REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažnas be automobilio neįsivaizduoja gyvenimo, tačiau gali būti, kad netrukus turėti automobilį taps prabanga. Vyriausybei apsisprendus žmonėms taikyti automobilių taršos mokestį, ne vienam teks pakratyti piniginę. O kur dar rekordinės degalų kainos, kurios kyla tarsi ant mielių. Šį vakarą laida „Karštai su tv3.lt“ aiškinasi, ar teisingas yra naujasis automobilių taršos mokestis? O gal mažindami taršą einame ne tuo keliu?

Dažnas be automobilio neįsivaizduoja gyvenimo, tačiau gali būti, kad netrukus turėti automobilį taps prabanga. Vyriausybei apsisprendus žmonėms taikyti automobilių taršos mokestį, ne vienam teks pakratyti piniginę. O kur dar rekordinės degalų kainos, kurios kyla tarsi ant mielių. Šį vakarą laida „Karštai su tv3.lt“ aiškinasi, ar teisingas yra naujasis automobilių taršos mokestis? O gal mažindami taršą einame ne tuo keliu?

REKLAMA

Apie rekordines degalų kainas ir taršos mokestį laidoje diskutuoja Aplinkos ministras Simonas Gentvilas ir ekonomistas Raimondas Kuodis.

Aplinkos ministerijai paskelbus apie automobilių taršos mokestį, visuomenėje iškart kilo pasipiktinimas – žmonės ėmė skaičiuoti, kam jis bus skaudžiausias. Pasiskaičiavę piktinasi, kad labiausiai nukentės vargingiausi, provincijoje gyvenantys vairuotojai, kurie neišgali nusipirkti naujesnių ir mažiau taršių automobilių.

Žmonės tikina, kad neteisinga ir tai, jog retai su automobiliu važinėjantys vairuotojai turės mokėti tiek pat, kiek ir tie, kurie per mėnesį nuvažiuoja tūkstančius kilometrų. Aplinkos ministras S. Gentvilas tikina, kad pagal oficialius duomenis, vidutinis automobilių vairuotojas Lietuvoje nuvažiuoja po 14 tūkst. kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA

„Reikia turėti omenyje, kad ridos atsukinėjimas Lietuvoje yra nacionalinis sportas – nėra taip, kad automobiliai stovi ir rūdija. Žmonės jais važinėja. Taip pat reikia pasakyti ir tai, kad senjorams bus nuolaidos. Mes matome, kad senjorai daugiausiai vairuoja benzininius, mažiau taršius automobilius. Man atrodo, mokestis tikrai teisingai veikia džipų ir keturiais ratais varomų automobilių savininkus. Jie yra tikrieji šio mokesčio mokėtojai“, – laidoje sako jis.

REKLAMA

Anot jo, kai Lietuva įstojo į Europos Sąjungą, tarša išaugo perpus, tad būtina imtis veiksmų, kad visa tai būtų sumažinta. 

Tuo tarpu R. Kuodis visgi įžvelgia su įstatymu ateisiančią neteisybę. „Žmonės kaime kartais turi po kelis automobilius. Vieną naudoja važiuoti į miestą, kitą – kad ir prie karvių. Norėtųsi, kad bent šioje vietoje apmokestintų tik taršiausią iš turimų. Juk važiuojama ne su visais iš karto“, – sako jis.

O ką iš tiesų šis mokestis palies labiausiai? Ar šis mokestis išvis teisingas?

Atsakymai į visus klausimus – jau šiandien, laidoje „Karštai su tv3.lt“, 19.30 val. per TV3!

Visą laidą žiūrėkite tiesioginėje transliacijoje, esančioje straipsnio pradžioje.

Tiek reklamos kad neįmanoma žiūrėti!
Galiu pasakyti tik tiek...Auginu vaikus ne Lietuvai. Skatinsiu emigruoti is tokios salies, kur mokesciai europiniai, o algos rusiskos. Tuoj nebebus kam moket tu visu mokesciu, tad ir patiems nebeteks vazineti su tautos pinigais isnuomotais automobiliais.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų