ...
Karibų ratai: septyni taiklūs šūviai iš aštuonių
Karibų ratai: septyni taiklūs šūviai iš aštuonių 2016.03.31 14:27  - O, įdegęs. Tai pasivažinėjai, pailsėjai, dabar jau gali grįžti prie darbų. Tipiška frazė grįžus į kontorą. O ką? Juk tikrai, pabuvau užsienyje, ten, kur šilta, nieko juk ir dirbt kažko sudėtingo nereikėjo. Ko norėt? Sunku ginčytis. Pats taip pat kitą pasitikčiau.
Kosta Rika – pasiutusiai brangi šalis!
Kosta Rika – pasiutusiai brangi šalis! 2016.03.24 09:52 Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi dar viena savo kelionės diena. O mes jums pateikiame išskirtines keliautojų nuotraukas ir dienoraščio fragmentus. „Mes tai padarėme! Tiesa, ne visai taip, kaip planavome, ne visai ta transporto priemone, kuria norėjome, tačiau tai įvyko - mes pasiekėme Panamą. ...
Kruvina kova: išskirtiniai vaizdai iš gaidžių peštynių
Kruvina kova: išskirtiniai vaizdai iš gaidžių peštynių 2016.03.22 07:33  Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi dar viena savo kelionės diena. „Centrinėje Amerikoje įsitvirtinęs radikaliai kitoks požiūris į viešą smurto vaizdavimą, nei Europoje. Čia dienraščiai pirmuose puslapiuose spausdina mafijos žudynių rezultatus visame gražume, o televizijos naujienos ...
Karibų Ratai. Tarp Gvatemalos, Salvadoro ir Hondūro. 10 dalis
Karibų Ratai. Tarp Gvatemalos, Salvadoro ir Hondūro. 10 dalis 2016.03.16 20:36 Gerai. Aš jums papasakosiu, kas šioje istorijoje nutiko toliau. Ir nors šis nuotykis vis dar tęsiasi, tačiau jo pabaigą, po šių įvykių, jau galima bandyti nuspėti. Po svetingo priėmimo pas Pacus, atmerkėme akis pačiame Salvadoro centre. Miestas budo. Ryte, žvelgiant iš viešbučio terasos, buvo sunku įsivaizduoti, kad šis, ...
Belizo labirintuose: sienų kirtimas sausuma – reikalas linksmas
Belizo labirintuose: sienų kirtimas sausuma – reikalas linksmas 2016.03.10 17:01 Valstybinių sienų kirtimas sausuma- reikalas linksmas. Gerai, kad tas daugiau, nei kilogramą sveriantis ir galvoje esantis daiktas, vadinamas smegenimis, kažkokiu būdu ten stipriai yra pritvirtintas. Kitaip tokioje aplinkoje, nuo daugybės nesuprantamų dalykų gali imti blaškytis, daužyti vidinę kaukolės apdailą ir veržtis ...
Paskutinė diena Meksikoje: „Veronikos šėlsmas“ ir neįtikėtinas šedevras
Paskutinė diena Meksikoje: „Veronikos šėlsmas“ ir neįtikėtinas šedevras (1) 2016.03.09 07:48 Keliautojai Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus dalijasi paskutiniosios dienos Meksikoje nuotykiais. Pateikiame jų dienoraščio fragmentus: „Žinia, kiekvienoje kelionėje Vytaras nusileidžia iš savo kulinarinio olimpo, kur barškina visokius Svetimus puodus, ir vieną vienintelį kartelį pradžiugina savo kolegas lietuvišku ...
Kugelio kepimas laukinėje Meksikoje: Vytaras ir Martynas žino paslaptį
Kugelio kepimas laukinėje Meksikoje: Vytaras ir Martynas žino paslaptį (1) 2016.03.08 07:44 Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius tęsia savo kelionės dienoraštį naujais nuotykiais. Publikuojame kelionės fragmentus: „Neslėpsime, laukėme šios dienos. Nuo senų laikų Karibų jūros pakrantė mums atrodė kažkas tolimo, paslaptingo ir nepasiekiamo. O štai, pasiekėme. Šiandien kėlėmės anksčiau - atsibodo abipus kelio ...
M. Starkus ir V. Radzevičius: nusileidome į tropikus ir iškeitėme Veroniką į traktorių 2016.03.04 13:20 Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius tęsia savo kelionę po Meksiką. Pateikiame dienoraščio fragmentus „Ne paslaptis - vėluojam. Maždaug dvi dienas atsiliekame nuo savo grafiko, todėl turime spausti daugiau ir ilgiau, nei norėtųsi. Žodžiu, nieko naujo, ta pati istorija kartojasi visose kelionėse, bet, ko gero, būtent ...
Dar viena keliautojų naktis Meksike: netikėtas vizitas raganų turguje
Dar viena keliautojų naktis Meksike: netikėtas vizitas raganų turguje 2016.03.03 08:04 Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi dar viena savo kelionės diena.  „Mes vis dar Meksike. Sostinėje. Rašau šį laišką Jums pasitikdamas jau penktą naktį viešbutyje. Pačiame miesto centre. Su klaustrofobiniu tualetu, bet plačiomis lovomis. Vytaras guli netoliese. Jo akiniai apšviesti švelnia ...
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius nuvyko ten, kur neįleidžia netgi policininkų 2016.02.29 08:07 Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius toliau tęsia savo kelionę. Šį kartą į ypatingą vietą. „Apie tai, kaip mes pažvelgėme mirčiai į akis, ir nusidanginome ten, kur neįleidžia netgi policininkų“. Keliautojai savo kelionę tęsė pavojingame Meksiko rajone, garsėjančiame kontrabandinėmis prekėmis, įskaitant ginklus – tai ...
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius apie „Žalgirį“ ir kelionę į Viršuliškes kartu su Edney ir Bowie 2015.11.24 13:43 Šviežiausia „Žalgiris TV“ rubrika #ŽaliaBalta pasiekė antrosios laidos stotelę. Lietuvos įžymybių istorijas bei mintis apie „Žalgirio“ klubą ir krepšinį pateikiančioje rubrikoje šįkart svečiavosi keliauninkai, radijo ir TV veidai, žurnalistai bei knygų autoriai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius. Visą pasaulį ...
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius pristatė japoniško tualeto ypatumus
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius pristatė japoniško tualeto ypatumus 2015.07.30 16:00 Tūkstančiai kilometrų, įveiktų tolimojoje Japonijoje – jau dešimtąjį kartą, lydimi televizijos kamerų ir į tolimą kelią leidęsi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius, nustebins TV3 televizijos laidos „Banzai“ žiūrovus. „Savo kelionėse mes ne tik ragaujame maistą, parodome kitos šalies kultūrinius papročius, ...
Vytaro Radzevičiaus dukra Augustė laukiasi pirmagimio
Vytaro Radzevičiaus dukra Augustė laukiasi pirmagimio 2015.07.13 14:32 Kelionių mylėtojo ir žurnalisto Vytaro Radzevičiaus bei jo žmonos žurnalistės Laisvės Radzevičienės namuose – šventė. Jųdviejų dukra Augustė (22 m.) laukiasi pirmagimio. Mergina jau metus romantiškus jausmus puoselėja britų iliustratoriui Neilui Gittinsui. Šis žmogus – žiemą gimsiančio Augustės kūdikio tėvas.
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius atsisveikino su Japonija
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius atsisveikino su Japonija 2015.04.19 12:10 „Toks jau miestas tas Tokijas. Nežinai, žmogus, ką čia gali sutikti. Ar atpažįstat? Žodžiu, diena prasidėjo ramiai. Labai išmintingai buvome pasilikę savo vieną dieną poilsiui ir pirkinių medžiokleii. Pavyzdžiui, Vytaras namo lagamine bandė parsitempti keptuvę, hidrokostiumą ir dvejas poras botų. Beje, botus teko palikti ...
Martynas Starkus: nesitikėjom, kad mums užmaus „pampersus“
Martynas Starkus: nesitikėjom, kad mums užmaus „pampersus“ (1) 2015.04.18 13:00 Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi priešpaskutiniu fotoreportažu iš Japonijos. Prieš grįždami į Tokiją, žinomi vyrai apsilankė sumo mokykloje. Nuotykiai joje – jų pačių lūpomis. „Prisipažinsim. Nesitikėjom, kad tik atvykus į sumo mokyklą, mums numaus kelnes ir užmaus pampersus. Bet taisyklės yra ...
Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius mokėsi samurajų meno
Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius mokėsi samurajų meno 2015.04.15 09:10 Karščiausiais nuotykiais iš tolimosios Japonijos dalijasi nutrūktgalviai keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius. „Japonija garsėja daiktais, kurie prasideda raide S. Sušiai, sumo, samurajai... Nusprendėme, kaip tikri lietuviai, imti į rankas po kardą, balnoti žirgą ir viską ten. Pirmiausiai sužiojome, kad ...
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius lankėsi beždžionių karalystėje
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius lankėsi beždžionių karalystėje 2015.04.13 17:51 „Diena šiandien gavosi kaip reta bjauri. Nuo pat ryto pila lietus. Visą dieną, be sustojimo. Mums ir toliau tenka važiuoti visokiais kalnų klystkeliais, kas daro ypač bjaurią įtaką Vytaro nuotaikai. O paskui dar paaiškėjo, kad negana, mes kaip antilopės su savo automobiliu užsliuogėm kažkur į padebesius, dar reikės ir ...
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius lankėsi japoniškose Rumšiškėse
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius lankėsi japoniškose Rumšiškėse 2015.04.13 09:41 Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi karščiausiais kelionės po Japoniją įspūdžiais. Kokius nuotykius lietuviai patyrė Shirakawos kaimelyje?  „Šiandien laukė sunki diena, nes turėjome palikti patogias autostradas ir nerti į kalnus. Nemėgstam mes kalnų, nes jie kenkia mūsų ir automobilio ...
Martynas Starkus prabilo apie apsilankymą geišų klube
Martynas Starkus prabilo apie apsilankymą geišų klube 2015.04.12 10:43 Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius siunčia linkėjimus iš tolimosios Japonijos ir dalinasi naujausiais kelionės įspūdžiais. „Šis, mūsų jau dešimtas projektas, matyt yra pats kukliausias iš visų, iki tol buvusių savo kilometrų gausa. Tiksliau - jų kukliu skaičiumi. Iš viso per tris savaites nuvažiuosime tik ...
Martynas Starkus: apie mygtukus, robotus ir išmaniuosius tualetus
Martynas Starkus: apie mygtukus, robotus ir išmaniuosius tualetus (1) 2015.04.10 09:24 Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalinasi savo įspūdžiais iš kelionės po Japoniją. Kokius nuotykius vyriškiai patyrė per pastarąsias kelias dienas - Martyno laiške.  „Pasaulyje gyvena tokie klastingi aparatai. Jie dažnai tūno kur nors prekybos centruose, lyg visai netyčia,trumpam nutūpę būtent ...
Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus mėgavosi gyvybei pavojingais skanėstais
Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus mėgavosi gyvybei pavojingais skanėstais 2015.04.09 09:20 Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus tęsia kelionę po Japoniją. Keliautojai lankėsi Osakos mieste, kuriame mėgavosi gyvybei pavojingais skanėstais.  Fugu, lietuviškai - pūsliažuvė. Viena nuodingiausių pasaulio žuvų. kurios suvalgę, Japonijoje kasmet apsinuodija nuo 20 iki 40 žmonių. Ar jos paragavęs, Vytaras ...
„Kulinarinių filmų“ programos pristatyme skanėstais mėgavosi šalies garsenybės
„Kulinarinių filmų“ programos pristatyme skanėstais mėgavosi šalies garsenybės 2015.03.10 08:44 Ragaujant gurmaniškus Peru virtuvės patiekalus „Kino pavasaris“ jau trečią kartą pristatė „Kulinarinių filmų“ programą. Maisto ir kulinarijos entuziastai kartu su keturiomis dokumentinėmis juostomis kviečiami keliauti po platų kulinarijos pasaulį ir jo užkulisius. „Džiaugiuosi, kad tikrasis pavasaris prasideda kartu su ...
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius susimušė filmavimo aikštelėje
Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius susimušė filmavimo aikštelėje 2014.11.12 10:47 Rugpjūčio pabaigoje žiniasklaidoje pasklidę gandai apie įžymių keliautojų Martyno Starkaus ir Vytaro Radzevičiaus konfliktą, pasirodo, nebuvo tik reklaminė antis. Garsių bičiulių kivirčai persikėlė ir į nuotykių filmo „Šventa karvė“ filmavimo aikštelę, kur virto tikromis muštynėmis. Sceną, kaip į Kalėdinį briedžio ...